Komentāri (2)

Inženieris 21.05.2014

"Kaktu uzņēmums" - pamatdarbība piesaistīt klientu un noslēgt līgumu uz 24.mēn. Bet lai nodrošinātu kvalitatīvu un stabilu, funkcionējošu internetu no viņiem nesagaidisiet. Līgumā arī nav punkta, kur piesieties par interneta ātrumu, jo tāda punkta nemaz nav. Viss izplānots un pārdomāts lai klients nevarētu neko izdarīt ka tikai maksāt un maksāt, kaut arī pakalpojumu nesaņem.
Klientu serviss - tāda nav!!! Pāris dāmas, kuras iezombētas ar standarta frāzēm:
1. Pāmērīsim 3 reizes ātrumu
2. Mēs ziņosim tehniskajam dienestam.

Pēc tam vairākas dienas zvana un prasa vai ir kādas izmaiņas, kad izmaiņu nav atkal vecās frāzes.

Tad mēģinā iesmērēt nopirkt āra antenu, jaunu rūteri - bet tikai neatzīsts savu iekārtu problēmu un bezdarbību.

Tāpēc neiesaku ar TELEKOM BALTIA sasieties nekad mūžā, ticiet man, Jūsu nervi būs pasargāti.

BondsBonds 11.07.2014

Neticu nevienam rakstītajam vārdam šajā sūdzībā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes