www.sudzibas.lv Tet krāpšana

Lattelecom - krāpšana

Ļoti aizvaino un sadusmo, ka vairāk kā gadu biju kliente, nācās mainīt dzīvesvietu. Gribējām palikt pie lattelecom pakalp. , zinājām ka mājas saimniecei ir bijis lattelecom, jo visur vadi un ta kastīte vēl lattel. Bet zvanījāmies visu nedēļu centāmies paskaidrot ka mājas saimniece 6 gadus arī bija kliente, visu laiku saņēmu noraidošu atbildi nē tas nevar būt! Jums nav pieejami tajā vietā mūsu pakalpojumi - uz šī vārda uzvārda arī agrāk nav nevienam bijis līgums un uz tādu adresi. Saimniece zvanīja no ārzemēm, pakašķējās,. Piezvanīja man pabrīdināja ka man drīz zvanīs no lattelecom risināsim problēmu. Gaidīju dienu neviens nezvanīja, zvanīju jautāju vai tomēr ir iespēja internets - tv pārslēgt uz šo adresi. Atbilde bija noraidoša. Ieteica atslēgt pakalpoju. Es ka zinādama, ka man būs jāmaksā ari par to ka nebija nekas pieslēgt nolēmu tā arī atslēgt. Nākamajā diena piezvanīja jā jums ir pieejams tāds un tāds pakalpojums, ir gan zvanījusi saimniece, viņi esot visu atkārtoti pārbaudījuši, var "da" jebko pieslēgt" (pēkšņi) ". Teicu ka gribēšu atkal to pašu, un uz nomaksu tv paņemt, izvēlējos to vienu no lētākajiem uz ko saņemu noraidījumu - jūs nēsāt mūsu klients, klientam jābūt vismaz pus gadu lietotam lattelecom. Es protams sāku kašķēties, jautāju - biju jūsu kliente vairāk kāngadu, jūsu kļūdu dēl biju spiesta atteikt pakalpojumu kura kliente biju vairāk kā gadu. Kā tagad risināsim šo problēmu, jo tomēr jūsu vainas dēļ nācās atslēgt pakalpojumu. Atbilde bija vienkārša - jus kā pārtraucāt mūsu pakalpojumu neskaitāties musu kliente, kad lietosiet pakalpojumu pēc pusgada varēsiet paņemt uz nomaksu tv. Es biju šokā viņi izlikās ka viņu vaina nekur nav bijusi, ka es tāda kliente vispār nēsu bijusi. Vispār nopūtos pateicu paldies jūsu pakalpojumus vairs vispār negribu. Tagad jau 3 mēnešus lietoji tik internetu lmt, un lattelecoms pazvana vismaz 1 - 2 reizes 3 nedēļās, vai es tomēr ņemšu viņu pakalpoju. Esmu diezgan vīlusies.

Komentāri (6)

A agiimagii 27.04.2016

Un ļoti labi, ka tā darīji. Attieksme no viņu puses ir graujoša. Mammai par daudziem gadiem bija ļoti uzaugusi maksa par viņu pakalpojumiem. Bija dzirdējusi, ka piedraudot ar aiziešanu pie cita pakalpojumu sniedzēja, Lattelecom piedāvā dažādus variantus. Aizgāja, bet trāpījās darbinieks, kurš to nepiedāvāja. Mamma teica, ka tad vēlas pārtraukt sadarbību, uz ko saņēma tik paskaidrojumus, kā šis process notiek :) Pie tam uzzinājām, ka pensionāriem esot pat atlaide (pakalpojums ir uz omes vārda). Un kā lai tāds pensionārs būtu zinājis? Aizgāja uz Baltcom, kur 50 eur vietā par tiem pašiem pakalpojumiem sanāk 25...

Ventilators 28.04.2016

"ka piedraudot ar aiziešanu pie cita pakalpojumu sniedzēja"

Tas ir pie visiem pakalpojuma sniedzējiem, kas saistās ar telekomunikāciju vai internetu.

Beidziet ārdīties. Neviens no šiem lielajiem pakalpojuma sniedzējiem tāpat vien esošiem neko nedos. Ir pašam jāinteresējas. Ja liekas, ka pa dārgu ir jāzvana un jārunā! Un tas jau ir vairākus gadus.

Ar latvenergo tieši ta spats. Kamēr neuzprasījos uz paskaidrojumiem un detalizētu patēriņa analīzi.. tarifs bija izmaksās dārgs. Sakārtojām.
Vecākiem abonents pie Tele2. Maksa gandrīz nemainīga kopš Tele2 parādījās. Kamēr nepateicu, lai runā ar Tele2 par tarofu maiņu. Pats Tele2 neko nepiedāvāja.
Lattelecom - ja kaimiņam ir, bet jums nav. Ir jāzvana un jāprasa. Vai kāds vispār ir bijis mans.lattelecom.lv lapā un apskatījies klienta lojilitātes programmas? Uz vairākiem pasākumiem biļetes esmu tur iegādājies, kad pēdējā brīdī citur cenas ir augšā. Vienīgi vecākiem Optiku adresē nevar ievilkt un ir jādzīvo uz DSL. Bet neviens cits pakalpojuma sniedzējs neko labāku nevar piedāvāt. Diemžēl jāmaksā augsti rēķini.

Ir jārunā. Ja negrib kā vecam klientam neko labāku dot ir jāpiedraud ar aiziešanu vai arī jālauž un jāslēdz jauns līgums.

Baltcom - tā atkal ir mana pieredze, kur ir bijis visliktākais ko vien var atrast. Pat mazie uzņēmumi, kas nefiltrē vīrusus saviem pakalpojumiem ir stabilāki nekā Baltcom. Arī sūdzības var palasīt te pat par viņiem.

A agiimagii 28.04.2016

Protams, nesaku, ka Baltcom ir ar ko labāks. Izskatās, ka viņiem visiem ir par daudz klientu! Piekrītu, ka pašam jāinteresējas, ko mamm arī darīja, tikai nokļuva pie klientu speciālista, kurš nepiedāvāja kādu citu variantu savā uzņēmumā, bet gan pastāstīja kā tikt no tā vaļā! Es personīgi tikai piekrītu sūdzības autoram, neārdos un ceru, ka mana sadarbība ar Baltcom būs ciešama.

T Tong Po 27.04.2016

Tāds nu Lattelecom ir - tāpat kā Latvijas Republikas ierēdniecībai, tāpat Lattelecomam ir grūti izlīst no vertikālās ierēdnieciskās domāšanas un darba stila. Attieksme viņiem ir sū*aina gan pret biznesa klientiem, gan pret patērētājiem. Taisnības labad jāsaka, ka iepriekš komentārā minētais Baltcom arī nav nekāda medusmaize. Vienīgais mierinājums ir tas, ka par viduvēju pakalpojumu maksā mazāk.

1 1cilveks 27.04.2016

Labdien!

Kad pārcēlāmies uz jaunu dzīvesvietu, arī mēs, protams, vēlējāmies pieslēgt internetu. Tā kā dzīvojam Rīgā, nedomāju, ka būtu jābūt jelkādām problēmām ar to, tomēr bija. Apzvanījām vairākus pakalpojumu sniedzējus un visi kā viens teica, ka tieši mūsu dzīvoklī internetu pieslēgt nav iespējams, bet kā tas var nebūt iespējams Rīgā, ja pat attālākajā valsts nostūrī tas ir iespējams, turklāt kaimiņi lietoja internetu bez problēmām...Nedomājām padoties pie pirmā Lattelecom atteikuma, uzaicinājām meistaru uz mājām, lai paskatās, kas te mūsu "sūnu ciemā" pa vadiem dzīvoklī - izrādījās, ka tomēr viss ir kārtībā (nu bet loģiski taču!) un rezultātā tikām gan pie televīzijas, gan interneta, pagaidām par pakalpojumu nav bijušas sūdzības un esam apmierināti, bet sākotnējais nepatīkamais pārsteigums bija liels.

D dzeltenapienenite 03.05.2016

Sveiki . Kā jau rakstiju nedēļas garuma runāju ar viņiem,pati ari tik talu biju izdomajusi ka jaataicina meisters. Kad jautaju vai var meistars atbraukt apskatit-atbildeja,ka vini neizsuta meistarus uz vietam kur nau iespejams sis pakalpojums.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes