www.sudzibas.lv Tet Krāpšana

Tet - Krāpšana

TET sāk slikti veikties. Līdz šim Baltcoms piekopa principu - līguma pārtraukšanai tiek likti dažādi šķēršļi. Tagad arī TET. Tai vietā lai iekārtas atdotu tās jānodod ar Omnivu nevis lai aizvestu uz veikalu vai biroju. Omnivā atsūtakodu, bet tajā skapītī ierīces ielikt neiespējami, vēlas laikam , lai sadala pa detaļām, un kad viss nav aizsūtīts atnāk nākamais rēķins un atkal epopeja turpinās. Klientam jāzvana, atkal sūta kodu atkal durvis pa šauru, atkal rēķins par neizmantotu pakalpojumu. Nopietni? Peasās uzrakstīt Patērētāju aizsardzības iestādei. Neiesaku nevienam šo kantori vairāk.

28.02.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no SIA Tet Pārstāvja atbilde 11.03.2024

Sveiki! Kārtība, kad iekārtas var nodot caur Omniva pakomāitiem, tieši tika ieviesta pēc klientu lūguma, jo iepriekš, lai atdotu iekārtas, klients bija atkarīgs gan no veikalu darba laika, potenciālām rindām tajos, kā arī iekārtas obligāti bija jāatdod pašam līguma slēdzējam. Šobrīd tās uz Omniva pakomātu var atvest jebkurš mājsaimniecības loceklis un ievietot tās jebkurā diennakts laikā. Taču ja gadījumā atsūtītais kods atver plauktiņu, kurā ierīci nav iespējams ievietot, aicinām uzreiz zvanīt pa palīdzības tālruni 177 - palīdzēsim!

Komentāri (1)

D Donatas 66678890 06.03.2024

Man tā pati problēma ,gribu atkratīties no nekvalitatīvajiem pakalpojumiem ,tas nav izdarāms .Es vēl ar strāvu ieberzos .Desmitreiz pārdomājiet pirms ar viņiem slēdziet līgumu ,paņēmu viņu vietā parasto Tele 2 internetu tāpat nekas nebremzē ,tikai lētāk izmaksā

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes