LV RU
www.sudzibas.lv Tet Apzināta klienta noturēšana!!!

AtrisinātaTet - Apzināta klienta noturēšana!!!

2021. Gada 22. Februārī pieteicu Tet pakalpojuma atslēgšanu.02.03.2021 nebija nekādas atbildes! Katru dienu mēģinu sazvanīt bet bots visu laiku Saka - "visi operatori iz aizņemti, sazinies ar mums mūsu portālā'' cik tas var turpināties? Manā līgumā ir rakstīts ka par pakalpojuma atteikšanu vajag iesniegt pieteikumu 5 dienas iepriekš! Tā kā es laicīgi iesniedzu pieteikumu, par marta mēnesi rēķinu nemaksāšu, jo mums jau ir pieslēgts cita operatora internets no 24.02.2021! Apzināta klienta noturēšana! (20021996).

02.03.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no SIA Tet Pārstāvja atbilde 02.03.2021

Sveiki. Rēķini par pakalpojumiem tiek sastādīti par pilnu kalendāro mēnesi, bet, lai mēs pagūtu informāciju izņemt no visām sistēmām, atteikums jāiesniedz vismaz desmit darbadienas pirms mēneša beigām. Atvainojamies, ka šī informācija nebija jūs sasniegusi. Droši atsūtiet mums privātajā vēstulē sociālajos tīklos Facebook vai Twitter savu klienta numuru, vai piezvaniet mūsu klientu apkalpošanas centram uz numuru 177, pārbaudīsim, kāda ir situācija ar jūsu pieslēgumu.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Инга Богдан 03.03.2021

Problēma tika atrisināta jau nakamajā dienā (03.03.21)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes