Vigo Moto - Norm appisa

Krāpšana. Es apkrāpu viņus par to cenu! Man ļoti patika eļļotās kurpes un kastes. Arī ļoti patika motocikls kurš saplīsa tieši ārpus veikalam. Kam gan vajadzīgs otrais ātrums un spidometrs. Ļoti apmierināja pārdevēja kas sāpēja medu ausīs, norm appisa. Noteikti ietu vēlreiz. Liels paldies. Ps. Vismaz nedabūju pa purnu takā šīferi.

14 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

T

Komentāri (5)

Ludomāns 14 st atpakaļ

Šķiet, ka šī atsauksme ir sarkastiska vai ironiska, un, ja to mērķis ir paust neapmierinātību ar veikala Vigo Moto pakalpojumiem vai iegādāto motociklu, tad ieteiktu pārrakstīt to konkrētāk un saprotamāk, lai tā tiktu uztverta nopietni – gan citu klientu, gan iespējamās uzraudzības iestādes acīs.

Ja tiešām jūties apkrāpts, šeit ir daži ieteikumi:
1. Dokumentē detaļas

Kad un ko iegādājies?

Kādi tieši bija bojājumi (piemēram – nestrādā otrais ātrums, spidometrs)?

Vai bija noslēgts kāds līgums vai mutisks solījums?

2. Uzraksti normāli formulētu s*dzību pārdevējam

Piemēram:

"Labdien, [datums] iegādājos motociklu no Vigo Moto. Jau nākamajā dienā konstatēju, ka nestrādā otrais ātrums un spidometrs. Šie defekti netika minēti pirms pārdošanas. Lūdzu sniegt paskaidrojumu un risinājumu."

3. Ja neatbild – vērsies pie PTAC (Patērētāju tiesību aizsardzības centrs)

https://www.ptac.gov.lv

Viņi risina lietas, kur:

prece neatbilst līgumam (slēpta defekta gadījumi),

notikusi krāpnieciska prakse.

T Tiribams 14 st atpakaļ

Sybau

P Palīgskolnieks neskaidrais 7 st atpakaļ

Tev tagad putina bilde profilā?

Ludomāns 4 st atpakaļ

Šeit avatāri dzīvo ar savu dzīvi. :D

krāsIavietiss 2 st atpakaļ

Sekojošais komentārs sagatavots, izmantojot ChatGPT palīdzību.

Šķiet, ka šī atsauksme ir sarkastiska vai ironiska, un, ja to mērķis ir paust neapmierinātību ar veikala Vigo Moto pakalpojumiem vai iegādāto motociklu, tad ieteiktu pārrakstīt to konkrētāk un saprotamāk, lai tā tiktu uztverta nopietni – gan citu klientu, gan iespējamās uzraudzības iestādes acīs.

Ja tiešām jūties apkrāpts, šeit ir daži ieteikumi:
1. Dokumentē detaļas

Kad un ko iegādājies?

Kādi tieši bija bojājumi (piemēram – nestrādā otrais ātrums, spidometrs)?

Vai bija noslēgts kāds līgums vai mutisks solījums?

2. Uzraksti normāli formulētu s*dzību pārdevējam

Piemēram:

"Labdien, [datums] iegādājos motociklu no Vigo Moto. Jau nākamajā dienā konstatēju, ka nestrādā otrais ātrums un spidometrs. Šie defekti netika minēti pirms pārdošanas. Lūdzu sniegt paskaidrojumu un risinājumu."

3. Ja neatbild – vērsies pie PTAC (Patērētāju tiesību aizsardzības centrs)

https://www.ptac.gov.lv

Viņi risina lietas, kur:

prece neatbilst līgumam (slēpta defekta gadījumi),

notikusi krāpnieciska prakse.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes