LV RU
www.sudzibas.lv SIA "Rozes zieds" ziedu veikals Ziedu veikala koncepts un pārdevējas

SIA "Rozes zieds" ziedu veikals - Ziedu veikala koncepts un pārdevējas

Aicinātu izvairīties no šī veikala - vakar bija vajadzība nopirkt ziedus un iegriezos šajā veikalā. Kamēr man iesaiņoja, manuprāt, priekš ziedu veikala pirkuma, ne to mazvērtīgāko pirkumu, skatījos apkārt, cilāju sveces, lai noskaidrotu cik konkrēti tās maksā, apskatīju izliktās, nopērkamās dekorācijas, pieskaroties ar rokām. Kad otrs līdznācējs paņēma rokās apskatīt adventes vainaga pamatni, pārdevēja sāka savu sakāmo- Teica, ka viņiem taču visur izliktas zīmītes, lai ar rokām neko neaiztiek (tā ir tikai vienā vai divās vietās, starp ziediem puķpodos), un, ja mums kaut kas interesējot, jāpasauc pārdevēja, kas parādīs. Ja mēs gribot kaut ko skatīties un mērīt, lai ejot uz lielveikalu - tad tur varēs visu mērīt, cilāt un mest atpakaļ kaudzē. Un kas šeit būtu? Smalks dizaina franču stikla veikals, vai?
Nebūtu man tā puķe bijusi tik ātri vajadzīga, ietu prom, goda vārds.
Kas tā vispār par sistēmu - nevar aiztikt ar rokām? Man tagad viņa jāsauc pie katras sveces, lai ceļ augšā, nogroza man un parāda man cenu?
Pirms es pērku preci es tomēr gribu viņu aplūkot, bet šī veikala īpatnējā nostāja neļauj man to darīt.
Kad "mūsējā" pārdevēja jau bija pateikusi visu sakāmo, paralēli otra, kas saiņoja manus ziedus un sveci, aizrādīja blakus stāvošai pensionārei - ka viņa aiztiekot arī kaut ko daudz par daudz.
Kas tā ir par attieksmi?

Sabojāja visu atlikušo dienu, un noteikti turp vairs neiešu, lai arī izvēle tur plaša un laba, izvēlos veikalus ar patīkamu apkalpošanu. Ieteiktu uzņēmuma vadībai padomāt par pārdevēja komunikāciju ar klientiem.

L

Komentāri (5)

J Juris 01.12.2010

Tāda nu ir tā specifika! Ja ko nesaproti - pajautā pārdevējai, viņa Tev paskaidros! MAn gan liekas saprotami, ka puķu veikalā neļauj apčamdīt puķes!!!
Kārtējā stulbā sūdzība, kas drīzāk ir par pašu sūdzības iesniedzēja stulbumu un analfabētismu!!! Ka tik žulti izliet! Ir pa tēmu vai nav - tur nav starpība!!!

O o 01.12.2010

"Pirms es pērku preci "
bet iepriekš 3 rindkopās skaidri un gaiši rakstīts, ka nemaz netaisījāties pirkt, tikai īsinājāt laiku.
Neattaisnoju pārdevēju, bet kā jau parasti - arī pircējs ir tik balts, tik pūkains

M Mellene 01.12.2010

Stulba sūdzība.Par ko tik cilvēki nesūdzas muļķīgi.

ž žipata 01.12.2010

Es personīgi citu apgramstītas lietas pirkt negribētu! Un tāpēc jau ir pārdevējs- konsultants, lai jautātu.

A autors 01.12.2010

par ziediem tā kā ir skaidrība, ka tos nevar aiztikt, bet kāpēc gan es nevaru apskatīt sveces (turklāt biju vienu jau paņemusi un pirku), podus, dekorācijas (kā salīmēts utt).
un kurš ir teicis, ka īsinot laiku nenopirkšu vēl ko? neesmu gluži tas pircējs, kurš ar savāktiem 3ls iegājis kolēģim ziedus paņemt un viss. man mājās adventes vainagam joprojām nav sveču, piemēram. kāpēc, lai tās nenopirktu tur?
pa tēmu vai ne pa tēmu - stāsts ir par attieksmi pamatlīmenī.

bet paldies par viedokļiem.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes