LV RU
www.sudzibas.lv Tavadavana.lv Darbinieku uzvedība un pircēju maldināšana

Tavadavana.lv - Darbinieku uzvedība un pircēju maldināšana

Meklēju dāvanu draudzenei, atradu tieši pie šī pakalpojuma sniedzēja. Ir rakstīts, ka ir jāsamaksā par dāvanu un pēc tam menedžeris sazināsies un pastāstīs, kad dāvan būs uz vietas. Tā kā esmu ierobežota ar laiku, vispirms gribēju piezvanīt. Neviens nepacēla. Tad 20.09. es uzrakstīju uz ēpastu savu jautājumu, atbildi nesaņēmu. Piezvanīju citu dienu, beidzot pacēla, bet pateica: "pārzvaniet rīt, neko nevaru pateikt.'' Piezvanīju tad, kad sarunājām - atkal neceļ. Uzrakstīju izziņu, kurā pateicu, ka savu jautājumu uzrakstīju uz ēpastu. Nu jau otro dienu klusums. Dīvaini, priekš kam maldināt cilvēkus un piedāvāt pakalpojumus, ja pat negribat tos sniegt? Labi vēl, ka nesamaksāju...

A

Vairāk sūdzības par Tavadavana.lv

Komentāri (1)

J Jeļena Liepiņa 21.06.2019
Cilvēku māldināšana

Maldina cilvēkus. Stiepj piegādes laiku. Pasūtījumu nevarēja piegādāt divas! nedēļas! Vienmēr kādas atrunas, ta kurjers nevar, tad aizveda netur, ta nav piegādāts, ta vel kas... Murgs! Neiesaku vispār sadarboties ar šiem jefiņiem!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes