Tet - Slikts serviss
Mani vecāki pārvācās uz Valmieru uz jaunu dzīvokli. Visu laiku viņiem bija rūteris ar interneta pieslēgumu, taču jaunajā dzīvoklī tomēr ar rūteri internets ir ļoti slikts un vakaros vispār neko nevar redzēt. Vecāki nolēma pieslēgt internetu ar kabeli, sazvanījās ar tet apkalpošanas centru izstāstīja situāciju un vēlējās pieteikt meistara vizīti. Uz ko viņiem atbildēja, ka meistars nebrauks, nopērciet kabeli paši un ievelciet. Tas ir normāli? Cilvēks maksā par pakalpojumu un vēl viņam jāpērk pašam kabeļi un jāvelk? Kā arī apskatot kabeļu piedāvājumu veikalos, vajadzīgo kabeli nemaz nevar atrast.
Sveiki! Paldies par ziņu, un ļoti atvainojamies par nepatīkamo situāciju! Ja vecāku dzīvesvietā jau kādreiz ir bijis interneta pieslēgums (dzīvoklī jau ievilkts interneta vads), tad pieslēgšana varbūt arī ir vienkārša un to varat veikt pašu spēkiem, saņemot mūsu modemu, taču ja nav iespēju to paveikt, protams, ka varam nosūtīt arī savu meistaru interneta ierīkošanai! Lūgums norādīt vai nu savu klienta numuru (ja tāds jau ir) vai arī pakalpojuma pieteikuma nr. vai arī sev ērtā laikā sazināties ar mums telefoniski, zvanot palīdzības dienestam pa tālruni 67000177 - palīdzēsim visu atrisināt!
Komentāri (1)
TET meistars apkalpo līniju līdz Tet rūterim , tālākais ir klienta īpašums un klienta atbildība. Ja turpinātu uzstāt, tad atbrauktu Jums Tet meistars, visu pieslēgtu un piestādītu rēķinu "250 Eur " par "darbu un materiālu". Vai nu meklējiet vietējos sludinājumu dēļos "meistaru" , kurš Jūsu vietā nopirks vajadzīgā garuma rj45 kabeli un iespraudīs katrā galā, iekasējot "100 EUR", vai arī nopērciet kabeli pats (kabelis saucas RJ45 un nopērkams pat lielveikalos) un saspraudiet pats. Saspraust arī nebūs grūti, to var izdarīt tikai vienā kabeļa orientācijā, pats to, visdrīzāk, spēsiet. Ja nē , tad apskaties YouTube pamācības