Tet - Slikts serviss
Es ar savu ģimeni pārvācāmies uz lielāku dzīvokli. Sanāca mums tā ka esam tajā pašā adresē tikai cits dzīvokļa numurs. Tā kā mums vaidzēja laiku pārvākties mums bija abos dzīvokļos pieslēgti Tet pakalpojumi. Kad pabeidzām pārvākties zvanu un saku ka esam pabeiguši un gribētu lai tur vairs nav uz mūsu vārda pieslēgti pakalpojumi. Lika rakstīt iesniegumu, kurā skaidri un gaiši uzrakstīju kurā adresē jāslēdz nost, bet viņi noslēdz jaunajā dzīvoklī. Visu dienu ceņšos, lai viņi atjauno elektrību, bet kā viņi st nesūta atļauju tā nesūta. Man tagad ar 3 maziem bērniem jāsēž bez elektrības.
Sveiki! Ļoti atvainojamies par radušos situāciju! Lai varam noskaidrot, kāpēc šī kļūda radusies un veikt labojumus iekšējos procesos, lai šādi gadījumi neatkārtotos, lūgums norādīt jūsu klienta numuru. Paldies jau iepriekš!
Es neko nesaku par to ka sajauca, jo visi varam kļūdīties un reti, kad sanāk savu nākamo dzīves vietu dabūt tajā pašā adresē, tikai dzīvokļa numuru nomainīt. Šajā gadījumā bija ziema un mums 24h bija jāpavada bez pakalpojumiem. Jums ir jāsakārto tas ka, ja atkal kādam darbiniekam sanāk kļūdīties, tad pakalpojums tiek atjaunots 1-2 h, nevis pēc 24h. Kā arī, lai darbinieki iemācās pateikt cik ilgi būs jāgaida, jo es ik pēc 2 stundām zvanīju un man neviens nespēja pateikt pēc cik ilgā laika būs.
Komentāri (1)
Jažemaķ!