www.sudzibas.lv Ursus Forwarding Neprofesionalitāte, nemaksā rēķinus, meli

AtrisinātaUrsus Forwarding - Neprofesionalitāte, nemaksā rēķinus, meli

Pasūtījums 38966SS.
Tika pasūtīts mūsu menedžerim Oskaram Ieviņam ņemt laivu ar lielo fūri no OTT Tervsundintie 330 FI-21600, Parainen Somijā. Kraušanās paredzēta bija 23.02. Ursus Forwarding menedžere Sintija Skaistkalne-Simsone dienu iepriekš pirms kraušanās 22.02 plkst. 10:15 Skype painformēja, ka tilts ir ciet, un jābrauc apkārt ceļu remontu dēļ. Sintija teica, ka soms mums atsūtīs karti, kā piebraukt. Somam Oskars vairākas reizes pa dienu prasīja, lai atsūta karti, bet soms atsūtīja karti sen jau pēc darba laika tikai plskt. 20:56 22.02.
No rīta 23.02. offisā Oskars izpētīja, ka piebraucamais ceļš ir šaurs, sasnidzis zemesceļš. Oskars nekavējoties 23.02 plkst. . 8:58 nodeva Sintijai informāciju, ka šoferis mēģina braukt pa zemes ceļu un ka kustība ir nenormāli lēna un visticamāk nebūs iespējams piebraukt. Sitinija atbildēja, ka informāciju saņēma un lai mēs pabrīdnām somu. Mēs to arī izdarījām. Neilgi pēc tam šoferis iestiga un netika vairs uz priekšu, jo ziemā braukt pa apsnigušu zemes ceļu nav fiziski iespējams. Oskars uzreiz painformēja Sintiju, ka nav iespējams tomēr piebraukt.
Plkst. 9:25 Sintija teica, ka soms var pievest mums laivu uz vēlāku laiku uz vietu, kur ar lielo fūri var iebraukt, bet nezinot vēl uz cikiem. Oskars atbildēja, ka mēs varam tādā gadījumā vakarā atgriezties pakaļ laivai uz vietu, ko Sintija pateiks. Sintija atbildēja ok, un ka saskaņos ar somu .
Plkst. 11,00 (pēc 1 stundas un 35 minūtēm) Sintija zvana Oskaram, ka tagad vajag uzkraut, un soms nevarot vēlāk vai citā laikā. Mašīna, protams, jau bija prom , taču Oskars nāca pretim un plkst. 11,06 piedāvāja Sintijai termināli, kur soms var pievest laivu jebkurā laikā un izkraut, kad viņam ir ērti . Sintija atbildēja, lai ar somu sarunā, kur vest laivu, un mēs to arī izdarījām.
Par termināla izmaksām Oskars Sintijai teica, ka dos ziņu, līdz ko būs info, un Oskars plkst.. 13:01 painformēja Sintiju, ka termināla izmaksas ir 25 eur. Uz to Sintija neko neatbildēja. Nākamajā dienā 24.02. Oskars vēl divas reizes prasīja, lai pieliek pie frahta 25 eur par kraušanās izmaksām terminālī, bet nesaņēma nekādu atbildi.
25.02 laivu piegādājām atbilstoši pasūtījumam. Tā kā nebija nekādas atbildes no Sintijas puses jau divas dienas, tika izrakstīts rēķins pie pamata summas pieliekot 25 eur .
11.03. Skype Sintija raksta, ka nepieņemot rēķinu, un ka mums ir jāmaksā 150 eur par to, ka pie soma nevarēja piebraukt lielā fūre no rīta 8-9,00 23.04. Oskars nekavējoties atbildēja, ka nekādas izmaksas neapstiprina.
06.04. Sintija, nesaskaņojot ar Oskaru, raksta mūsu grāmatvedei , lai sūta kredītrēķinu pa 150 eur, un ka ar Oskaru viss ir saskaņots. Mūsu grāmatvede labticīgi arī nosūtīja kredītrēķinu Sintijai 6.04, un līdz ko uzzināja 7.04 no Oskara, ka nekas nav saskaņots, uzrakstīja Ursus Forwarding grāmatvedei, ka kredītrēķins ir anulēts.

Iebildumi pret Sintijas darba stilu:
Nr1.
Sintija pati nesazinās ar saviem klientiem, liek to darīt pārvadātājiem. Piemērs: mums jānoskaidro piebraucamais ceļš no soma, mums jāaizsūta termināla adrese somam.
Nr 2.
Sintija pasūta neatbilstošu transportu, lai paņemtu kravas priekš viņas klientiem. Fiziski nebija iespējams mūsu tentam 92m3 iebraukt pakaļ kravai, bet par to mēs uzzinām tikai pēc fakta un pēc kartes, ko paši dabūjām iepriekšēja vakarā, nevis no Sintijas pirms kravas paņemšanas darba laikā. Par to Sintijai bija jāzina jau pirms kravas došanas mums .
Nr 3.
Sintija neatbild 2 dienas un jautājumu par termināla izmaksām, bet, kā redzams tagad pēc fakta, ļaunprātīgi sagaida , kad viņas kravu mēs godprātīgi piegādājam, un tad pēc 14 dienām, paziņo ,ka nemaksās.
Nr 4.
14 dienas pēc piegādes tiek samazināts pārvadājuma frahts pa 150 eur , nesaskaņojot ar mums. Pirmkārt, lielā fūre nekad nebūt varējusi piebraukt, jo tur nekad neviena fūre, kamēr asfaltētais ceļš ir remontā, pa šādu zemes ceļu nevar piebraukt. Sintijai bija jānoskaidro , kādu transportu izmanto preces savākšanai, pirms pasūtīt neatbilstošu auto- tentu 92m3. Otrkārt, nekādas izmaksas ar mums par to, ka mēs tagad maksāsim par to, ka soms ved laivu, netika ar mums saskaņotas.
Nr 5
Aiz muguras negodprātīgi Sintija sazinās ar mūsu grāmatvedi, sakot, ka ar Oskaru viss ir saskaņots un prasa kredītrēķinu.

Pielikumā:
Skype sarakste ;
orderis ;
emails, kur mūsu grāmatvede informē, ka kredītrēķins nav spēka;
emails, kur Sintija nesaskaņoti prasa kredītrēķinu mūsu grāmatvedei;
emails, kur Oskars informē, ka nekāds kredītrēķins ar viņu nav saskaņots.

Iebildumi pret Ursus Forwarding: vadības nemaksā mūsu rēķinu par veiktajiem pakalpojumiem atbilstoši orderim.

Uzmanieties no Sintijas aizmuguriskām mahinācijām un nekompetences- pasūtot kravas paņemšanai neatbilstošu transportu! Uzmanieties no Ursus Forwarding- firma nemaksā rēķinus!

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Aimer sia 13.05.2021

11.05. Ursus Forfarding Edgars Lācis sazinājās ar Aimer, vienojāmies par rēķina apmaksu.

A

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes