LV RU
www.sudzibas.lv Villa klientu apkalpošana

Villa - klientu apkalpošana

Piektdienas vakarā vēlējamies atpūsties pie jūras un izvēlējāmies viesu namu "Villa "Anna". Iepriekš rezervējām numuriņu, kā mums solīja administratore, ar skatu uz jūru. Bijām nepatīkami pārsteigti, kad "skats uz jūru" izrādījās šķirba starp 2 mājām, pa kuru rēgojās krūmi. Tāpat administratore neuzskatīja par vajadzīgu brīdināt, ka šajā vakarā viesu namā tiek organizēts pasākums. Tā nu klusas nodēļas nogales vietā visu nakti līdz pat rītam bijām spiesti klausīties ansambļa uzstāšanos un iedzērušo pasākuma viesu bļaustīšanos.
Ja atpūtai izvēlēsieties šo viesu namu, ņemiet vērā, ka klientu ērtības šeit nevienu neinteresē. Svarīgi ir tikai nopelnīt!

J

Komentāri (5)

R Robis 17.10.2008

Pilnīgi nepiekrītu!
Bijām ar draudzeni Villā Anna šī gada Maijā, un vēl joprojām atceramies to kā labako šīs vasaras viesu namu (pa visu vasaru kopā esam bijusi kādos 7os).
Bija ļoti cilvēcīga attieksme, tas ir ģimenes uzņēmums, kur katrs centās cik vien spēja.
Bija beigušās cigaretes, un bārmenis vienkārši tāpat iedeva paciņu cigaretes, par kurām gan ar varu viņam samaksāju.

Juta noteikti ir tipiskā latviete, kurai piekasītie ir saldais ēdiens.

M Marika 11.08.2009

Piekrītu...cenas neatbilstošas... gan istabām ..gan ēdināšanai...it īpaši apkalpošana...dauz negatīva...na tas ko gaidījām...Jūrmalā par tādu naudu var labāk atpūsties...

J Jāzeps 30.07.2011

29/07/2011 ap pl.18 iebraucām paēst Villa Anna Apšuciemā. Galvenais secinājums: cenas kā restorānā, apkalpošana - kā kolchoza ēdnīcā. Latviski meitene komunicēja ar lielām grūtībām. Nažus un dakšas nevis nolika katram priekšā, bet atnesa 1 čupiņā, ietītus salvetē. Bērnam atnesa ūdeni pudelē ar salmiņu. Pēc jautājuma, kur ir glāze, atbildēja, ka parasti pasniedzot šādi, bet, ja mēs gribot, varot atnest arī glāzi. Kad atnesa ēdienu, uz manu "paldies" atbildēja "požalusta". Kad jautājām, vai ir pledi, nevis tos atnesa, bet ieteica, ka mēs tos varot palūgt recepcijā, ja ir kādi brīvi (!). Tā varētu vēl turpināt. Nabaga meitēns - varēja redzēt, ka tas viss ir aiz nezināšanas - vnk neviens nekad dzīvē viņu nav pamācījis, kā veikt oficianta darbu. Izskatās, ka saimniekiem tas nerūp. Žēl, Villa Anna varēja būt laba vieta, bet nu vairs tur nebrauksim, un arī citiem neieteiksim.

J Jāzepam 30.07.2011

Štrunts par klientiem, ka tik nauda!

E [email protected] 11.08.2018

Ļoti nevīžīgas oficiantes gan apkalpošanā, gan izskatā. No restorāna gaidījām ko labāku...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes