www.sudzibas.lv Tet Krāpšana

Tet - Krāpšana

Tet veikalā t/c domina 09.01 iegādājos tv, samaksāju vairāk kā 1000 eur. Teica, ka piegādās piektdien (14.01) , jo veikalā neesot uz vietas, ir tikai ekspozīcija. Jau 11.01 atnāk paziņoums, ka nodots dpd (pasūtījuma numurs 00579919) . Gaidu piegādi. Pienāk 14.01 rīts un zvana no tet (2****0239) , Saka, ka tv nemaz neesot, piegādātājs nespēs piegādāt, un var par to pašu (pilnu) cenu piedāvāt tikai ekspozīcijas modeli. Biju pretīmnākošs un piedāvāju samazināt cenu - neminot neko konkrētu, jo tomēr lietota prece, un dot man ziņu / atzvanīt.

Atpakaļzvanu tā arī nesaņēmu un uz telefona numuru atzvanīt nav iespējams.

Tātad, tagad man nav ne naudas, ne televizora. Secinājums, ka iegādājoties preci / pakalpojumu arī no pazīstamiem zīmoliem, nav garantēts patiesums un labs klientu serviss.

Veiksmīgu 2022!

14.01.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Komentāri (5)

J juriss1 14.01.2022

"Biju pretīmnākošs un piedāvāju samazināt cenu " piedod bet šis ir smieklīgi... Ar ko tu biji pretīmnākošs? Nevienā tehnikas veikalā dēļ tā , ka paraugs neviens tev cenu nesamazinās un nav pienākums to darīt

B Bez vārda vārds 14.01.2022

Nē, precēm no skatloga ir lētākām jābūt. Esmu redzējusi,ka interneta veikali pat speciāli tādas piedāvā par zemāku cenu.

M Maris 15.01.2022

Piedodu tev, mans mazais :)

Sūdzība pēc būtības ir par 1) maldināšanu iegādes brīdī, par 2) maldināšanu attiecībā uz piegādi, par 3) nekorektu rīcību, mēģinot 'iesmērēt' lietotu preci jaunas preces vietā, par 4) klientu servisu, jo šajā gadījumā tā ir vienvirziena komunikācija - aut. atbildētājs, kam seko sarunas pārtraukšana.

Mazais, tu protams vari strīdēties, taču ir arī vietnes kā delfi un facebook.

I ilrgjefiho 15.01.2022

Cik dumjam jābūt, lai nesaskatīt šeit pretīmnākšanu?

M Mlje_ 15.01.2022

Nezinu, kādos veikalos juriss līdz šim ir iepircies, bet normālos veikalos ekspozīcijas modeļus iztirgo ar smuku atlaidi. Out of stock gadījumā, mēģināt iesmērēt lietotu preci.. nu jā, kamēr būs tādi kā juriss, tikmēr jau nekas patērētāju apkalpošanas kultūrā un servisa kvalitātē Latvijā nemainīsies.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes