www.sudzibas.lv Tet Uz saviem klientiem vienalga..

Tet - Uz saviem klientiem vienalga..

Situācija sekojoša: biju TET klients vairāk par 15 gadiem. Kādu laiku atpakaļ man piezvanīja TET operators un piedāvāja atlaidi maniem pakalpojumiem, jo gribēju atteikties no TV. Viņa man piedāvāja TV atstāt, bet cenu nemainot iekļaut to līgumā. Operatorei atbildēju, ka TV principā neskatos, bet nu labi, to var darīt, bet es plānoju pārvākties 2. mēn. laikā un negribu tagad slēgt līgumu uz 2. gadiem atkal. Uz ko operatore piedāvāja man pārbaudīt jauno adresi un atbildēja, ka visu var pārnest un pēc jaunas adreses viss darbojās. Operatorei arī pateicu, ka Internetu plānoju pieslēgt, kad būs jau uztaisīts remonts un vai tiešām to visu ir iespejams izdarīt, nelaužot jauno remontu, uz ko viņa atbildēja - tehniķis noteikti visu izdarīs.
Ok, ir jauns līgums.
Dienā X, kad jau no jaunas adreses sagaidīju TET tehniķi, viņš atbildēja, ka visu ko viņš var - vienkārši iemest vadu pa grīdu, un viņš karāsies pa visu dzīvokli, no kapņutelpas. Protams, tas man neder un no TET pakalpojumiem izdomāju atteikties.
Protams, ka TET neko dzirdēt negrib, viņi vienkārši ieliek līgumsodu, par pakalpojumu, kuru man iesmērēja TET operators. Visu ko viņi var atbildēt - nu jā, gadās, bet sods Jums būs. Atstāsim atsauksmi no Jums.
Ļoti iesaku izvērtēt iespēju slēgt sadarbību ar TET, jo viņiem uz klientu pilnīgi vienalga. Gan arī prasīju sazināties ar mani kādu kompetento speciālistu, neviens pat neatzvanīja klientam ar 15+ gadu pieredzi..

22.07.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts Al7 22.07.2021

starp citu, par šādu uzvedību no TET puses, iesniegts situācijas apraskts BEZ Tabu un Delfi. Varbūt kādam būs interese:)

Atbilde no SIA Tet Pārstāvja atbilde 26.07.2021

Sveiki! Ļoti atvainojamies par radušos situāciju! Lūgums norādīt jūsu klienta numuru - noklausīsimies sarunu ierakstus, izpētīsim situāciju un centīsimies palīdzēt to atrisināt!

A

Komentāri (2)

J Jeļena Briede 08.09.2021

Esot TET klientam apmēram 9. gadus, man piedāvāja izdevīgāku maksu par pakalpojumu, tikai netiku informēta, ka tiks slēgts jauns līgums, šobrīd sakarā ar dzīvesvietas maiņu nācās pārtraukt sadarbību ar TET ( jo viņi man nevarēja nodrošināt pakalpojumu jaunajā dzīvesvietā), man tika uzlikts līgumsods. Sarunai ar darbiniekiem protams nebija nekādas jēgas. Lieli piebilsts, ka vairs nekad nekļūšu par TET klientu un protams brīdināšu savus radus, kaimiņus un kolēģus, lai turās no šī krāpnieku kantorīša pa gabalu.

SIA Tet Pārstāvja atbilde 08.09.2021

Sveiki, allaž, kad pakalpojumam piedāvājam atlaidi, tas nozīmē arī līguma slēgšanu uz diviem gadiem - mēs to nespiežam slēgt, tikai piedāvājam klientiem maksāt lētāk par standarta cenu. Nepatīkami, ka jūs nesaņēmāt pilnu informāciju vai to nesapratāt, bet, diemžēl, šajā gadījumā tiešām jūs pati piekritāt šādam līgumam.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes