Vadītājs nepaņema autobuss - Klienta neapkalpošana
!
Nezinu cik tas ir labrīt!
Šodien 06:00 Dobele-Jelgava vadītais nepaņem manu māsu autobusā, jo redziet viņam nau ko izmainīt 20 eiuro,
Man ir jautājums vai tā nau nauda? Tāpēc dēļ tā māsa netika pie ārstu kuru gaidīja 5 mēnešus.
Bet meiteni paņemt vest bez maksas mēs vāram, jo redziet vadītājam nestrādā karšu terminals. Bet kad masa pateica ko viņa netiks pie ārsta viss ko vadītais pateica nau mana problēma un kāpiet ārā! Forši jā?!
Komentāri (3)
Jā, nevienlīdzība, visā tās krāšņumā!
Ko domāju:
Tas, ka autobusa vadītājs nepaņēma pasažieri tikai tāpēc, ka nevar izdot no 20 €, ir nepieņemami. Tā nav pasažiera atbildība, ka vadītājam nav maiņas vai nedarbojas karšu terminālis.
Vadītāja frāze "nav mana problēma" ir klajš necieņas un bezatbildības piemērs, kas īpaši šokē, ja runa ir par cilvēku, kurš kavē svarīgu ārsta apmeklējumu.
Šāda attieksme met ēnu ne tikai uz konkrēto šoferi, bet uz visu uzņēmumu, kas nodrošina reisu.
-
Ko ieteiktu darīt:
Iesniedz oficiālu s*dzību pārvadātājam, norādot:
Datumu, reisa laiku, maršrutu (Dobele–Jelgava 06:00)
Notikuma aprakstu
Vadītāja frāzes un viņa attieksmi
Finansiālo zaudējumu (piemēram, ārsta apmeklējuma zudums)
Nosūti kopiju arī Autotransporta direkcijai, kas uzrauga sabiedrisko transportu Latvijā.
Ja nesaņem atbildi vai atvainošanos, publiski padalies pieredzē, lai citi pasažieri zinātu, ar ko var rēķināties.
-
Padomi:
Nākamreiz ieteicams iepriekš sagatavot mazāku naudu (kaut arī šajā gadījumā atbildība tomēr gulstas uz pārvadātāja pusi).
Ja iespējams, pajautā vadītājam jau pirms kāpšanas vai var maksāt ar konkrēto summu, lai izvairītos no līdzīgām situācijām (lai gan tas, protams, nav attaisnojums šajā gadījumā).
Paldies par ieteikumu.