www.sudzibas.lv VDEAVK Venstpils 53,Riga Slikts serviss, necieņa pret cilvēkiem, nav informācijas, melo

VDEAVK Venstpils 53,Riga - Slikts serviss, necieņa pret cilvēkiem, nav informācijas, melo

Esmu sašutusi!

VDEĀVK pirms manis rindā 27 cilvēki, strādā divi darbinieki no 4, rindā sēžu jau vairāk kā stundu, kad jautāju darbiniecei, kāpēc tik maz darbinieku, kad rindā ir vairāk par 30 cilvēkiem, saņēmu dusmīgu uzaicinājumu braukt citā dienā. Uz jautājumu, kas mainīsies citā dienā, neatbildēja, jo zinu, kad braucu iesniegt dokumentus, arī bija tieši tāda pati situācija. Pusmūža un pavecāki cilvēki, arī krieviski runājoši, mani atbalstīja, rinda aizgāja raitāk. Redzot, ka esmu atvērta un komunikabla, cilvēki nāca pie manis jautāt dažādu informāciju par dokumntiem, par komisiju, ko nu varēju savu zināšanu robežās, atbildēju, jo diemžēl VDEĀVK nav informācijas centra kā tāda vispār, kam kaut ko pajautāt arī nav, ir tikai pogas, kas jāspiež, un tad ir jāgaida rindā... ilgi!

Kad pienāca mana kārta, izrādījās, ka varēju neziedot 1,5 stundu sava dārgā brīvdienas laika, ja būtu zinajusi, ka man jāgriežas 3 stāva Lēmumu pārsūdzēšanas daļā, kur jāiesniedz viena papīra lapa ar ārsta atzinumu. Kad iepriekšējā dienā zvanīju uz VDEĀVK ( pa maksas telefonu ! jo pa bezmaksas numuru nav iespējams sazvanīt, visu laiku ir aizņemts) , darbiniecie, kas teica, ka dokuments jāved personīgi uz VDEĀVK " aizmirsa" pieminēt, ka jāiet uz 3. stāvu, nevis uz reģistratūru!

Komentāri (1)

L Lilli Lilit 29.03.2018

Welcome. Kafiju- tantińas aizmirsa ko nozīme ātrs un tomér kvalitatīvs darbs! Piekrītu tam , ka sūdzība ir adekvāta.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes