www.sudzibas.lv Tet Garantija netiek pildita

Tet - Garantija netiek pildita

Labdien. E-skūteri Segway pie TET iegādājos 2022.gada 1.Maijā.
2023.gada 2.maijā nodevu skūteri garantijas remontā, jo tas pēc ziemas dīkstāves vairs nedarbojās. Pārdevējs TET ir informējis mani, ka ir atklāts ražošanas defekts.

Skūteris no TET autorizētā servisa TSC (klientu servisa attieksme zem katras kritikas) ir nosūtīts uz Lietuvu (kur atrodas ilgāk nekā mēnesi)

Saņemtie solījumi par remonta termiņa beigām un risinājumu ir mainījušies no dienas uz dienu un neatbilst realitātei.

Pārdevējs TET, meklējot aizbildinājums, vēljoprojām cer/plāno iekārtu remontēt, nevis mainīt.

Esmu iesniedzis sūdzību PTAC kā arī pieprasījis no TET risinājumu.

Šobrīd kā provizoriskais remonta beigu termiņš ir norādīts 18.jūnijs Svētdiena - citu starpā svētdienās serviss nestrādā.

Iesaku neveikt pirkumus TET veikalā, jo komersants nespēj pildīt garantijā noteikto.

12.06.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (3)

M Miks Beitāns 12.06.2023

TSC paziņojums par remonta beigšanu dienā, kad kompānija nestrādā.

M Miks Beitāns 12.06.2023

Tet mākslinieciskā rakstura literatūra.

Tikmēr šo pašu ierīci komersants turpina tirgot.
https://www.tet.lv/veikals/elektriskie-skrejriteni/segway-ninebot-ekickscooter-f30e-black.html

T TN 12.06.2023

Tieši gribēju iegādāties šo skūteri. Tagad zinu, ka pie TET to noteikti nepirkšu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes