LV RU

SUN CLUB solāriju studija - KRĀPJAS

Plus Punkts sadarbībā ar Sun Club rīkoja akciju (t.i. iepērkoties Plus Punkts veikalos krāj uzlīmes un samaini to pret dāvanu karti). Dāvanu kartē ietverts solārijs, skvošs, teniss, boulings, izvēle paša rokās, kur vēlas šo katri izmantot. Vienīgais norādīts, ka iepriekš jāzvana un jārezervē vieta.
Tā nu 18.okt. zvanu uz solāriju. lai pierakstītos ( tā pat, kā pirms nedēļas darīju), bet tur man paziņo ka līdz akcijas beigām, kas ir 31.okt, visas vietas ir aizņemtas uz solāriju, respektīvi, tikt nav iespējams 2 nedēļas... Kad jautāju kā tad tā, kāpēc viņiem tā ir, man atbildēja "ejiet spēlēt boulingu". Tajā pašā laikā zvanot un pierakstoties pa naudu nevis pa dāvanu karti, vietas ir jebkurā laikā! Netaisnība. Mēģināju sarunāt tomēr, ka nu man to dāvanu karti gribās iztērēt solārijā, bet man skaidroja ar to, ka varēju jau nākt agrāk, tad rindas nebūtu.
Sazvanīju vēl 2 Sun Club studijas, bet tur noskaidroju, ka tikai Uzvaras bulvārī iespējams šo dāvanu karti iztērēt. Tad nu zvanīju pašam Sun Club bosam, kurš pie tam atļāvās runāt ar mani tikai un vienīgi krievu valodā, lai gan sākumā es runāju latviski... Bet tad man Boss (Andrejs), paziņo, ka pārējās 2 solāriju studijas nemaz vairs nav zem Sun Club ( darbiniece zvanot tieši tā ar teica, labdien, Sun Club), tad jau pati nezin, ka strādā ne tur kur domā...
Andrejs rupjā tonī man atbildēja, ka nu pēkšņi solāriji salūzuši (lai gan pirms brīža apkalpojošā meitene teica citādāk) un lai es ejot spēlēt boulingu, ka viņam neinteresē, ka gribu savādāk iztērēt savu dāvanu karti ( uz tās nav minēts ne tas kur un kad es varu izmantot to, un to ka jāpierakstās vasaras sākumā)..

Katrā gadījumā esmu ļoti vīlusies attieksmē pret klientu un to, ka mani vienkārši sūta spēlēt boulingu, lai tik ietaupītu savas solārija lapmas...

J

Komentāri (6)

L Laura 06.11.2010

Pirmkārt, akciju rīkoja Plus Punkts sadarbībā ar Zelta Boulingu, nevis SUN CLUB. Jāsaka, ka akcijas rīkotāji nebija pareizi aprēķinājuši iespējamos akcijas rezultātus, tāpēc, acīmredzot, radās šāda patērētājam nesaprotama situācija.
Otrkārt, Boulinga boss nav Andrejs.
Treškārt, jā katra studija ar nosaukumu SUN CLUB pieder citam īpašniekam - par to gan nebūtu jābrīnās un jāsaka, ka darbinieki nezina, kur strādā. SUN CLUB ir studijas zīmols. Tāds pats kā BLUE BOX.

M Musha13 13.11.2010

PIRMKĀRT, un ko man kā patērētājam darīt ? kārtējo reizi - neko, jo tik un tā tas nevienam neinteresē... vai tas tā kā būtu normāli? nekādu normālu alternatīvu variantu, tikai 1 - ej boulingu spēlēt... Mēs neko nezinam...

OTRKĀRT, Andrejs ir Sun Club boss, kuŗš par nerunā latviešu valodā un uzskatīja, ka arī man jārunā ir krievu valodā, jo redz viņam ar saprašanu ir tā grūtāk...

Šobrīd ne par ko nav jābrīnās - mēs tak dzīvojam Latvijā, te ir normāli, ka kāds kaut ko neizdara, neaprēķina, nezin... Bet mēs kā patērētāji nevaram saņemt nekādu atbalstu, no sērijas - nenāc tad un viss...

V Viktorija 23.11.2010

Man ir tāda paša situācija tikai ar boulingu! Zvanīju pierakstīties, bet viss bija jau aizņemts :( zvaniju 18 oktobrī... vēl bija 2 nedēļas.. administratore teica ir pieraksts tikai pēc 1. novembrī..:(
es esmu neapmierināta..

A anna 23.11.2010

tas ir briesmīgi...

D di 23.12.2010

Andrejs nav boss, jo bosam ir cits vards!
Un diez vai ka patj boss to visu zin!

D dior 01.03.2011

loti slikti!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes