LV RU
www.sudzibas.lv Telenet Slikts serviss, krāpšana, vienaldzība

Telenet - Slikts serviss, krāpšana, vienaldzība

Tika pieslēgts telenet pakalpojums-internets un televīzija, taču jau pirmajās dienās netika saņemts interneta pakalpojums ar tv, par ko nav saņemts pārrēķins. Tika viss uzreiz ziņots uz ko operatore vienaldzīgi par pretenziju atbild ka var lauzt līgumu. Cik zinu parasti cienošas kompānijas dažādās nozarēs cenšas lai ir vairāk klientu un mēģina rast risinājumu. Tikai ne šis telenet. Ir pagājušas vairāk kā trīs nedēļas - telenet pieprasa rēķina apmaksu ar draudu vēstuli! Savukārt ka jāveic pārrēķins, ka nebija pakalpojums to jau viņi nedzird un neredz - izliekas par kurliem, akliem. Tika rakstīts uz ofisu, pati operatore ziņoja, kam uzrakstī uz e-pastu, lai tiktu veikts aprēķins, taču nu jau vairāk ka nedēļu nekā nav tikai atsūta draudu vēstuli ka jāapmaksā rēķins un vēl jāatgriež rūteris. Nav saprotams, kāpēc jāatgriež rūteris, ja no manas puses nav veikts iesniegums par līguma laušanu. Telenetā strādā personas, kuras nesaprot valsts valodu. Strādā nekompetenti operatori, jo pirms tiku slēdzis līgumu arī meloja par interneta pakalpojuma ātrumu un nosacījumiem.
Telenet mājas lapā ir melīga informācija par pakalpojumiem. Piemēram, ka esot ''raidījumu arhīvs'', '' raidījumu ierakstīšana' un pārējās funkcijas, kuras parasti ir interaktīvai televīzijai, taču reāli telenetam šādu funkciju pakalpojums nemaz nav! (pielikumā varat redzēt mājas lapā uzrādīto) viņi jau mājas lapā uzrādot melo par pakalpojumiem, kuri nemaz neeksistē! Tāpat programmu izvēles funkcija (menu) ir nenormāli neērta! Neiesaku sadarboties ar telenet, kuriem vienalga - ir klienti vai to nav, tāpat arī neveiks nekādu pārrēķinu ja netiks saņemti pakalpojumi. Uz ziņojumiem atbildes arī nesagaidīsiet.

30.11.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Komentāri (3)

Ivo 30.11.2020

Pilnīgi meli ! - jau ļoti ilgi lietoju Telenet, un nekad nav bijušas nekādas problēmas.
Daudz daudz pretīmnākošāki pret saviem klientiem kā visadi TETi un Baltcomi.

M Medou2 30.11.2020

Tad Jums ir paveicies.Manā sūdzībā nekas nav samelots.IEejiet viņu mājas lapā un palūkojaties uz TV funkciju piedāvājuma! Reāli viņi nemaz tos pakalpojumus nenodrošina! Tātad tiek melots.Otrkārt pakalpojumi netika saņemti veselu dienu uz ko pati operatore norādīja,kur jānosūta info,taču viņi nereaģē ātri,kā arī nekāds aprēķins par sagādātajām neērtīm nav saņemts.Viņi tikai sūta draudu vēstules un prasa savu rūteri atpakaļ,lai gan nav veikts līguma laušanas dokuments.
Un Ivo beidziet muldēt,jebkurai kompānijai reizēm gadās! Nav kompāniju bez ķibelēm! Tikai lielākā daļa no kompānijām reaģē saprotoši un tiek veikti lojālas darbības - atlaides rēķinā vai kādu papilduspakalpojumi,vai abonēšanas maksas samazināšana un t.t. Kā kuri to dara,lai tikainoturētu klientus un būtu vairak ienākumu kompānijai . Tikai Telenet nospļaujas uz visu un tiem vienalga cik var manīt uz savu reputāciju,ienākumiem.Lai jau tā būtu.
Savulaik esmu lietojis citā rajonā Baltcom pakalpojumus un ja bija kaut kāda problēma tad tika ātri reaģēts un lojāli atrisināts.Tikpat labi varu tagad paziņot ,ka melojat Jūs .

MacBeton 07.12.2020

Nu ja tiešām nebija internets tad 1kārši nemaksā.
Bet ja tiesā izrādīsies ka esi no savas mājas IP adreses bijis visādos draugos/inboxā/feisbukā/hvz tad dabūsi vel cietumsodu par melošanu tiesai.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes