www.sudzibas.lv Visi veterinārārsti sūdzāmies par klientiem

Visi veterinārārsti - sūdzāmies par klientiem

Mīļie klienti, vai jūs domājāt ka mums tiešām ir viegls un bezatbildīgs darbs? Un kā nu visi Latvijas vetārsti reiz apvainosies un sāks pieņemt tikai klīnikās (kuras VISAS ir privātās un atšķirībā no cilvēku privātajām klīnikām nesaņem NEKĀDAS valsts dotācijas) tikai darba dienās, tikai no 10 :00 līdz 17:00un tikai pēc pieraksta - kā poliklinikas - Un diennakts klīnikas varēs ārstēt savu mīluli tikai stacionāra par 20 LS par "gultas dienu" (Jo no valsts veti NEKĀDAS dotacijas kā jau teicu, nesaņem)!!! Un pie katras operācijas pieaicinās kā pienākās - divas māsiņas asistējošās, anesteziologu un sanitaru (nevis ka daudzviet tagad - pats ķirurgs un labi ja kāds palīgs) - paparasot attiecīgo samaksu 5X lielāku par tagadējo! Un ja vēl katra klīnika atļausies sev tadu šiku kā apkopēju un registrātoru, līdz ar to tīskāršojot vizītes maksu! Man liekas tad JŪS visi iemacīsieties novērtēt to, kas Jums ir!
Nu tad es arī pasūdzēšos:
1.Par tiem, kuri zvana uz privāto telefonu piektdien - svētdien no plkst 18 lai paziņotu ka viņa dzīvnieks jau nedēļu slims, un ka nu ir nolemts ka tam vajadzīgs veterinārārsta padoms.
2. Par tiem, kuri melo acīs skatīdamies: - ne, našķus nedodam - jā, regulāri attārpojām - viņš kaulus nav ēdis - nekādas zāles paši neesam devuši - jā, visas daktera izrakstītas tebletes esam izbarojuši - nē, tikai šodien sācis pļūtīt - noteikti atnāksim uz pārsiešanu - protams mēs šo brāķi nepārosim - iemidziniet kaķi, jo viņš ir neārstējami slims - nē, pie citiem ārstiem nebijam bijuši - utt...
3. Par tiem, kuri nāk pie vetārsta uz mājām ar slimo dzīvnieku uz rokām - jebkura diennakts laikā pat iepriekš nepabrīdinot pa telefonu.
4. Par tiem, kuri sarīko skandālu par uzcenojumiem svētku dienās un naktīs
5. Par tiem, kuri katru dienu iet pie cita ārsta - jo ar katram nākamajam ārstam uztvert slimības ainu, uzstādīt diagnozi un noteikt optimālu ārstēšanu ir par pakāpi grūtak.
6. Par tiem, kuri pusstundu klāsta problēmu par telefonu un beigās pasaka ka nav naudiņas un vai nevarētu pa telefonu kaut ko ieteikt. Un ja tas nelīdz - visai pasaulei pasludina ka ārsts ir idiots.
7. Par tiem, kuri ar savu attieksmi un uzvedību aizskar un aizvaino cilvēķu, kurš viņiem mēgina palīdzēt - un ārstām šādā uztraukta stavoklī ir jāstradā visu atlikušo dienu.
Iesākumam pietiks.

Pirms čīkstēt un rakstīt visādas sūdzības par sava ego aizskāršanu, der arī padomāt. Nezinat par ko? Šeit Jums viela pārdomām:
Veterinārie medikamenti maksā 3-10 reizes dargak nekā humānie analogi, bet nez kapēc vet.pakalpojumi ir lētāki nekā cilvēku privātklīnikās un zobārstniecībās.
Veterināra medicīna nesaņem NEKĀDAS dotācijas no valsts un dzīvo tikai no nopelnīta.90% apkalpojošo ārstu ir algotņi ar stundas likmi, un viņi nenosaka cenas un nesaņem procentus no nopelnīta!!! Turklāt 99% majās vizītēs izbraucošo vetārstu ir pašnodarbinātie, kuri PUSI no savas peļņas atdod valstij.
Dežurējiošis ārsts visbiežāk uz dienas beigām ir nodzīts kā suns, un ja viņš atrod sevī spēkus naktī piecelties un sasmakušajā telpā pieņemt pacientu, tad atrodiet arī jūs sevī spēkus būt cilvecīgākiem.
Dzīvnieks neprot pastastīt kā jūtas un kur sāp. Un ārsts nav staigājošs rentgens. Nevienu slimību nevar noteikt vien uzmetot aci, un jo īpaši pa telefonu pēc jūsu stāsta.
Ja ir uzsākta vizīte pie viena ārsta, nemetājaties emociju vadītie pa citām klīnikām, jo ļoti bieži diagnozi var uzstadīt vien pēc simptomu attīstības gaitas vai reakcijas uz medikamentiem (arī ar izslēgšanas metodi!) - katrs nākamais ārsts zaudē kādu daļu no visas slimības kopainas.
Demžēl veterinārārsts nav dievs. Nez kāpēc kad slimnīca mirst cilveks, visi saka " neizdevās glābt", bet kad mirst kaķis, kuru atstiepa pusdzīvu un atūdeņotu jau pie treša ārsta, tad saka " ārsts ir slepkava"? Vai jūs tiešam domājāt ka vetārsts to vien domāja kā tikt vaļā no jūsu kaķa? Kad ārsts izglabj 10 un 11-aijs mirst, ticiet man - tā ir trieka un emocionālais pārdzīvojums arī ārstam, bet viņam ir jāsaņem, jo gaidaciti pacienti.
Un pedējais. Ja ārsts ir nikns un nelaipns, pirms celt brēku, padomājiet vai tiešām jūs pats esat bez vainas?

A

Komentāri (28)

A Agnese 03.01.2010

sorry, domāts " jāsaņēmās, jo gaida citi pacienti"

. . 03.01.2010

Cenas, piem., diennakts vet klīnikās Ģertrūdes ielā un jo sevišķi Kavetā- ASTRONOMISKAS.

Ir bezcerīgie gadījumi, kad ārsts pats ir pārliecināts, ka dzīvnieks 100% ir mirējs... bet tas netraucē imitēt ārstēšanu un beigās vēl noplēst pamatīgu naudiņu.

E Eseseseseseseses 03.01.2010

skjiet, ka agnese nav izveeleejusies pareizo profesiju - sitaadu naidpilnu eseju uz 5 lapaam sacereet...tur ir jaabuut konkreetai attieksmei...sajaa gadiijumaa messidzs ir - netrauceejiet vetaarstu ar savu dziivnieku probleemaam!
ja pareizi atceros, tad viena zoss vaardaa 'agnese' nesen teemu par sunjiem un to briivu staidzinaasanu (bez uzpurnjiem, neapsaucot) paceela un izraisiija pamatiigu reakciju...

T tecy21 03.01.2010

Nu pie shitaada aarsta savu kakjiiti nevestu, jo jeegas nebuutu nekaadas, driizaak atdotu nezheeliigu summu naudas un joprojaam staigaatu slimi, meiteniit ej nu un seedi maajaas, ja tev riebjas darbs ar dziivniekiem un mazins atalgojums...te var redzeet cik tev ljoti interesee patiesi cilveeku miiluljiem paliidzeet...gribeetu redzeet ko tu piiksteetu cilveeku slimniicaa kad tev pateiktu aarsti ka neko nevar paliidzeet, tici man, tu pirmaa gaudodama aizskrietu pie cita aarsta...takaa nelechii te pa cilveeku attieksmi, ja pati neesi ne kripatas labaaka...

B Burunduks 03.01.2010

Vot es piekrītu šai vet.ārstei.
Man arī kaitina, ja traucē ārpus darba laika (ĪPAŠI JAU VAKAROS UN BRĪVDIENĀS), KAD SŪDZĀS PAR CENĀM (JĀ, ESMU LIELISKS SPECIĀLISTS, TĀPēc prasu paprāvu summiņu, jo zinu par ko es to prasu), ja kas nepatīk, ej pie cita spečuka, bet nē, pie cita jūs negribat, jūs gribat pie manis, jo mani jums ieteica, tikai jūs gribāt par lētāku naudiņu. Nu nekā, manas zināšanas un darbs prasa tādu samaksu, kādu esmu noteikusi, ja nepatīk attā, attā. Un arī besī, ja slēpj patiesību, jāstšta uzreiz kā ir, tas palīdzēs turpmākajā darbā.
Ja kas, es strādāju pavisam citā sfērā, bet lieliski saprotu šo dakterīti, un visus pārējos, gan vetus gan humane. īpaši jau tāpēc, ka rados ir ķirurgi un māsiņas, un viens otrs pacients pamanās pat ziemassvētku vakarā piezvanīt, lai kaut ko precizētu. Jums kauns ir vispār?

S Sergejs 03.01.2010

Man liekas, ka tev Agnese ir steidzīgi jāmaina profesija un lūdzu nevajag zem šāda raksta likt virsrakstu VISI VETERINĀRĀRSTI!!! Es tavā vietā publicētu pilnu vārdu, uzvārdu un kurā klīnikā tu strādā! Arī es esmu šīs profesijas pārstāvis un savu darbu daru pēc vislabākās sirdsapziņas un ar saviem klientiem esmu apmierināts un sniedzu palīdzību arī ja vajag nakts laikā.Visiem saviem klientiem paldies par to, ka Jūs man esat! Es zinu, ka atsevišķās klīnikās cenas ir vienkārši nepamatoti fantastiski augstas un dažiem vetiņiem ir tā sakāpis galvā ar savu pašnovērtējumu, ka man ir kauns, ka es viņus pazīstu un daži no viņiem dzīvo pat pāri saviem līdzekļiem. Protams, ka vetārstiem (domāju arī Agnesei) uz vakcinācijām ir viegla dzīve un liela peļņa, lai kaut ko vairāk izdarītu un strādātu. Dzīvnieki vienmēr būs mūsu klienti, jo diemžēl esam izvēlējušies šādu profesiju. Mums laikam vetārstiem ir vēl maza konkurence, lai cīnītos par katru klientu un nevajadzētu Agnesei rakstīt šādu rakstu. Šodien darbs skaitās vispār kā ekstra un katrs klients, lai kāds viņš būtu ir klients!

E Eseseseseseseses 03.01.2010

nee, nu vispaar jau labi, ka vinja veel cilveekus neaarstee...

H Hugo Djego 04.01.2010

Man ļoti aizkustinaja Agnesess stāsts.Es arī tagad domāju vai nevajadzētu man par vetārstu mācīties.Brīžam skatos Animal planet un raudu, ka dzīvniekiem iet grūti, bet ir cilvēki, kas cenšas viņiem palīdzēt.Cepuri nost!

A anna 05.01.2010

Malacis, Agnese!

D dakterīte 07.01.2010

Es ar lasīju Agneses šausmīgi skumjo stāstu par nelaimīgajiem vetārstiem un gauži raudāju, dabūju pat balderjāņus dzert, lai nepaliek slikti ar sirdi. Nabaga, nabaga nelaimīgie vetiņi!!!
Bet tā kā pate pārstāvu šo šausmīgo profesiju, izšņaucu degunu un gāju vien strādāt. Viens muļķa suns nevar pats piedzemdēt, uztaisīšu ķeizeru un no stulbās histēriskās saimnieces noplēsīšu 150 latiņus... A ja suns operācijas laikā neizturēs ( nu bišķiņ vairāk narkozītes ielaidīšu vai cita ķibelīte gadīsies) un aizies labākos medību laukos, naudiņu jau es tik un tā paņemšu, jo tā nu mēs nabaga vetiņi strādājam- maksa ir vienāda, neatkarīgi no rezultāta.

Ej strādāt par kosmonautu un neviens tev brīvdienās nezvanīs

H Harmonija 09.01.2010

Kaut kāds sviests.
Esmu jau nolēmusi mācīties par vetu un katrā ziņā man dzīvnieks nozīmē pārāk daudz lai šādi runātu!

A Anna 11.01.2010

Agnese, Jums laikam nav vis kartiba ar galvu! Man looooti zel, ka musu valsti ir tadi veterinararsti ka JUS! Un del, tadiem arstiem, mes KAVET "letaja" klinika zaudejam kakenu! un par arstesanu, samaksajam 80 ls, par 1h veterinararsta darbu, taja ietilpa nakts vizite un zales! Leti, vai ne? mans zobarsts letak man zobus arste!

A Anette 12.01.2010

Agnese, varu Jums pateikt, no savas pieredzes - vienigais, ko visi veterinari dara, tas ir suc no cilvekiem naudu !!! Vemiens nak no Jums! Ka Jums nav kauna cikstet, ka Jums maz ?!

B baaciens 12.01.2010

Man liekas ka ši ir ļoti perspektīva profesija- ja kāds dzīvnieks ĀRSTĒŠANAS PROCESĀ nomirst- atbildības nekādas, bet izcenojumi jebkurai manipulācijai divas līdz trīs reizes pārsniedz cilvēku dakterēšanas izdevumus.
Un naudu var kāst vienmēr- jo mīlošs saimnieks par sava mīluļa dzīvību un veselību rūpēsies, savējo aizmirstot. Ja kaut kas saiet greizi- ekspertīzi neviens netaisīs. BET NAUDA BŪS SAMAKSĀTA!

P plezna23 13.01.2010

piekrītu Agnesei, protams, ne vienmēr ir tā kā raksta viņa, bet bieži vien tā ir un vajag padomāt kādas īsti ir pazīmes dzīvnieka slimībai, jo mans tēvs īr vetārsts, kas strādā cauru diennakti, visas dienas gadā, viņš ir vairāk lielo lopu speciālists un bieži viņam zvana tantuki, kas pus stundu skaidro, ka viņas dzīvniekam vainas, bet pašu vajadzīgo pasaka tikai 29min un nemaz neklausās, ka vetārsts uzdod konkrētus jautājumus, bet maļ vienā malšanā
savu ieprogrammēto sakāmo. Bet tā ir cūcība, piemēram, tēvam zvana, ka vajag apsēklot govi(ceru, saprotat, ko tas nozīmē) un tūlīt. Tās taču nav ne dzemdības ne dzīvības un nāves jautājums. Ja sāk, piemēram, meklēties no rīta, tad vakarā var sēklot, vai tad grūti no rīta piezvanīt un pieteikt vizīti. Jo vispār katru mēnesi viņas meklējas, tā, ka īpaši nekas no tā nemainās, bet bieži tantuki dusmīgi, ka šitā viņiem atsaka, lai gan to, ka atbrauks pāris stundas vēlāk, jo tagad ir jāpieņem smagas dzemdības un ir, piemēram, izkritusi dzemde. tāpēc vajag skaiidri pateikt, kas vajadzīgs un jāgaida ārsta atbilde, jo lai nu kā, viņš tomēr ir profesionālis.

A Andris 14.01.2010

Agnese, Jus tak neviens nespiez stradat sai biznessa! Ko Jus cikstat? Tik nesakiet, ka Jus dzivniekus milat?! Tadi arsti ka Jus, mil tikai naudu! Sausmigi, bet fakts!

R Rita 12.02.2010

Šim rakstam es arī vairāk sliecos nepiekrist. Jā šī ir grūta profesija, tāda, kur visu mūžu jāmācās, jābūt ārstam 24h un nedrīkst atteikt, jo ir dots zvērests un es arī nevarētu atteikt palīdzēt un pats galvenais vetārstam nav tiesību kļūdīties, tas bija viens no iemesliem, kas mani atturēja iet mācīties par vetu. Lielākā daļa no Latvijas vetārstiem neapzinās šīs profesijas missiju un būtību. Lielākā daudzu vetārstu problēma ir tas, ka viņi negribot sāpināt sevi paliek necilvēcīgi vienaldzīgi. Esmu runājusi ar vetārstiem par to un atbilde bija: Man tavs dzīvnieks nav jāmīl, bet jāārstē vai jāiemidziona! Izskatās, ka tīri kā robots!
Vēl Latvijā ir problēma, ka visādu vetu ir savairojies tik daudz, bet labi ir max 5 visā latvijā. Varu apgalvot, jo ar kinoloģiju un felinoloģiju nodarbojos jau 10 gadus un sazinos ar cilvēkiem, kas ar to nodarbojas jau 20-30 gadus. Es bieži pirmajiem, jas kas notiek zvanu viņiem nevis vetam jo arī normāli veti, kam nav sakāpis galvā, ja kas nezināms piezvanīs kinologam ar lielu pieredzi un pakonsultēsies, jo viņi dažkārt zin vairāk nekā papīrīti dabūjušie sausiņi veti.

A Agnese 16.02.2010

Nu redz, tagad visi, kas te ir atbildējuši nievājoši un uzbraucoši - tieši tādi, ka jūs ir tie cilvēki, kuru dēl vetarstiem ātri nosirmo mati un "lēkā" asisnspiediens. Jo jūs pat drukāto tekstu nemācējat izlasīt, un pat situācijā kad Jums nav ko īsti atbildēt, nemacejāt savaldīt savu nepamatotu žults izplūdumu. Es pasūdzējos par 7 konkrētam lietām, kas man liek slikti justies savā profesijā - par klientu netikumiem - meliem, neētiskumu, bezkaunību, bezatbildību, necieņu... Bet jums visiem jau nerūp ieklausīties un apdomāt, jo jūs esiet vien alkstošs pūlis ap karātavām. Akli, kurli un sakairināti. Priecē vien tas, ka komentāru nav daudz.

P.S. Žēl ka vel ir daudz tādu klientu, kuri uzskata, ka veterinārārsts ir tāds algots piekalpiņš, kuram jāstrādā °nepārtraukti 24st/7d līdz mūža galam ar smaidu uz lūpām, tāpēc vien, ka "es tacu viņam par to maksaju!"

V vetiņš 16.02.2010

Vai kāds nezina, kas ir šī Agnese ? Varbūt kāds pazīst viņas rokrakstu? Kāpēc viņa izvēlējusies profesiju kuru viņa nemīl? Šādi raksti grauj vetiņu profesijas prestižu.
Var taču nodarboties pavisam ar kaut ko citu! Vispirms ir jādara šāds darbs ar mīlestību un tikai pēc tam jādomā par materiālo pusi. Diemžēl Agnese ir aizmirsusi, ka dzīvnieki atšķiras no cilvēkiem ar to, ka viņi pie daktera neprot runāt. Cik zinu tad daži vetārsti dzīvo pāri saviem līdzekļiem un domāju, ka Agnese ir viena no tām, kura diemžēl vairs neizprot savu pakalpojumu cenas un darba kvalitāti. Es joprojām ceru, ka pašreizējā ekonomiskajā situācijā Latvijā paliks godīgi un sevis cienoši profesijas pārstāvji.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes