LV RU
www.sudzibas.lv Tet Krāpšana, ļoti slikts serviss, brāķis

Tet - Krāpšana, ļoti slikts serviss, brāķis

No tet e-veikala iegādājos monitoru samsung par 250 eiro, pirmā dienā jau rādīja svītras. Nodevu garantijas servisā. Nu jau 20 dienas no iegādes, bet monitors tā arī vēl nav. Zvanot, rakstot uz tet e veikalu, tik Sola, ka noskaidros, bet nekā. Tā nu es kļuvu par tet e-veikala brāķu ķīlnieku, jo iegādājos monitoru kuru vēljoprojām nevaru izmantot.

26.10.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

O

Komentāri (5)

MacBeton 26.10.2020

Mašīnu arī Statoilā pērc?
Vismaz uz nomaksu paņēmi? Nemaksā kamēr nav prece!

T Taisnīgums99 26.10.2020

Oskar, kaapeec Jus melojat? Monitoru jus sanemat, bet Jusu izvele bija to nodot remontaa.
20 dienas ir ljoti iis laiks, jagaida vairak.

"iegādājos monitoru Samsung"-"kļuvu par Tet e-veikala brāķu ķīlnieku" - man vienīgajam šķiet, ka te smagi pietrūkst loģikas? Kas tad to brāķi ražoja Samsung jeb Tet? Kaut arī principiāli nesadarbojos ar Tet, tomēr, šajā gadījumā viņi ir izdarījuši visu likumā noteiktajā kārtībā.

MacBeton 26.10.2020

Kam pis kas viņu ražoja? Viņš jau ne Samsungam naudu maksāja bet Telekomam!

K Kristīne 03.11.2020

Tur jau tā lieta vienalga kurš ražo Lai pats Tet tiek skaidrībā ar savu piegādātāju, bet man ir tiesības preci saņemt veselu ar garantiju tūlīt un tagad - ja nedarbojas lai dod jaunu - zinu kā tur servisos remontē jaucot vaļā nolūst kāds klipsis aizmirstās ieskrūvēt kādu skrūvi - kāds vadiņš netur ielīdis iespiests starp korpusa vākiem oii un tā var taudz ko uzskaitīt...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes