THE-O veikals / Moschino jeans - apģērbu kvalitāte

Veikalā THE-O (kas atrodas t/c Sky & More) tika iegādātas Moschino džinsas tumšā krāsā.
Pirms valkāšanas džinsas tika izmazgātas Electrolux veļasmašīnā 30 grādu temperatūrā saudzējošā režīmā (tas, kurš atzīmēts ar puķi/ziedu uz veļasmašīnas) ar veļas pulveri krāsainiem apģērbiem . Diemžēl, pēc mazgāšanas džinsi ir uzskatāmi zaudējuši savu pirmatnējo izskatu (šie nav pirmie tumšās krāsas džinsi, kas mazgāti tāpat kā iepriekšējie Boss džinsi, kuri krāsu nav ne tuvu tik strauji mainījuši ne pēc pirmās, nedz jau 20-mitās mazgāšanas reizes).

Veikalā THE-O tika iesniegta sūzībā par preces kvalitāti un prasība situāciju risināt - vai nu piedāvājot kvalitatīvu preci/apmainot pret kvalitatīvu vai atgriežot naudu.
Veikala vadītājs Edgards Adamaitis prasījumu atteica, apgalvojot, ka instukcijā, kas piestirpināta apģērba iekšpusē norādīts, ka prece jāmazgā temperatūrā ne augstākā par 40-mit grādiem un saudzējošā režīmā, turklāt izmantojot saudzējošus mazgāšanas līdzekļus (zīdam un vilnai!).

Diez kas tā par preces (ne)kvalitāti, ja mazgāšana veikta 30-mit grādos, saudzējošā režīmā ar veļas mazgāšānas līdzekli, kas tieši paredzēts krāsainam apģērbam un prece pēc pirmās mazgāšanas uzskatāmi zaudē pirmatnējo izskatu un izskatās nolietota.

Sarunas laikā ar veikala vadītāju Edgadu Adamaiti viņš nekautrējās atzīt, ka ir bijuši arī citi klienti ar šādām sūdzībām. Un uzreiz norādīja, ka PTAC šie klienti esot saņēmuši noraidījumu savam pretenzijai par preces kvalitāti.
Šis cilvēks turpināja uzstājīgi atkārtot, ka jāizmanto saudzējošs mazgāšanas režīms un saudzējošu mazgāšanas līdzekli. Kad tika norādīts, ka izmantota atbilstoša saudzīga mazgāšana un temperatūra - E.Adamaitis uzstāja, ka esot jāizmanto mazgāšanas līdzeklis, kas paredzēts vilnai un zīdam.

Vēlreiz pārskatot "Izstrādājumu kopšanas simbolu nozīmi", nākas secināt, ka viss darīts saskaņā ar instrukciju - mazgāts saudzējošā režīmā uz maziem apgriezieniem.

Nekas nav minēts par to, ka simbols, kas atrodas uz preces norādītu,kas jāzimanto zīdam vai vilnai paredzēti mazgāšanas līdzekļi.
Žēl ir arī tas, ka neesam pirmie klienti ar šo sūdzību (ko atzīst pats Edgars Adamaitis), bet tā vietā, lai klientus, iegādājoties preces, informētu par "īpašo" The-O veikalā iegādātos apģērbu mazgāšānas režīmu - turpina klaji ignorēt veikalā pardodamo apģērbu kvalitāti un acīmredzami nav ieinteresēti, lai klienti atgrieztos pēc atkārtota pirkuma.

Tāpat atzīmēšu, ka iegādājoties apģērbu, diemžēl, līdzi netika izsniegta izstrādājumu kopšanas instrukcija valsts valodā.

Komentāri (4)

D džulene 10.01.2014

Iesaku doties uz ekspertīzi. Varu ieteikt firmu ""Ekspertīzie" Skolas ielā ( sk. PTAC dtu bāzē). Neticiet tam, ko saka veikala vadītājs, arī mani centās iebiedēt, taču nepakļāvos un iesniedzu ekspertīzei, gaidu slēdzienu. Ja eksperts pēc testēšanas uzskatīs, ka tas nav ražotāja brāķis ( domāju, k anoteikti ir), Jums būs jašamaksā Ls 7 par konsultāciju. Ja eksperts uzskatīs, ka tas ir ražotāja brāķis, tikai tad ar Jūsu piekrišanu veiks padziļināta ekspertīze. Tad Jūs nemaksāsiet par konsultāciju, bet par ekspertīzi Ls 30, kuru būs pienākums atmaksāt veikalam.
Ejiet uz ekspertīzi! Jo vairāk mēs liksiem trūkties tirgotājiem, jo vairāk liksim šķēršļus nekvalitatīvu preču tirgošanai.
Starp citu, apavu jomā līdzīgi cenšas iestāstīt, ka nav lietoti apavu kopšanas līdzekļi (tas ir viens no galvenajiem iemesliem pēc tirgotāju domām, neraugoties uz tā absurdumu).
Jums jāieniedz rakstisks prasījums ar prasību atmaksāt naudu ( tās ir Jūsu tiesības, jokopšpreces iegādes nav paga'juši 6 mēneši). 10 dienu laikā tirgotājam ir jāsniedz rakstiska atbilde. Kad to saņemat, kā teica man ekspertīzē:""Kundze, netērējiet savus nervus un nemēģiniet pārliecināt tirgotāju! Nāciet uz ekspertīzi!"
Lai izdodas!

T the-o_antifan2 10.01.2014

Paldies par informāciju. Noteikti kontaktēsimies ar ekspertiem, jo šī visatļautība un nekaunība pārsteidz.

Turklāt, tā vietā, lai tērētu naudu reklāmai (kas šad tad ir redzētas konkrēti šim veikalam) - būtu labāk padomājuši kā risināt situāciju ar klientu, lai tas tālāk nereklamē, ka prece, kas tiek tirgota THE-O veikalā ir nekvalitatīva un veikala vadība atsakās uzņemties atbildību par preces kvalitāti, izmantojot par attaisnojumiem apšaubāmus argumentus.

Nav redzēti normatīvie akti, kas paredz, ka mazgāšana saudzīgā režīmā nozīmē, ka ir jāizmanto vilnai un zīdam mazgāšanas līdzekļi. Būtu rakstījuši sūdzībā, ka apģērbs mazgāts saudzīgā režīmā ar delikātu vilnai un zīdam paredzētu mazgāšanas līdzekli, tad "SM FASHION" SIA (veikala THE-O ) vadība norādītu, ka loģiski, ka vajadzēja izmantot krāsainiem apģērbiem paredzētu līdzkeli (jo džinsi tak ir krāsots apģērbs). Absurds!

Runa ir par veikalu:
THE-O; Sky & More, Duntes ielā 19, Rīga // SIA "SM Fashion" // džinsas / jeans /veikala vadītājs: Edgars Adamaitis/

T the-o_antifan2 11.01.2014

Pievienoju bildi, lai varētu redzēt kā izskatās THE-O veikalā (outleta) iegādāts apģērbs pēc vienas mazgāšanas reizes saudzīgajā režīmā veļas mašīnā. Kā redzams - apģērba krāsa ir uzskatāmi nomazgājusies (un apģērbs ir pilnībā zaudējis savu pirmatnējo izskatu, pārvēršoties par apģērbu citā toņu gammā.

Runa ir par:
THE-O veikals / outlet, Sky & More (Sky&More), Duntes ielā 19, Rīgā, // SIA "SM FASHION"

D džulene 11.01.2014

Es ļoti labi saprotu Jūsu sašutumu ( varat izlasīt manu stāstu apavu veikals Blaumaņa ielā 15), tirgotāji cenšas iedzīvoties uz patēre'ta'ju rēķina: iepērk ārzemēs izbrāķētas vai nekvalitatīvas preces, šeit uzliek milzīgu cenu. Turklāt tiek radīts mīts, ka ekspertīzes būs par labu tirgotājam, ka visiem ir samaksāts. Taču tas neatblst patiesībai. Pēc pazemojumiem un snobiskuma, kas bija jāpiedzīvo man, ekspertīzē es sastapos ar pilnīgi cita'du attieksmi -- mani uzklausīja, konsultēja un paskaidroja, neizvirzot man apsūdzības - sak, neprotat kopt apavus. Eksperta attieksme bija profesionāla, viņš neizteica minējumus, bet pateica, ka testēs apavus un paziņos savu viedokli. Tas bija tik profesionāli, ka man bija skaidrs -- lai kāds būs lēmums, tas loģiski izskaidros, kāpēc iegādātie apavi krāso kājas, uzsūc mitrumu un zaudē krāsu. Arī mana veikalaLILImill bija ""konsultējis"' eksperts Burakē'vičs, kas Rīgā zināms kā "neatkarīgais"' eksperts. Tā ir vispārpieņemta prakse - vainot pateŗētāju. Cīnieties!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes