www.sudzibas.lv Tet Ļoti slikts serviss

Tet - Ļoti slikts serviss

Tā ka esmu Tet klients jau vairāk nekā 25 gadus, tādēļ varu novērtēt kādas negatīvas izmaiņas ir notikušas kompānijas apkalpošanas līmenī. Klientu serviss ir kļuvis vienkārši šaušalīgs! Televizorā rāda paziņojumu, ka nav signāla, tādēļ sameklēju Tet mājas lapā visu informāciju, kā man būtu jārīkojas. Veicu visas nepieciešamas darbības (kā aprakstīts Tet mājas lapā) , bet televīzijas pārraides nav atjaunojušas. Komunicēju čatā ar robotu aneti. Komunikācija bija bezjēdzīga. Vairākas reizes mēģināju sazvanīt Tet 177 maksas tel. Nr. Neizdevās. Tik tagad gaidu astronomisku zvanu rēķinu... , jo ir jāmaksā arī par savienojumu...3 reizes uzrakstīju Tet @ Tet, nekādas palīdzības... Televīzijas pārraide vēl nav atjaunojusies. Rezumējot šo visu, liekas, ka Tet ir sagrābies klientu bāzi, kuru nespēj kvalitatīvi apkalpot. Te acīmredzot nepieciešamas kompānijas augstākas vadības iejaukšanās, jo savādāk klientus negaida Bekas labs. Tagad domāju, vai nav pienācis laiks mainīt operatoru. Tarifus ceļ - kvalitāte kļūst tik sliktāka.

19.09.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no SIA Tet Pārstāvja atbilde 19.09.2022

Sveiki, atvainojamies, ka esam bijuši nesasniedzami.

Atgādinām, ka numurs 177 ir bezmaksas, ja to atbalsta jūsu sakaru operators. Zvanot no mobilā, aicinām lietot garo numuru - 67000177, kas arī būs bezmaksas.

Cik noprotams, paziņojums Nav signāla jums rādās virszemes televīzijā. Ja šīs pamācības neliedz https://tet.lv/palidziba/lv/palidziba_majai/helio/virszemes_tv/problemas_un_risinajumi/28104, šajā gadījumā varam aicināt sazināties ar kādu no mūsu ieteiktajiem tautas meistariem, kuri palīdzēs noregulēt antenu. https://www.tet.lv/images/tet-televizija/virszemes/cits/helio-vtv-meistari-pa-rajoniem.pdf

Papildināts Daina7 20.09.2022

Tā nav virszemes televīzija, bet gan kabeļtelevīzija, kas ierīkota daudzstāvu mājas dzīvoklī.

Papildināts Daina7 20.09.2022

Saskaņā ar tet instrukciju vajadzēja pārliecināties, vai savienojumi starp ierīcēm ir korekti izvedoti un nomainīt HDMI vadu.Vadu savienojumi no jauna pārslēgto un tika nopirkts jauns HDMI vads - problēma ar savienojumu tāda pati.Paziņojuma teksts - No Signal (1)Check the aerial cable connection
(2)Or, press the SOURCE button below to select a connection source.
Otrajā punktā minēto darbību esam veikuši.Savukārt, par pirmo man nav ne jausmas...Ja pareizi noprotu 5.stāvu mājai ir uzlikta kopīga Tet antena.Uz dzīvokli novilkts tikai kabelis...

Papildināts Daina7 20.09.2022

Paldies.Pēc 4 dienām tomēr izdevās sazvanīt tehn.dienestu Problēma beidzot atrisināta.Paldies tehniskā dienesta darbiniecei!

Atbilde no SIA Tet Pārstāvja atbilde 20.09.2022

Prieks dzirdēt! :) Lai veicas!

D

Komentāri (2)

RAMONA👀 20.09.2022

Kā uzraksta šeit, kko risina. Man entos gadus neviens neko nedarīja. Šogad izmantoju iespēju bez līgumsoda attekties. Pieteicos Baltcom. Lētāk un kvalitatīvāk.

SIA Tet Pārstāvja atbilde 21.09.2022

Sveiki, ikvienam klientam, kurš novēro problēmas, nepieciešams par tām ziņot. Tādā gadījumā tās, protams, nekavējoties tiek risinātas. Ja tomēr kādreiz izlemsiet mums dot vēl vienu iespēju, ar prieku gaidīsim jūs atpakaļ :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes