LV RU
www.sudzibas.lv Tera.lv Krāpšana!!!

Tera.lv - Krāpšana!!!

Mājaslapā www.tera.lv pasūtīju pulksteni gandrīz 30€ apmērā. Bija norādīts, ka atnāks 3 darba dienu laikā, bet nekā! Pagāja jau nedēļa, bet nekādas ziņas. Nolēmu uzrakstīt un pajautāt, kur tad ir pulkstenis. Uz ko saņēmu atbildi, ka pulkstenis vairs nav noliktavā un piektdien (kad saņēmu šo e-pastu bija otrdiena) tiks veikta naudas atgriešana. Pirmais fakts jau, ka man pašai to vajadzēja jautāt, jo citādi viņi laikam nemaz netaisījās pabrīdināt, ka prece nemaz nav. Piektdien naudu gaidīju līdz pēdējam, bet nekas tā arī neienāca manā kontā. Pirmdien atkal rakstīju e-pastu, zvanījos, bet neviens pat netaisījās atbildēt. Nolēmu rakstīt tera veikalam facebookā, jo viņiem ir sava lapa. Uz ko viņi nekādīgi nereaģēja, ka paskatīsies, kas noticis un mēģinās tikt galā. Nu, vismaz kaut ko! Ziņas bija izlasītas, bet tiku ignorēta. Nolēmu facebookā rakstīt meitenei, kas man pieņēma pasūtījumu, draudēju ar pic un policiju. Saņēmu pretī vēl tikai ziņu “varējāt jau necensties un tik garu ziņu man nerakstīt! ”. Bet vismaz bija tā vērts un nauda nākamajā dienā bija manā kontā. Nevienam neiesaku tur iepirkties! Pilnīgi krāpnieki! Nesaprotu, kā viņiem pašiem nav kauns tā cilvēkus apkrāpt.

06.11.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Tera.lv Support Pārstāvja atbilde 08.11.2018

Labdien!

Naudas atmaksa Jums ir veikta savlaicīgi, likumā paredzētajā kārtībā.
Jūsu situācija prece netika piegādātā saistība ar to ka iekārtai tika konstatēts, ka nav latviešu valodas.
Veiksmīgu dienu vēlot!

Atbilde no Tera.lv Support Pārstāvja atbilde 09.11.2018

Labdien!
Rakstu Jums saistība ar sūdzību par naudas atmaksu
Atmaksa ir veikta vai esat saņēmusi, ja ja lūdzu atzīmējiet ka sūdzība ir atrisināta.
Veiksmīgu nedēļas nogali!

ar cieņu
Tera, SIA

R

Komentāri (2)

Ventilators 06.11.2018

Tā tik jums liekas, ka no Policijas un PTAC un citām instancēm visi baidās un kaut ko dara. no pieredzes saku, tā nav. Ir procesi, kas jāizdara un neder "man vajag tulīt un tagad, ir taču ČP un jūs esat vainīgi". Saprotu, ka ir žēl, ka tāda situācija radusies, bet jūsu "te un tagad, gribu runāt ar galveno, izrubīšu elektrību pus kvartālam". Mosties!

Mēs smejamies par klientu ārdīšanos, jo nespējat normāli reaģēt uz problēmu. Jā ir misēklis. Uzgaidi. Neviens nemirst. Baidies par uzņēmumu? Apmeklējiet lursoft un apskatieties vai nav parādu un vai ir PVN maksātājs. Nav parādu? Tad uzgaidiet. Būs risinājums un atrisinās visu.

Kādu dienu izveidošu lapu ar klientu tekstiem veikalā. Jūs esat fenomenāli, tie kas bļaustaties.

R rrrenate 06.11.2018

Mēs visi esam tikai cilvēki, es parasti neesmu no tām, kas sūdzās, bet šis mani šoreiz tiešām spēja nokaitināt.
Pirmkārt, ja soli, tad dari!. Es nesēdēšu un negaidīšu. Es rīkošos uzreiz. Turklāt ja ir misēklis, tad ziņo, paskaidro to cilvēkam, nevis ignorē. Es spēju daudz ko saprast, jo kā jau teicu - mēs visi esam tikai cilvēki. Biju laipna, man tikai solīja vai ignorēja. Kā sāku palikt rupjāka un brīdināju ar kādu no iestādēm, tad pēkšņi viss bija kārtībā un nauda bija uzreiz manā kontā. Turklāt, nerunājot jau par sūdzību skaitu šim internetveikalam, kad tik daudziem cilvēkiem nav atgriezta nauda, ko diemžēl gan apskatīju tikai pēc tam, kas bija mana kļūda, bet šo pulksteni man vajadzēja steidzīgi kā dāvanu.
Nevis es šeit izklausos smieklīgi, bet gan jūs, kas te tagad aizstāv uzņēmumus, kas savu solīto nespēj izdarīt. Ja šeit būtu runa par Jūsu naudu, tad Jūs gan tagad dziedātu citu dziesmu.
Jauku nedēļu! :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes