www.sudzibas.lv Tet Neapkalpo pircējus bez vakcinācijas Qr koda

Tet - Neapkalpo pircējus bez vakcinācijas Qr koda

Pasūtīju preci ar nomaksas līgumu, ar iespēju pašai izņemt preci, kad zvanīju tet iveikalam un prasīju kā varēšu izņemt preci ja nav qr koda tad viņi teica, ka būs izvietota āra tlsts preču saņemšanai. Pēc nedēļas eju pakaļ savai precei un diemžēl pārdevējs man neizsniedza preci, jo nevar apkalpot mani bez Qr koda.. Zvanīju vēlreiz uz tet iveikalu - viņi teica ka pārdevējs var iznest preci ārā, bet diemžēl viņi to neizdarīja, jo neapkalpo pircējus bez vakcinācijas Qr koda...

Kāpēc Tele2 apkalpo isus klientus bez Qr koda bet Tet nē? Tad abi ir pirmo nepieciešamības precu-telekomunikāciju sarakstā?
Šādas attieksmes dēļ apsveru iespēju pariet pie cita pakalpojuma sniedzēja..

05.11.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no SIA Tet Pārstāvja atbilde 09.11.2021

Sveiki, jā, tā ir taisnība. Paužot atbalstu cīņā pret Covid-19, Tet veikalos nodrošinām Zaļo zonu. Lai apmeklētu veikalus un saņemtu pasūtījumus, lūdzam pie ieejas uzrādīt derīgu Covid-19 sertifikātu un personu apliecinošu dokumentu. Ja pie preces joprojām nav izdevies tikt, gaidīsim pirkuma numuru privātajā vēstulē sociālajos tīklos Twitter vai Facebook un palīdzēsim to saņemt.

S

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes