www.sudzibas.lv Tet Slikts personāls

Lattelecom - Slikts personāls

Lattelecom prasu kas notiek ar manu preci 4 dienas pēc kartas...šie aizmirst noformēt līgumu...pieslēgt pakalpojumu..un vēl ignorē kad jautāju lattelecom čatā ar konsultantu..konsultants vnk pēc jautajuma vnk pamet čatu..un dēļ tā visa..gaidot atvilinājumā kad atnāks prece .tā arī neatnaks.nu beidzot prece ir pie kurjera un man darbs uz nedeļu. Esmu prom un atkal jāgaida..butu zinājis ..būtu iepircies citaa E-veikalā

Komentāri (4)

P Pretenzija Pretenzija 16.11.2017

Lattelekom vadībā un viss vinu tīkls "smirdīgi rullē" . Degunus sacēluši, ka pat nepārbauda, cik kvalitatīvi strādā darbinieki un cik fains šiem ir reitings pēdiņās.( ŅIRDZ)

SIA Tet Pārstāvja atbilde 17.11.2017

Sveiki! Atvainojamies kolēģu vietā! Būsim ļoti priecīgi, ja atsūtīsiet uz [email protected] precīzāku info, kad un kur tieši ar šo situāciju saskārāties, lai varam to izpētīt un rīkoties, lai nākotnē strādātu vēl kvalitatīvāk!

B Badminton 09.12.2017

LATTELECOM nodarbina lielu skaitu lauku iebrucēju

A Aivis Aivis 02.01.2018

Tā arī ir preci nopērkot e veikalā ir jāgaida ilgāk nekā to pasūtot no ķīnas:)Man bija jagaida 12 dienas,plus viņi melo ,ka prece ir izsūtīta,,,paiet divas dienas ,zvana precizē adresi...kaukas tur nav kārtībā...saprastu ja vē piegāde būtu par velti,bet nekā...PS...pēc liguma apstiprināšanas ir jasazinas vinu parstavim lai visu precizetu,,,dienas laikā,,,,bet reali sazinas cetru dienu laika...iesaku pirkt citos veikalos !

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes