LV RU
www.sudzibas.lv Tet Krāpšana!

Lattelecom - Krāpšana!

Brīdinu visus! Esmu pārtraukusi izmantot tet pakalpojumus un nosūtīju viņiem visu iekārtu (par to iepriekš viņi mani nokonsultēja) . Rezultātā: 1) viņi man piestādīja rēķinu par visu mēnesi, neskatoties, ka visa iekārta tika nosūtīta mēneša vidū un es, pat labi grībēdami, nevarēju to izmantot; 2) viņi man piestādīja rēķinu uz iekārtas apmaksu, it kā viņi nebija to saņemuši pilnā apjomā (proti, netika atsūtīta visa iekārta) . Rakstiski draud ar lietas nodošanu tiesā. Tādu cūcību domādami neizdomāsi!

27.12.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no SIA Tet Pārstāvja atbilde 08.01.2020

Sveiki! Visi rēķini tiek veidoti par pilnu kalendāro mēnesi un pakalpojumu atslēgšana notiek pēdējā mēneša datumā. Arī SMS kods iekārtu nodošanai Omniva pakomātā tiek izsūtīts tikai pēc pakalpojumu pārtraukšanas, līdz ar to nevarētu būt situācija, ka iekārtas ir nodotas, taču pakalpojums joprojām ir pieejams. Taču priecāsimies, ja norādīsiet savu klienta numuru vai atsūtīsiet to mums privātā ziņā mūsu twitter.com/mans_tet vai facebook.com/tet.lv profilos - izpētīsim situāciju un centīsimies palīdzēt visu atrisināt!

Komentāri (6)

BondsBonds 28.12.2019

Brīdini visus! Izņemot tet protams?

Ma Malamadre 30.12.2019

Pilnīgi tāda pati problēma ar TET.!

Gu Guntis 30.12.2019

ja visu nosūti kā vajag, tad viss ir kārtībā. es visas iekārtas ko viņi man bija devuši, saliku iepakojumā(nofotografēju priekš sevis-ja nu šie sadomā man pēc tam kaut ko di..st, lai ir ko parādīt) sastādīju sarakstu ko ieliku arī iepakojumā un nosūtīju. visas iekārtas vini saņēma un nebija ko piešūt man..

tādas lietas ko ņem uz nomu.. labāk turēt ar visiem iepakojumiem..

Gu Guntis 30.12.2019

ja nemaldos līgumā arī ir atrakstīts, ja lauz līgumu pus mēnesī vienalga ir jāmaksā par visu mēnesi.
man operatore ieteica lietot pilnu mēnesi, ko es arī darīju, bet arī telefoniski brīdināju ka vairs negribu lietot viņu pakalpojumus. un ar nākošā mēneša 1 datumu man atslēdza pakalpojumus, kam sekoja līdzi arī atsūtītais OMNIVAS pakomata atgriešanas kods.(7d.laikā ir jānosūta viņiem iekārtas).to arī es izdarīju.

ATCERIETIES: viņiem iet telefonu sarunu ieraksts un informējiet ka jums arī tiek ierakstīta saruna. un nepārtraukti atgādiniet viņiem ka jūs sarunu ierakstat :))

Bu buubuu 07.02.2020

Hmm, un ko tas dod, ja es saku, ka es sarunu ierakstu? Jebkurā pakalpojuma līgumā taču ir atrunāti līguma laušanas punkti, un katrs no mums to var izlasīt gan pieslēdzot pakalpojumu, gan atsakoties. Vai tad ne tā? Ja arī dažreiz šķiet, ka nosacījumi ir drastiski - nu paši taču piekrītam un parakstam līgumu :( kā tad lai pēc tam sūdzas?

Sa Sandra 21.02.2020

Līgumā nav norādīta pilnīgi nekāda informācija par ko un cik tu maksā. Šomēnes man bija rēķins 22 eur, jo pielika Shortcut Films pa 8 eur, kas man bija komplektā speciālajā piedāvājumā. Labi, ka es atradu Screenshotu, kur tiešām bija rakstīts ka Shortcut films ir 24 mēn bezmaksas. Līgumā nekā vispār nav. Katru mēnesi man rēķinā parādās visādi brīnumi..

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes