www.sudzibas.lv Tet Ļoti slikta komunikācija

Tet - Ļoti slikta komunikācija

Parasti sūdzības nerakstu, bet kārtējo reizi saskaros ar tet ļoooooti lēno un slikto komunikāciju, zvanot uz Tet sarunas ir maksas, viens cilvēks uz visiem jautājumiem atbildēt nevar, ieteica jautājumus uzdot feisbukā, facebook neviens uz ziņām neatbild vairāk jau kā nedēļu, uzrakstīju Tet aplikācijā, vēlējos pāriet uz dārgāku pakalpojumu, atbildes gaidu divas un vairāk dienas, uz daļu jautājumu neatbild kuri jāuzdod atkārtoti uz kuriem atkal atbilde jāgaida dienām, vēlējos iegādāties tv 1300 eur vērtībā, uzjautāju Tet mājaslapā jautājumu caur sadaļu - saziņa - vai tv pieejams jauns iepakojumā uz ko atbildi arī neesmu saņēmis.. Pakalpojuma kvalitāte mani apmierina, bet komunikācija ir zem katras kritikas, pēc līguma beigām pieļauju, ka Tet pakalpojumus vairs neizmantošu... Mūsdienās šāda komunikācija nav pieļaujama pie esošās konkurences, saņematies, Tet!

15.10.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no SIA Tet Pārstāvja atbilde 15.10.2021

Sveiki, nepatīkami dzirdēt, ka jums radies šāds iespaids. Centīsimies palīdzēt. Zvans uz 177 ir bezmaksas, ja to atbalsta jūsu tālruņa operators. Zvanot no mobilā telefona, aicinām lietot garo numuru 67000177.Tāpat, diemžēl, no šejienes neizdevās jūs identificēt, tāpēc nevaram komentēt, bet apšaubām, ka vēstule Facebook palikusi bez atbildes. Droši atrakstiet vēlreiz privāto vēstuli, labosim kļūdu un slikto iespaidu, kas jums radies.

X

Komentāri (10)

Joe Rogans👽 15.10.2021

Twitter atbild ļoti ātri.

Good Intentions 15.10.2021

Jebkurā gadijumā diezgan orģināls ieteikums - vērsties sociālos tīklos.🧐

SIA Tet Pārstāvja atbilde 16.10.2021

Sveiki, mūs sasniegt var dažādos veidos, sociālie tīkli ir viens no tiem. Pastāv arī iespēja zvanīt uz klientu apakalpošanas dienestu, sūtīt epastu uz [email protected], rakstīt vēstuli savā Mans Tet pašapkalpošanās portālā.

Good Intentions 15.10.2021

Kad paliks tik miers, centies sauli nenoskriet, pārāk karsti, sirds sadeg neparasti.

K kosrem 15.10.2021

No sākuma arī zvanīju. Jāgaida, tad cipari jāspaida, atkal jāgaida. Sāku caur feisboku komunicēt. Iepatikās Ir jāpagaida atbilde, bet visā visumā labi. Galvenais nedot standarta atbildes. To dara virtuālais palīgs.

G Gulbenietis 15.10.2021

Ja kāds vēl nesaprata, tad provaideriem vienmēr interesē tikai jaunie klienti. Vot teļuka pa vairāk kā 1 k varēja jau atbildēt ;).

Good Intentions 15.10.2021

Tā vienmēr ir bijis un tā arī būs. Lieliem provaideriem neuztrauc kas esi, cik ilgi esi, ja vien tiešām no tavas puses nenāk manāms kāposts. Protams var piedāvāt maziņu atlaidi, bet nevar salīdzīnāt ar to ko piedāvās jaunam klientam.

MURAKAMI 16.10.2021

Jā kas nepatīk - aizej pie citiem. Izvēle ir. Monopolijas nav. Tu jau 30. gadus dzīvo brīvājā valstī. xD

R RS666 02.11.2021

Par TET attēla kvalitāti -- tā ir laba, toties saziņas līmenis akmens laikā bijis labāks. Pieteicos uz papildus TV paku, saņēmu tikai solījuma īsziņu, sazvanīt to pagrīdes kantori nav reāli. Ja ir kaut mazākā iespēja, no TET jāturās tālāk. Alūksne.

SIA Tet Pārstāvja atbilde 02.11.2021

Sveiki, ļoti daudz informācija ir atrodama mūsu palīdzības lapā. Abonēt tematiskās TV pakas ir ļoti viegli, lasiet par to šeit https://palidziba.lattelecom.lv/lv/palidziba_majai/helio/helio_interaktiva_televizija/helio_itv_portals/1225/

Ja rodas vēl kādi jautājumi, droši rakstiet mums privātajā vēstulē sociālajos tīklos Twitter vai Facebook, palīdzēsim.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes