www.sudzibas.lv Tet Par pakalpojumu atslēgšanu komunikāciju

Tet - Par pakalpojumu atslēgšanu komunikāciju

17.02 pieteicu tet pakalpojuma atslēgšanu.01.03 nebija nekādas atbildes. Tā kā bots nespēja atbildēt uz maniem jautājumiem, pēc nenormāli ilgstošas gaidīšanas sagaidīju savienojumu ar operatoru. Viņa apstiprināja, ka iesniegums par atteikšanos saņemts 17.02. Tā kā īpašums, kurā ir pieslēgts tet pakalpojums ir pārdots, tad operatore sāka aģitēt par iespēju jaunos īpašniekus pierunāt par tet pakalpojumu izmantošanu. ! Kad jautāju par mana pakalpojuma atslēgšanu, saņēmu atbildi, ka šodien-01.03, saņemšu elektronisku atbildi. Atbilde nav saņemta ne vakar, ne šodien. Esmu lattelekom=tet kliente no 1975. Gada, kad bija tikai stacionārie telefoni. Tāda attieksme nav saprotama. Mans tel.26563550

02.03.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no SIA Tet Pārstāvja atbilde 02.03.2021

Sveiki. Rēķini par pakalpojumiem tiek sastādīti par pilnu kalendāro mēnesi, bet, lai mēs pagūtu informāciju izņemt no visām sistēmām, atteikums jāiesniedz vismaz desmit darbadienas pirms mēneša beigām. Atvainojamies, ka kolēģi jums sniedza nepilnīgu informāciju. Droši atsūtiet mums privātajā vēstulē sociālajos tīklos Facebook vai Twitter savu klienta numuru, pārbaudīsim, kāda ir situācija ar jūsu pieslēgumu.

Komentāri (1)

н НеКариньш 02.03.2021

Vai tas Jums ir pārsteidzoši? Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome pieņēma POLITISKU lēmumu slēgt Krievijas TV kanālus, TET sāk zaudēt klientus, arī zaudēt ienākumus, tāpēc cenšas noturēt klientus, tostarp ar nelegālām metodēm!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes