www.sudzibas.lv Tet Slikts serviss

Tet - Slikts serviss

Februāra sākumā iegādājos telefonu maksājot par pirkumu tiešsaistē! Tūlīt pēc pirkuma veikšanas ieraudzīju, ka esmu ne to modeli pasūtijusi ko verns vēlējās. Takā pasūtījumu veicu svētdienas vakarā, zvanu pirmdien no rīta, un lūdzu, lai pasūtījumu atceļ. Konsultante laipni pasaka, ja viss ok, atcēlu un iegādāties sev vēlamo modeli.
Es priecīga, ka viss būs ka vajag. Nu gaidu, ka naudiņa par atcelto darījumu ieripos man atpakaļ kontā …..
Gaidu dienu, vēl vienu dienu…. Naudiņas nav! Brīnos, jo parasti citus i-veikalos tas notiek ātri 💁🏻‍♀️
okei, nu zvanu un jautāju, kas par lietu!?
Atbild, kā? Jums tak vajadzēja aizpildīt pieteikumu darījuma atcelšanai… es prasu kādu vēl atteikumu veidlapu, jo neviens neko par to nebija painformējis ….
Ok. Atrodu. Aizpildu. Tagad sēžu un gaidu, kad ieskaitīs.

Ja es nebūtu pati zvanījusi, meklējusi savu naudu, neviens nebūtu man to atskaitījis atpakaļ par atceltu darījumu!
Tāda tizla, manuprāt, negodīga politika!
Šim kantorim tikai ar likumu, nu jau esmu vīlusies viņu visos sniegtajos pakalpojumos!

16.02.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no SIA Tet Pārstāvja atbilde 16.02.2022

Sveiki, atvainojamies, ka kolēģi pirmajā reizē nesniedza visu informāciju. Šādos gadījumos, protams, par atteikšanos ir nepieciešams iesniegums. Nauda jums tiks atmaksāta 30 dienu laikā.

R

Komentāri (1)

R Raicho 16.02.2022

Nu jūs nebeidzat pārsteigt! Konsultante teica, ka ieskaitīs 10 dienu laikā! Nu jau 30 dienu laikā!? Jūs NOPIETNI? kas par idiotismu……

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes