www.sudzibas.lv Tet Ir labi būt jaunam klientam:)

Lattelecom - Ir labi būt jaunam klientam:)

Jau piecus gadus esmu Lattelecom kliente. Gadu atpakaļ nolēmu nomainīt tarifu, piezvanīju viņiem, nomainīju, man teica, ka uz 3 mēnešiem pieslēgs visas TV pakas par brīvu, bet neviens neteica, ka pašiem vajadzēs zvanīt, lai atslēgtu.
Tas sīkums. Kad es piezvaniju viniem, lai nomainītu tarifu un to jauno, baigo par santimies un bez līgumsaistībaam, man pateica, ka tas ir TIKAI priekš jauniem klientiem.
Man liekas, ka nevienā filrma Latvijā necien vecos klientus. Man pateica, ka, ja es vēlos pieslēgt šo tarifu, man ir jāsagaida kad beigsies līgumsaistības, tad jāaiziet prom, un tad atnākot, ka jauns klients - varēšu pieslēgt. UNIKUMS! Nav ko teikt!
Pie TELE2 ar to Nr5 bija tas pats. Tele2 izmantoju piecus gadus. Zinot, ka daudziem piedāvaa Nr5 pa 3 Ls mēnēsi, piezvanīju es arī. Man pateica, ka viniem ir vienalga cik nu es esmu pie viņiem, jo šīs tarifs ir domāts TIKAI UN VIENĪGI jauniem klientiem!
Galu galā esmu BITES klients. Neko sliktu nevaru pateikt. Jauka kompānija, labs serviss, laba attieksme pret klientu. :)

A

Komentāri (3)

Nandia 09.04.2013

Ar Lattelecom pakalpojumiem visumā esmu apmierināta - inernets 'optika 3 ' ar tv dekoderi strādāja un strādā burvīgi, BET - vērojot piedāvājumus, ko sniedz citas kompānijas un Lattelecom bieži redzētās akcijas, man radās jautājams : 'Kāda velna pēc, es kā ilgadējs klients, kuram jau cik gadus atpakaļ ir beigušās līgumssaistības maksāju tādas summas, kas ir pat divkārt lielākas kā tiek piedāvāts citur?'
Zvanīju uz info 177 ar mērķi, ka tiks sniegs kāds ekonomiskāks piedāvājums, jo būtībā lietojam tikai i-netu un būtība esam gatavi atslēgt abus tv dekoderus, lai ietaupītu un protmas, galvenais, ka neskatamies TV. Labi, ja reizi 2 ned.to iesledzam. Eh, operatore, pat neiedziļinājās teiktajā, ka meklējam kā iekonomēt - nācās vien pašai pateikt, ka TV slēdzam nost pavisam. Attiecīgi par i-netu tikai maksa aptuveni 17Ls ! njam tikai par to!
---- Sūdzībā minēts, ka Tele2 baigie ar rakari, bet nu piedodiet, Tele2 reāli runājošus pa tel. klientus vienmēr ieinteresē ar kādiem īpasiem piedāvājumiem, lūk kaut vai ar šo pašu Nr5 par 3Ls! Lattelecom pat pirkstiņu nepasnedz - tikai vien kā līgumssaistības uz 2 gadiem piedāvāt vien spēj. Starpcitu, zvanītājiem uz Tele2 par 3Ls tarifu vajadzētu padomāt - vai tad tiešām tik diži daudz zvani, ilgstošs klients, lai tev koo tādu piedāvātu! Bet salīdzinājums viens - Tele2 tev sūdzoties par ekonomēšanu spēs ieteikt ko labu, savukārt, Lattelecom - pilnīgi neko! Neko un vēlreiz neko!
hrr, aBITE varbūt ir labs kompanjons, kamēr esi viņu tīklā - tiklīdz iesi prom, tev pateiks - nu labi. Paldies, ka biji kopā ar mums! Zini, ka vienmēr vari atgriezties!

N nautilus 10.04.2013

Kad Jūs izvēlējāties sadarboties ar Lattelekom un Tele2, tur arī droši vien akcijas bija, kas uz tā brīža esošiem klientiem neattiecās.

G gbj 21.07.2013

Varam rakstīt kolektīvo iesniegumu par Lattelecom krāpšanos un klientu maldināšanu?!
Man arī Lattelecom solīja 3 mēnešu bezmaksas izmēģinājuma laiku Interaktīvai TV. Labi, ka man bija galva palūgt atsūtīt piedāvājumu pa e-pastu, jo Lattelecom vēlāk negribēja atzīt, ka solījuši 3 mēnešu bezmaksas izmēģinājuma laiku.
Kad piekritu piedāvājumam, rēķini bija lielāki nekā solīts, neviens no firmas nereaģē, kaut zvanīju un rakstīju e-pastus reizes desmit. Tikai, kad uzrakstīju rakstisku sūdzību ar atteikumu (3 mēnešu izmēģinājuma laiks Interaktīvai TVnebija pagājis un līgumu nebiju parakstījis) no visiem pakalpojumiem (ģimene 40 gadu klients), Lattelecom sarosījās. Atteicos tik un tā un nodevu iekārtas ar aktu.
Pēc dazām dienām zvana Lattelecom darbinieks un pieprasa nodot iekārtas un jautā, kā esmu apmierināts ar Lattelecom. Protams, pasūtīju kārtējo Lattelecom jefiņu uz zināmu vietu.
Un tas nav viss! Nākamā mēnesī saņēmu pilnu rēķinu par pakalpojumiem. Nereaģēju - domāju aptvers kļūdu, bet nekā. Nākamā mēnesī jauns rēķins ar 98Ls līgumsodu par līguma laušanu. Zvanu atkal Lattelecom jefiņiem un jautāju kāds līgumsods, par kādu līgumu, neko neesmu parakstījis. Pēc kādām 3 dienām BEIDZOT atzvanīja ar atvainošanos un anulēja abus pēdējos rēķinus un līgumsodu.
Iespējams varam rakstīt kolektīvo iesniegumu par Lattelecom krāpšanos, pielietojot AGRESĪVU mārketingu lai pievilinātu klientus, maldinot klientus, neturot dotos solījumus, dzenoties pēc peļņas par jebkuru cenu. Būs kriminālatbildība Lattelecom!
Nesaistieties ar Lattelecom. Ir Latvijā alternatīvas gan internetam, gan TV, protams, sarunām arī.
Sadarbosimies, mans mob 29104095, epasts [slēpt]@inbox.lv

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes