LV RU
www.sudzibas.lv Tet slikts servis,necilvēciska rīcība

Tet - slikts servis,necilvēciska rīcība

Biju vairākus gadus tet klients, vairs neesmu, jo sanāca tā ka man atslēdza pakalpojumus.
Paņemu uz dalīto maksājumu preces, maksāju rēķinus. Bij bridis ka nevarēju samaksāt jo darbus apstādināja covid 19, no maija mēnesi līdz Jūlijam nevarēju samaksāt, jūlijā atsāku maksāšanu, un nedaudz sedzot parādu. Man pēkšņi noslēdz pakalpojumus, pasakot ka jasamaksājot viss iekavētais parāds. Tiku zvanījis uz tet, ka samaksāšu iekavēto pa daļām, un maksāšu tekošo maksājuma rēķinus... , izradās mani nesadzirdēja...
Tagad piestādīja kopējo summu par ierīcēm un pakalpojumiem lielāku summu nekā tā ir. Saskaitot summu noradītos līgumā un izmaksāto summu ir mazāka.
Sūtot uz tet epastu noskaidrot kāpēc tik liels kopējais rēķins, tet vienkārši ignorē.
Nosūtīju vel vienu epastu uz tet, joprojām ignorē...
Nezināju ka tet ir tik necilvēciska kompānija...

20.10.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

B

Komentāri (3)

E eksperts1 21.10.2020

Pakalpojums tiek nodrošināts maksātspējīgiem klientiem. Maksāt nevari - pakalpojumu nesaņemsi. Nevajag veikt pirkumus, ja nevari atļauties maksāt. Būs mācība.

G gadalaiks 22.10.2020

Ja esat pārliecināts, ka TET nav pareizi sarēķinājis, vēršaties PTAC.

G gadalaiks 22.10.2020

Vai laika posmā, kad nevarējāt maksāt brīdinājāt TET? Vai vienkārši nemaksājāt? Ja vienkārši nemaksājāt, tad arūi atbilstoša attieksme no TET, jo jūs tak arī cilvēcīgi neizstāstījāt, ka ir problēma un kā risināsiet.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes