LV RU
www.sudzibas.lv Tet Viena no sliktākajām klientu apkalpošanām, kuru esmu pieredzējis!

Tet - Viena no sliktākajām klientu apkalpošanām, kuru esmu pieredzējis!

Pēdējā mēneša laikā no tet puses esmu saņēmis tikai negatīvu pieredzi un šķiet, ka par klientu labklājību vispār netiek domāts!

Sakarā ar pārvākšanos sazvanījos ar operatoru jautājumos par ātrāku unizdevīgāku internetu. Operators vairākreiz apliecināja, ka jaunais internets būs pieejams jaunajā dzīves vietā. Minēja, ka mainīsies tehnoloģija (kas man neko neizSaka) , bet nokluSēja, ka interneta ātrums būs teju 10x zemāks, taču Cena paliks tā pati! Noslēdzu līgumu ar tet uz gadu un pāris dienas pirms pārvākšanās sazvanījos vēlreiz, lai precizētu meistara ierašanās laiku. Tajā pašā telefona sarunā beidzot sapratu, ka ātrums būs 10x mazāks un ja vēlos lauzt līgumu man nāksies maksāt līgumsodu!

Ar sakostiem zobiem biju gatavs izmēģināt vai būs pietiekams darbam no mājām. Arī darbā palūdzu brīvu dienu, Sakarā ar pārvākšanos un interneta ievilkšanu, jo darbs visā valstī šobrīd "vīrusa" dēļ notiek no mājām.

Sazvanījos un precizēju meistara ierašanās laiku pārvākšanās dienā. Operators piedāvāja man 3 laikus - no rīta, pusdienlaikā, un pēcpusdienā (15: 00 - 17: 00) , kur šis pēdējais bija man izdevīgākais. Jāpiemin, ka operātors arī atkārtoja pēc mana lūguma šos laikus 2x.

Šodien, 29. Aprīlī, saņēmu īsziņu, ka meistars ieradīsies rīt no plkst. 17: 00 - 20: 00. Atkal zvanīju uz klientu apkalpošanas centru, noskaidrot, kas par lietu un tā arī ne pie kāda slēdziena nenonācu. Meistara ierašanās, bez jeb kāda iemesla un konsultēšanās ar mani tika pārcelta, kur meistars ieradīsies tikai plkst. 18: 00, kaut šis laiks man neder un tur neko nevarot darīt.

Par uzņēmumu tet līdz šim biju augstās domās, taču izskatās, ka klienti viņiem nerūp!

29.04.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Komentāri (7)

T Turkey901 29.04.2020

"Noslēdzu līgumu ar tet uz gadu un pāris dienas pirms pārvākšanās sazvanījos vēlreiz,.. sapratu, ka ātrums būs 10x mazāks un ja vēlos lauzt līgumu man nāksies maksāt līgumsodu!"

Līgumu lasījāt pirms noslēdzāt/ parakstījāt/ apstiprinājāt?!

A Aivis 29.04.2020

Jā! Līgumā ir norādīts 500Mb/s interneta ātrums, bet par to, ka optiskais internets jaunajā dzīves vietā nav pieejams un tā vietā saņemšu tikai 30Mb/s netiku informēts un summa ko maksāju ir tā pati, ko maksāju par optisko internetu.

A Aivis 29.04.2020

Pārjautāju vairākas reizes vai šis internets ir pieejams jaunajā dzīves vietā uz ko saņēmu atbildi - jā! "Mainīsies tikai tehnoloģija."

M macbeton 09.05.2020

Ta nau ko vazāties visu laiku!
Vai nu lieto to dolbano 17Gā sūdu!

Trolljäger 09.05.2020

Drausmas!
Izklausās ka tiešām Lattelekom palicis ļoti sū****. Jaunā adresē plānoju pieslēgt internetu, domāju izvēlēties Lattelekomu, bet tagad pat nezinu.. kas ar to Baltcom tagad, vai viņi ir tikpat sū**** vai labāki?

P PinkainaisLacis 27.05.2020

Pats esmu bijis gan telekoma, gan Baltcom lietotājs. Neapmierināja kvalitāte(garš stāsts) ne vienam, ne otram. Nu jau kādus pāris gadus esmu Balticom lietotājs, draugi ieteica. Kvalitāte laba,internets stabīls, nekādu pārrāvumu utt. Ātrums, kas ir uzrādīts līgumā, atbilst realitātei. Brīžiem ir pat mazliet vairāk. Esmu ļoti apmierināts.

V Vagons komā 27.05.2020

Tev ellē tennis

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes