VAS Latvijas pasts - Slikts serviss

24. Martā 2022. G. No Vas Latvijas pasts atnāca īsziņa, ka man jāatmuito sūtījums: "saņemts jums adresēts muitojams sūtījums cp031393280ua; pud nr. 22lv000240b0pvisu0; pud preces kārtas nr.1; svars 10.900 kg. Izvelies atmuitošanās veidu: https://atmuito.Pasts.lv/a/caa6c781f7"
muitošanas veikšanai izmantoju vēstulē ieteikto resursu, kur tika sastādīts rēķins nr. Mui2200038315 rēķina datums: 25.03.2022. Kur tas tika aprēķināts: summa apmaksai 10,85 eur (desmit euro un 85 centi) , kuru es samaksāju 25.03.2022. G. Ar pārskaitījumu no mana norēķinu konta.
28. Martā 2022. G. Saņēmu īsziņu, ka varu doties savam sūtījumam pakaļ: "riga-5 lv-1005 saņemts jums adresēts sūtījums cp031393280ua (25.03/13664) ar summu apmaksai 0.00 eur. ".
30. Martā 2022. G. Dodos sūtījumam pakaļ riga-5 pn. Pasta darbiniece man adresētu sūtījumu atnesa, bet atteicās to izsniegt, kamēr nesamaksāju 11,95 eur. Es parādīju pasta darbiniekam Muitas rēķinu un maksājuma rīkojumu par viņa apmaksu. Kāpēc man tomēr atkal kaut kas jāmaksā, man nav paskaidrojuši ne 5. Pasta nodaļas darbinieki, ne Latvijas pasts organizācijas informatīvā tālruņa darbinieks. Tā vietā, lai paskaidrotu, pasta darbiniece teica, ka "mums ar to nav nekāda sakara, tas jums muita sajauca ar pirmo rēķinu, tāpēc samaksājiet savus 11,95 eur, pretējā gadījumā sūtījumu nedosim, un risiniet to paši, rakstot pretenziju par pārmaksas atgriešanu" un izdeva rēķinu nr mup011084 no 28.03.22. Sūtījumu man iedeva tikai tad, kad pārskaitīju vēl 11.95 eur (vienpadsmit euro un 95 centi) no mana norēķinu konta: maksājuma uzdevums nr.47
01.04.2022. G. Uz sūdzības e-pastu [slēpt]@pasts.lv. Tika nosūtīta pretenzija, kurā sīki izklāstīti notikumi un pievienoti dokumenti. Automātiskā atbilde bija tāda, ka 30 dienu laikā mana pretenzija tiks izskatīta, bet līdz šim neesmu saņēmusi atbildi

Komentāri (3)

A AK-74 03.05.2022

Kāds sakars Pastam ar šo? Muitu administrē VID., pareizi jau teica pretenzija jāraksta VID am!

L Larisa Drauga 03.05.2022

Naudas līdzekļu saņēmējs abos gadījumos ir VAS Latvijas pasts, abos rēķinus izveidoja juridiska persona VAS Latvijas pasts, atmuitošana tika veikta atmuito.pasts.lv tīmekļa vietne, nevis caur VID EDS. Pakalpojuma saņemšanas vieta ir pasta nodaļa, kurā darbinieki nevarēja normāli atrisināt problēmu, un viņi arī ieteica pieteikties uz vinas vadību ar sūdzību un parmaksātās summas atgriešanu, kas tika vienkārši ignorēta.

L Larisa Drauga 06.07.2022

Pēc ilgām gaidīšanas dienām un vairākām telefonsarunām, jautājums par pārmaksāto līdzekļu atgriešanu tika atrisināts 05.07.22.g. Es esmu pateicīga tai Latvijas Pasta darbiniecei, kura pieņēma manējo zvanu 01.07.22 un, atšķirībā no citiem, neatkratījusies ar formālu atbildi, bet pacēla manējo sūdzību un atrada atbildīgus par manējās problēmas atrisinājumu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes