LV RU
www.sudzibas.lv Tet Slikts serviss

TET SIA - Slikts serviss

Esmu ļoti ilgs klients. Izmantoju visus tet piedāvātos pakalpojumus. Un man tā bija uzticamā kompānija. Noslēdzu līgumu par 4g internetu, uz 12mēn, 4. Februārī. No pirmās dienas mocījos ar tā kvalitāti, informēju par to tet, taču atrisināt neko neatrisinājām. Saprotot, ka noslodze interneta tīklam tagad ir liela, man noslēgts līgums uz 12 mēn un nav skaidrs, vai internets pie citiem būs labāks, kā arī laika trūkuma dēļ, nolēmu uz gadu atstāt kā ir. Šā gada janvārī manā kontā parādījās paziņojums, ka man izbeidzas atlaide internetam, kas liecināja par to, ka līgums jau būs izbeidzies. Paņēmu tv nomaksā, kuru izņēmu akropoles filiālē. Tur konsultējos ar pārdevēju/konsultanti, ka gribu atslēgt pakalpojumu. Viņa šaubījās par datumu, tāpēc man iedeva tehniskā darbinieka nr. , lai pakonsultējos vēl ar viņu, kurā brīdī labāk atslēgt pieslēgumu. Saruna ar tehnisko darbinieku bija, lai rakstu sistēmā ziņojumu par atteikšanos no interneta, par cik neapmierināta par interneta kvalitāti, līgumsods nebūs. Mans teksts bija: līdz ar līguma termiņa beigšanos, vēlos atteikties no interneta pakalpojuma. Atbildi saņēmu: informējam, ka jūsu iesniegums par atteikšanos no pakalpojuma ir saņemts. Saskaņā ar savstarpēji noslēgto līgumu, pakalpojums tiks noņemts 31.01.2021. Es pieteicu lmt internetu no 1.02.2021. Saņēmu tet februāra rēķinu ar līgumsodu 39.50eur. Nopietni? Par 4 dienām? Es konsultējos ar darbiniekiem... Vai nevarēja brīdināt, lai slēdzu nost tikai ar 28.02.? Uzrakstīju ziņojumu par nepatīkamo pārsteigumu, uz kuru saņēmu nepatīkamas sarunas zvanu. Nestāstīšu sīkumos, bet man skaidroja, ka esmu runājusi ar nekompetentiem darbiniekiem un man ir jāmaksā līgumsods. Nākamajā dienā piedāvāja "pretimnākšanu", ka noņemšot nost līgumsodu, bet tad pielikšot klāt maksu par februāri. Teicu ka nepiekrītu, ka tas ir godīgs risinājums. Tā rēķina summa man arī tika izlabota (pašu rēķinu gan nav spējuši salabot) . Nekaunīgi un bezkaunīgi... Fuj!

28.02.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no SIA Tet Pārstāvja atbilde 02.03.2021

Sveiki, 4G internets atšķiras ar to, ka tajā ātrums vienādi tiek sadalīts visiem lietotājiem, kuri konkrētajā brīdī pieslēgušies sakaru tornim. Līdz ar to, visticamāk, jūsu adresē diemžēl šobrīd mūsu sadarbības partneri Tele2 nespēj vakaros nodrošināt pārāk ātru internetu. Atvainojamies, ka ar mūsu kolēģiem sanākusi neveiksmīga komunikācija, tā tam tiešām nebūtu jābūt. Ja kādreiz rodas vēl kādi jautājumi, droši zvaniet uz mūsu klientu apkalpošanas centru 177 vai rakstiet mums privātās vēstules sociālajos tīklos Facebook vai Twitter, palīdzēsim.

Papildināts Anete Cacivkina 03.03.2021

Rēķins joprojām nav salabots.

Atbilde no SIA Tet Pārstāvja atbilde 03.03.2021

Lūgums atsūtīt jūsu klienta numuru (un atsauci, ka rakstāt saistībā ar šo sūdzību) privātā ziņā mums vai nu twitter.com/mans_tet vai facebook.com/tet.lv - palīdzēsim situāciju atrisināt!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes