www.sudzibas.lv Tet Rēķins būtiski lielāks kā rekmēts akcijā!

Lattelecom - Rēķins būtiski lielāks kā rekmēts akcijā!

Patreiz Lattelecom akcijas " Nost ar smagiem līgumiem" ietvaros saņemot pirmo rēķinu Jūs sagaidīs pārsteigums summa rēķinā ir par trešdaļu lielāka, kā reklamēts akcijā!!

Nu jau Lattelecom arī sāk melot, sekojiet līdzi saviem rēķiniem!
Patreiz es gaidu skaidrojumu no Lattelecom par šo rēķinu un tad tālāk varēšu to pārsūtīt PTAC.

D

Komentāri (9)

donna b 17.03.2013

Un par ko tad ir si papildus 1/3 no rekina? Par to ka plapaji ar arzemju abonentiem vai vienkarsi par neko?

E Ezelitis 17.03.2013

Vajag izlasīt līgumu, pirms to paraksta. Cik daudz paziņu jau uz tādiem knifiņiem ir iekrituši, tāpēc vienmēr caurskatu līgumu un iesaku to darīt arī pārējiem.

D Dukulis 19.03.2013

Nu atnāca skaidrojums... arī interesants. tā vien atrešdaļa ir par nepilno mēnesi, bet tā otra daļa ir avansā jāmaksā par nākošo mēnesi. Nu tas arī ir pārsteigums jo vispār par pakalpojumu parasti maksā pēc izpildes!

D Dukulis 20.03.2013

To Smīkņa un Ēzelītis...

Tur jau tā lieta, ka es lasu līguma noteikumus un pagaidām latviešu valodā lietojot vārdu salikumu :" ... abonents apņemas par viņam sniegtajiem pakalpojumiem saskaņā..." nozīmē viennozīmīgi samaksu pēc pakalpojuma saņemšana nevis priekšapmaksu.

Izbrīnu jau nerada Jūsu komentāri, tas raksturīgs visos LV forumos un komentos.. nekas lietderīgs tikai uzbraucieni... neņemat ļaunā, nekā personīga, vienkārši mums LV tā ir iegājis...

R ri4y 14.05.2013

Paskaidroju ar LTC rēķiniem ir tā, tu gribi, lai rēķinu par tekošo mēnesi tev piestāda 15 datumā, abonēšanas maksa 30 Ls, pieslēdzies iepriekšējā mēneša 20 datumā, tā tad tev šo mēness būs rēķins par pagājušā mēneša 10 dienām, t.i no 20 līdz 30 datumam, kā arī par tekošo mēnesi, t.i. 30 Ls par tekošo un 10 Ls par pagājušo, kopā 40 Ls, besī šādi analfabēti. Tu tik neaizmirsti pēc 2.5 mēnešiem pazvanīt un atteikt visas tematiskās pakas vai izvēlies kādu, jo atkal te sūdzēsies, ka atnāca papildus 6.50 Ls

D Dukulis 14.05.2013

Mjā, ... par analfabētiem runā bet par sevi aizmirst... :) (skatīt manas 20.Mar. atbildes otro daļu... tas uz Jums)
Ielūkojaties līgumā un mazliet arī latviešu val.gramatikā, jo teksts no līguma skan :" ... abonents apņemas par viņam sniegtajiem pakalpojumiem saskaņā..." Es apņemos maksāt par saņemtajiem pakalpojumiem nevis priekšapmaksu veikt par katru nākošo mēnesi.
Turpinājumā, patīk "ri4y " lietotais apzīmējums:" .. tekošo mēnesi.. :) " Līdz šim zināju ka tecēt pamatā var tikai šķidrumi, mēneši parasti netek.
Ņemot vērā manu augstāk minēto un pielietojot "ri4y" izteicienu, Mani besī šādi tipi, kuriem galvenais ir kādam uzd...st, tādējādi apliecinot sevi. Atvainojos, ja kādu aizskāru.

p.s. Ja Jūs "ri4y" esat Lattelecom komentētājs (darbinieks) tad mazliet pieklājīgāks varējāt būt, Jums darbs taču ar klientiem pamatā, tā var klientus aizbaidīt :)!

R ri4y 14.05.2013

Visiem pakalpojuma ņēmējiem tagad ir tāda stratēģija ne tikai Lattelecom, bet arī Baltcom, LIVAS u.c. ka jāmaksā par tekošo mēnesi, analfabētiem, tekošais mēnesis ir šis mēnesis kurš pēc kalendāra skaitās uz šo dienu)

D Dukulis 14.05.2013

To "ri4y " mīļo cilvēk neblamējies vairāk... Jūs pat pretenzijas jēgu neesat spējis saprast/uztvert, bet pirkstiņi ir veikli rakstīt ta gribās...
Kļuva jau interesanti, bet žēl sava laika. Mans pēdējais koments par šo tēmu.
Ar labu nakti un apsveicu visus LV ar pēdējo Latvijas hokeja komandas maču, kur izdevās kaut punktiņu somiem atņemt.

G gbj 21.07.2013

Varam rakstīt kolektīvo iesniegumu par Lattelecom krāpšanos un klientu maldināšanu?!
Man arī Lattelecom solīja 3 mēnešu bezmaksas izmēģinājuma laiku Interaktīvai TV. Labi, ka man bija galva palūgt atsūtīt piedāvājumu pa e-pastu, jo Lattelecom vēlāk negribēja atzīt, ka solījuši 3 mēnešu bezmaksas izmēģinājuma laiku.
Kad piekritu piedāvājumam, rēķini bija lielāki nekā solīts, neviens no firmas nereaģē, kaut zvanīju un rakstīju e-pastus reizes desmit. Tikai, kad uzrakstīju rakstisku sūdzību ar atteikumu (3 mēnešu izmēģinājuma laiks Interaktīvai TVnebija pagājis un līgumu nebiju parakstījis) no visiem pakalpojumiem (ģimene 40 gadu klients), Lattelecom sarosījās. Atteicos tik un tā un nodevu iekārtas ar aktu.
Pēc dazām dienām zvana Lattelecom darbinieks un pieprasa nodot iekārtas un jautā, kā esmu apmierināts ar Lattelecom. Protams, pasūtīju kārtējo Lattelecom jefiņu uz zināmu vietu.
Un tas nav viss! Nākamā mēnesī saņēmu pilnu rēķinu par pakalpojumiem. Nereaģēju - domāju aptvers kļūdu, bet nekā. Nākamā mēnesī jauns rēķins ar 98Ls līgumsodu par līguma laušanu. Zvanu atkal Lattelecom jefiņiem un jautāju kāds līgumsods, par kādu līgumu, neko neesmu parakstījis. Pēc kādām 3 dienām BEIDZOT atzvanīja ar atvainošanos un anulēja abus pēdējos rēķinus un līgumsodu.
Iespējams varam rakstīt kolektīvo iesniegumu par Lattelecom krāpšanos, pielietojot AGRESĪVU mārketingu lai pievilinātu klientus, maldinot klientus, neturot dotos solījumus, dzenoties pēc peļņas par jebkuru cenu. Būs kriminālatbildība Lattelecom!
Nesaistieties ar Lattelecom. Ir Latvijā alternatīvas gan internetam, gan TV, protams, sarunām arī.
Sadarbosimies, mans mob 29104095, epasts [slēpt]@inbox.lv

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes