SIA "Pigu Latvia" - 220.lv veikals = problēmas un galvassāpes!
220.lv SIA "Pigu Latvia" vairs nepilda Garantijas saistības un ignorē “Patērētāju tiesību aizsardzības likumu”. Veļas mašīna BEKO nostrādāja tikai 5 mēnešus un salūza.
30.10.2025. informēju PĀRDEVĒJU par preces defektu un saskaņā ar likumu pieprasīju bojātas preces apmaiņu uz jaunu, uz ko man atbildēja – vediet servisā Rīgā. Nedēļa aizgāja uz saraksti ar PĀRDEVĒJU, lai SIA "Pigu Latvia" sāktu pildīt “Patērētāju tiesību aizsardzības likumu” un nosūtītu man Ventspilī savu kurjeru paņemt bojāto preci atgriešanai.
Šajā laikā 220.lv SIA "Pigu Latvia" pat nepiedāvāja man izpildīt manu likumīgu prasību -apmainīt bojātu veļas mašīnu uz jaunu.
Pie tam, PĀRDEVĒJS nelikumīgi pieprasa “atbilstoši iepakot” veļas mašīnu un nodrošināt aiznest 64kg smagu preci līdz kurjera mašīnai, tas ir – Jums sanāk papildus iztērēties uz preces iepakojumu un iekrāvēju palīdzību, lai nodotu preci kurjeram. 06.11.2025. beidzot prece bija nodota kurjeram.
Bet ar to tas vēl nav beidzies: PĀRDEVĒJS sāk uzskaitīt IESNIEGUMA izskatīšanas laiku tikai ar preces nodošanas datumu 06.11.2025., nevis ar pirmās pretenzijas vēstules nosūtīšanas laiku – 30.10.2025.
PĀRDEVĒJS informēja, ka “Pārdevējs apņemas novērst Preces neatbilstību vai sniegt citu risinājumu pēc iespējas ātrāk, bet ne ilgāk kā 30 dienās, ja Serviss atrodas Latvijā vai 45 dienās, ja Garantija tiek apkalpota Servisā ārpus Latvijas.”
Saskaņā ar “Patērētāju tiesību aizsardzības likuma” 28.panta 5.daļu:
- Patērētājs ir tiesīgs pieprasīt, lai pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs atceļ līgumu un atmaksā par preci samaksāto naudas summu, ja:
1) pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs saprātīgā termiņā nav novērsis preces neatbilstību līguma noteikumiem vai nav preci apmainījis pret līguma noteikumiem atbilstošu.
Par kādu sapratīgu termiņu šeit varētu būt runa, ja PĀRDEVĒJS 220.lv SIA "Pigu Latvia" novilka problēmas risināšanu līdz novembra beigām – praktiski jau mēnesis ir aizgājis!
Man kā visiem normālajiem cilvēkiem veļas mazgājamā mašīna ir vajadzīga ikdienā, bet PĀRDEVĒJS pat nenodrošināja pagaidu veļas mašīnu, lai es kā PATĒRĒTĀJS neciestu no viņu bezdarbības.
24.11.2025. nosūtīju likumīgu prasību PĀRDEVĒJAM atgriezt naudu.
220.lv SIA "Pigu Latvia" atbildēja: “Preces atgriešana tika reģistrēta 05.11.2025, tā tiks pārbaudīta un tiks piedāvāts risinājums. Kopumā šis process var aizņemt laiku līdz 30 dienām.”
Nevienam neiesaku pirkt tehniku no SIA "Pigu Latvia" 220.lv veikala: jūs zaudēsiet naudu un sagādāsiet sev lielas galvassāpes!
PĀRDEVĒJAM 220.lv Garantija un “Patērētāju tiesību aizsardzības likums” ir tukši vārdi.
Pievienot komentāru