www.sudzibas.lv Toyota autocentrs Paviršs un nekvalitatīvs darbs

WESS Motors Toyota - Paviršs un nekvalitatīvs darbs

Pirms diviem gadiem man gadījās negadījums , kā rezultātā tika bojāta automašīnas priekšējā daļa. Tika bojāts bampers un ielocīti radiatori, bet auto bija braucams.
Tā kā auto bija apdrošināts KASKO , tad vērsāmies pie sava tā brīža apdrošinātāja If Apdrošināšana, un kā jau apdrošināšanas līgumā paredzēts If Apdrošināšana (kura pakalpojumus, pateicoties jums, vairs neizmantojam) piedāvāja WESS Motors Toyota servisu kā vienu no labākajiem. Aizbraucām uz servisu, kur auto tika apskatīts, safotografēts un sastādīta tāme, kuru IF apstiprināja. Servisa vadītājs apgalvoja, ka remonts aizņems tikai dažas dienas un, ja vajadzēs papildus kādu detalu, tās būs vēl dažas dienas, bet dzīvē tas izvērtās, ja nemaldos, gandrīz mēnesi garā remontā.
Tobrīd domājām - Pieņemsim, ka visādi faktori ietekmēja šo aizkavēšanos, bet galvenais, lai viss būtu labi sataisīts un mašīnite atkal kalpotu, jo tak remontu veic uzņēmums, kurš ir kompetents auto lietēs. Bet atkal izrādījās, ka dzīvē viss ir savādāk. Automašīnai bampers bija nokrāsots nesaprotamā tonī, kurš nesakrita ne ar vienu auto detaļu, izskatījās ka tas ir noņemts no cita auto un pielikts klāt. WESS Motors Toyota pārstāvis stāstīja, ka bampera krāsa atšķiras, jo bampers ir plastmasas, bet virsbūve no metāla un tamdēļ krāsas atšķiras! grin emoticon Un to saka autorizēta servisa virsbūvju servisa vadītājs! Auto atgriezām un atkal pagāja nedēļa, kad atkal tikām pie auto. Protams bija prieks saņemt auto, bet atkal iestājās bet, aiz lielā prieka nepamanījām ka auto lukturi salikti šķībi, nav pievienota logu mazgātāju caurulīte, jau pa ceļam uz mājām iztecēja viss šķidrums, un pazuda dzesējošais šķidrums bāciņā. Un atkal braucam uz Wess motors, kur atkal servisa pārstāvis ar mums stāsta pasakas un nav atvainošanās.
Beidzot viss sataisīts, palicis rūgtums un dusmas gan par šādu servisu, gan uz apdrošinātāju kuram ir tādi servisi, kuru darba kvalitāte viņus neinteresē. If Apdrošināšana tika informēts vairākkārt par WESS Motors Toyota briesmīgo kvalitāti, bet kā redzam tas palika tik parunāšanas līmenī, diemžēl. Ļoti liels rūgtums par If Apdrošināšana, jo mums bija tik laba un ilgadēja sadarbība, tika apdrošinātas mašīnas un māja, bet tagad mēs esam pie cita apdrošinātāja. Bet beigu beigās pēc neskaitāmiem braucieniem uz servisu, pēc tam kad pabojātas n-tās nervu šūnas un izdarot secinājumus par WESS Motors Toyota un If Apdrošināšana tiekam pie sava auto un cerībā ka šeit vairs NEKAD neatgriezīsimies dodamies prom. Šajā vietā vajadzētu būt laimīgām beigām, bet atkal parādās BET un tieši pēc gada. Sāka tecēt radiators. Jā, jaunais radiators, kurš tika nomainīts servisā! Ar lielu negribēšanu griežamies WESSā un braucam atrādīt auto. Nu jau mūs sagaida jauns virsbūvju servisa vadītājs. Šis jaunais darbinieks pastāstīja, ka pret mums būtu citāda attieksme, ja mums būtu jauns auto no salona. Atstājam auto apskatei. Pēc dažām stundām atskan zvans. Servisa vadītājs pastāsta, ka radiators ir izlecis no stiprinājuma vietas un ir izberzts caurums un mēģina mani pārliecināt, ka tā ir mana vaina jo redz uz bampera apakšas ir maza švīka un atsūta pat bildes man uz e-pastu. Stāsta man ka šis remonts noteikti nav garantijas remonts un nosauc izmaksas. Esmu sakreņķējies un ļoti labi zinu ka nekādās bedrēs neesmu iebraucis un tamdēļ pārsūtu šīs bildes zinošiem cilvēkiem, kuri darbojas auto remontu jomā. Drīzumā saņemu atbildi, ka tas ko mēģina man ieskaidrot WESS darbinieks ir smieklīgi un vienkārši mani "čakarē", jo šādu švīku var dabūt braucot pa zāli. Un radiators tāpat pats no sevis nekur nevar „izlekt" un visdrīzāk tas jau iepriekš netika pareizi iestiprināts. Tagad esmu dusmīgs. Zvanu jūsu darbonim un pastāstu citu ekspertu viedokli un lūdzu viņam iedot man vadītāja telefona numuru, lai varētu izrunāt šo problēmu. Telefonu neiedeva, bet uzreiz piekrita labot bojājumu. Es uzstāju uz radiatora nomaiņu, bet WESS pārstāvis teica, ka to nevar izdarīt. jo radiators ir jauns un tas nav nepieciešams. Apgalvoja, ka radiatoru vedīs uz specializēto radiatoru servisu, kur tas tiks salabots un pārbaudīts. Protams nezinu, kas tika, kur tika un kā tika salabots, bet auto pēc dažām dienām tika atgriezts. Un beidzot gribētos visam šim stāstam pielikt punktu, bet atkal pēc gada ir iestājies BET un proti atkal tek radiators.
Sazvanījos ar WESS, kur man patīkama sieviete, uzklausot manu stāstu, ieteica uzrakstīt uzņēmuma vadībai vēstuli, ko es arī darīju. Protams es vairs necerēju ne uz kādu brīnumu, jo gana daudz esmu cietis zaudējumus no WESS Motors Toyota uzņēmuma gan morālus, gan arī finansiālus. Kad sāka atkal tecēt radiators, mums nebija domas, ka tas ir tas pats, bet pakonsultējoties ar citiem ar auto sfēru saistītiem cilvēkiem, mums teica, ka viennozīmīgi ir jāvēršas pie WESS Motors Toyota. Ar mani sazinājās WESS Motors Toyota darbiniece Elīna Gertmane. Viņa aicināja atrādīt auto, ko arī es darīju. Protams WESS Motors Toyota noliedz savu vainu, jo ieraudzīja ka bija bojāts bampers (stāvvietā nezināms auto aizķēra mūsu auto bamera stūri un tas iznāca no stiprinājuma) negadījums tika reģistrēts, bet KASKO neizmantojām jo skāde nebija liela. Elīna paziņoja, ka radiators stiprinās pie bampera!!! Iedomājaties, radiators stiprinās pie bampera grin emoticon Par šo varētu pasmieties, bet tas ir mans laiks, mana nauda, mani nervi frown emoticon Ar visu šo ņemšanos ar auto atklājās, ka WESS Motors Toyota patīk ne tikai veikt nekvalitatīvus remontus bet arī nemainīt bojātas detaļas kaut arī apdrošinātājam tiek piestādītas milzu tāmes. Kopumā mūsu auto paviesojās WESS Motors Toyota kādas reizes septiņas ja ne vairāk. Pēc Elīnas atteikuma un smieklīgā skaidrojuma paņēmām savu auto. Griezos vairākos servisos kur man visi vienā balsī teica ka tas ir viennozīmīgi WESS Motors Toyota atbildība! Par to informēju Elīnu Gartmani un jautāju viņai kāda būs WESS Motors Toyota rīcība, ja serviss apliecina to ka bojātais bampers nevar būt iemesls atkārtotam radiatora bojājumam! Elīna locījās kā "nēģis", bet bija skaidrs ka savu vainu neatzīs nekādā gadījumā, un arī tas ka auto neskaitāmās reizes bija pie viņiem un radiators reiz jau bija lāpīts Elīnai nav pamats tam ka WESS Motors Toyota strādā nekvalitatīvi! Man jautājums Toyota Global, Toyota Latvija, Bez Tabu kāpēc tāda attieksme pret klientiem, ko mēs esam nodarījuši??? Pēc gada pirksim jaunu auto un noteikti zinām, ka tā nekad nebūs toyota!!!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes