www.sudzibas.lv Telenet Slikts serviss, bieži bojājumi

Telenet - Slikts serviss, bieži bojājumi

"loti bieži nav interneta. Problēmas nerisina, bet tikai Sola. Šodien 18.10.2022. Internets no paša rīta nestrādā. Nevar sazvanīties. Ap plkst 11, zvanu Saka, ka viss kārtībā, bet mums interneta nav. Atkal zvanu, Saka, ka viss kārtībā, be man interneta nav pārstartēju visas iekārtas, kā nav tā nav, zvanu, man Saka to pašu, viss kārtībā, prasu ko darīt, atbild, pārstartējiet iekārtu, un tā 3. Stundas. Sāku bārties, ka man viss darbs paralizēts visu dienu, jo nestrādā video un nevaru strādāt ar kasi, ievadīt informāciju, strādāju Jelgavā, bet veikals ir Rīgā. Beidzot apsolīja, ka atnāks meistars no 15-16.
Pašlaik ir 17. , bet meistara nav. , ko darīt nezinu,18. Veikals jāslēdz, bet signalizācija nestrādās, viss veikala darbs bija paralizēts visu dienu. Zvanu atkal, Saka gaidiet meistars būs un tā visu laiku. Šāda attieksme ir tīra ņirgāšanās par mums, saprotu, ka jāmeklē cits interneta pieslēgums. , ja tāda attiekama, zvanīšu tv bez tabu un pastāstīšu par jūsu firmu..
Skaidrīte Pavlovska valdes priekšsēdētāja tel.29453529
Sia Alma Sinta

18.10.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Dmitry Pārstāvja atbilde 19.10.2022

Cienījamā Pavlovskas kundze!

SIA Telenet atvainojas par aizkavēšanos mūsu meistara apmeklējumā (kavējums salīdzinājumā ar solīto apmeklējuma laiku bija ne vairāk ka 60 minūtes).

Bet par mūsu sniegtā interneta pakalpojuma neesamību Jūsu sūdzība nav pamatota.

Atzvanot uz pieteikumu mūsu tehniskais speciālists, attālināti pārbaudot interneta pakalpojuma pieejamību, paskaidroja, ka Jums ir pieejams internets, un problēma ir saistīta ar Jūsu iekšējo IT aprīkojumu, kas nodrošina interneta veikala darbību

Tas pats Jums tika paskaidrots, kad vēlāk griezāties pie mums. Un tādu pašu secinājumu izdarīja mūsu meistars, kurš ieradās interneta pakalpojums sniegšanas adresē.

Jūsu speciālists, kurš atrodas pakalpojuma sniegšanas adresē un pārzina jūsu iekšējo IT infrastruktūru, problēmu atrisināja.

Saprotam, ka šī situācija Jums ir sagādājusi daudz neērtību un stresa.

Noteikti veiksim pārrunas ar personālu, lai šādas situācijas vairs neatkārtotos.

Ar cieņu,

SIA Telenet

Komentāri (1)

S Spuris 18.10.2022

Rakstiet viņiem oficiālu pretenziju ar e-parakstu vēlams. Pēc tam sniedziet PTAC par nodarītiem zaudējumiem. Man arī bija ar viņiem saskarsme vaiŗakus gadus atpakaļ.Tas pats variants ar interneta pazušanu, Ātri pasūtīju viņus naguk.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes