www.sudzibas.lv SIA Intersol Sliktas tehnikas un serviss

SIA Intersol - Sliktas tehnikas un serviss

SIA "INTERSOL" vai Santehnika.lv nekad nekontaktējas ar šo firmu, izvairieties no tā.Es neiesaistīšos un nevienu neapvainošu, pats uzņēmums tāds ir.
06/07/2022 iegādājās no viņiem granulu katlu, kamēr viņi uzstādīja, salika utt. uzsākta oktobrī. Jau janvārī parādījās dīvaini klauvējieni. Viena no divām ķēdēm, kas ir atbildīga par cietā kurināmā piegādi sadegšanas kamerai, ir izstiepusies. nospriegojot nolecot no zobrata, tas radīja triecienu, kas decibelos bija diezgan skaļš. Miegs bija traucēts. Zvanījām uz servisa numuru un ziņojām par problēmu - teica OK, rezerves daļas nav, pasūtīsim un pazuda.Mēneša laikā bija vēl 174 zvani, uz telefonu neatbildēja. Pēc tam izņēmu garantijas talonu un, izpētot vēstules ar tās saturu, atklāju, ka pieteikums jāiesniedz rakstiski uz oficiālo pastu, un tur arī norādīts, ka VIŅI apņemas atbildēt rakstiski 15 darba dienu laikā. Pieteikumu aizpildīju un nosūtīju jau 2022. gada 15. martā, man tās apnika un nolēmu iet pa likumīgo ceļu. Es saņēmu automātisku atbildi, ka viņi ar mani sazināsies rindas kārtībā. Pārsteidzošākais ir tas, ka neviens vēl nav atbildējis, kas nozīmē, ka viņiem ir ļoti garas rindas, kas nozīmē, ka viņu pakalpojums nav kvalitatīvs. Ik pa laikam šī kompānija parādījās radarā, bet tikai tad, ja bieži zvanījāt, jo viņi kategoriski neatbild uz e-pastiem. Bija vasara, es nesteidzos un gaidīju. Jūlijā jau sāku domāt, vai viņi vispār paspēs pirms ziemas?! Kārtējo reizi, kad biedri neatbildēja uz telefonu, uzrakstīju uz viņu biroju oficiālu paziņojumu ar 07/07/2023 un devos pie viņiem (pirmajā paziņojumā norādīju, ka vēlos, lai problēma tiktu novērsta līdz 1. septembrim). Dienesta vadītāju izdevās noķert tikai trešajā vizītē, neviens cits viņu negribēja uzņemt, un direktore vienmēr atrodas Maldivu salās. Uzņēmuma pārstāvis, redzot paziņojumu, mainīja noskaņojumu un teica, ka rīt meistars būs uz vietas un visu izdarīs, un pazuda no radara. Uzrakstīju otru iesniegumu, bet šoreiz ar prasībām atdot nekvalitatīvo preci vai nomainīt pret citu katlu par tādām pašām izmaksām vai ar papildus samaksu. Dienesta vadītāja īsti nevēlējās to parakstīt, bet ak, es biju spītīgs un 2023. gada 16. augustā man parakstīja paziņojumu ar komentāru “pieņemts izskatīšanai”. Saskaņā ar patērētāju tiesību likumiem, kas rakstīti oficiālajās lapās https://www.ptac.gov.lv/lv/ko-darit-ja-neatbilstosa-prece-ir-iegadata-no-15032022 - pārdevējam jāreaģē un oficiāli jāatbild 15 darba dienu dienas un, ja tas ir atteikums, tad tas ir jāpamato. Arī šo viņi ignorēja un neatrakstīja atbildi, pēc 30 dienām atgādināju par sevi, bet atbildes nebija, ne zvana. 10.02.2023 Uzrakstīju iesniegumu ptac ar visas korespondences nodrošināšanu (vieni vārti), problēmas foto, iesniegumu, garantijas talonu, grāmatas fotogrāfiju ar garantijas nosacījumiem poļu valodā (tie nav pieejami valsts valodā ne viņu mājaslapā, ne kur citur , lai gan garantijas talonā ir rakstīts “Pircējam ir pienākums iepazīties ar garantijas nosacījumiem”, bet kur nav skaidrs.) ptac izskata lietas 30 dienas un sniedz atbildi. 2023. gada 2. novembrī saņēmu zvanu no viņiem, un viņi man paziņoja, ka Intersol joprojām nav viņiem atbildējis un pagarina lietu uz 4 mēnešiem, pēc tam viņi man atsūtīja oficiālu vēstuli ar tādu pašu informāciju.
Līdz šim neviens viņu servisa pārstāvis nav bijis katla uzstādīšanas vietā, neviens nav iesniedzis defektu protokolu.Neesmu saņēmis nevienu oficiālu atbildi uz e-pastu. Pēc 2 mēnešiem man atkal zvanīja ptac pārstāve - viņa teica, ka man it kā jau ir Intersol bla bla bla, un viņi visu izdarīs nedēļas laikā. Protams, viņi bija pārsteigti, ka neviens ar mani nav sazinājies.
Šodien saņēmu savu pirmo zvanu no viņiem kopš manas personīgās vizītes pie viņiem 2023. gada augustā. “Ir atnākusi jauna ķēde – kad mēs to uzstādīsim?” – Bija vajadzīgs vesels gads, lai atbrauktu no Polijas. Es lūdzu viņus oficiāli atbildēt uz manu paziņojumu, un man šķiet, ka tik drīz es jums nerakstīšu grāvēja turpinājumu.

Vai man vajag katlu, kas salūza pēc 3 mēnešiem? kuriem oficiālajiem pārstāvjiem nav rezerves daļas (pat atnācu un prasīju pārdot ķēdi) vai jāgaida gads?
Vai man tas ir vajadzīgs ar šādu pakalpojumu?

M

Komentāri (1)

M monoya 15.01.2024

SIA "INTERSOL" или Santehnika.lv никогда не связывайтесь с этой компанией, обходите стороной.на личности переходить и оскарблять когото я не буду, тут сама компания такая.
07.06.2022 приобрели у них гранульный котёл пока установили , собрали и.т.д. запустили в октябре. Уже в январе появились постороние стуки. Одна из двух цепей которая отвечает за подачу твёрдого топлива в камеру сгорария, растянулась. соскакивая с зубчатого колеса при натяжении выдовала довольно шумный по децибелам удар. Сон был нарушен. Мы позвонили по номеру в сервисс, сообщили о проблеме - там сказали типа ОК, запчастей нету , закажем и пропали.в течениие месяца ещё 174 звонка, трубки не берут. После я достал гарантийный талон и изучив буквы с его содержанием обнаружил что заявку надо подовать в письменной форме на офицыальную почту, там же и указанно что ОНИ объязуются ответит в письменой форме в течении 15 рабочих дней. Заявку я заполнил и отправил аж 15.03.2022 устал от них и решил идти законным путём. получил автоответ что с мной свяжутся в порядке очереди. Самое удивительно то, что до сих пор никто не ответил, что означает что у них очень длинные очередиЮ а значит и серсис у них не качественный. Время от времени данная компания появлялась на радарах но исключительно если им часто звонить ибо на почту они категорически не отвечают. Было лето, я не спешил и ждал. В Июле уже начал задумываться, а успеют ли они до зимы то вообще?! в очередной раз когда товарищи не подняли трубку я написал официальное заявение от 07.07.2023 на их контору и поехал к ним ( в первом заявление я указал что хочу чтобы мне устранили неполадку до 1 сентября). Поймать руководителя сервиса мне удалось только с третьего визита, никто другой принимать её не хотел, а директор всегда на мальдивах. Увидев заявление, представитель компании изменился в настроении и заявил что завтра же мастер будет на месте и всё сделает, и пропал с радаров. Я написал второе заявление но уже с требованиями вернуть некачественный товар или заменить его на другой котёл той же стоимости или с доплатой. Уж очень не хотел руководитель сервиса его подписывать но увы я был кремень и 16.08.2023 мне подписали заявление с коментарием "принят на расмотрение". По законам прав потребителя написаные на официальных страницах https://www.ptac.gov.lv/lv/ko-darit-ja-neatbilstosa-prece-ir-iegadata-no-15032022 - продавец должен среагировать и официально ответить в течении 15 рабочих дней и если это отказ, то его нужно обосновать. Они и это проигнорировали и не написали ответ, я напомнил им о себе через 30 дней , но и там не было ответа, ни звоночка. 02.10.2023 я написал заявление в ptac с предоставлением всех переписок (в одни ворота), фото проблемы, заявлением, гарантийным талоном, фото книжки с гарантийными условиями на Польском языке (на государственом их нет в природе, ни у них на сайте ни гдето ещё, хотя в гарантийном талоне указано "Покупатель обязан ознакомится с гарантийными условиями" а вот где не ясно.) ptac расматривает дела 30 дней и даёт ответ. 2.11.2023 я получил звонок от них где меня уведомили что Intersol до сих пор им не ответил и они продлевают дело на 4 месяца, после они прислали мне официальное письмо с этой же информацией.
На сегодняшний момент ни один представитель их сервиса не был на месте установки котла, никто не делал акта дефектации.я не получил ни одного официального ответа на почту. спустя 2 месяца мне позвонил снова представитель ptac - кторая сообщила что Intersol якобы уже были у меня бла бла бла, и что в течении недели всё сделают. Удивились они конечно тому что с мной так никто и не связывался.
сегодня я получил от них первый звонок аж с личного моего визита к ним в августе 2023. "пришла новая цепь - когда будем её ставить?" - из Польши шла целый год. я их попросил официально ответить на моё заявление и чую я не так скоро напишу вам продолжение блокбастера.

Нужен ли мне котёл который сломался через 3 месяца? к которому у официальных представителей нет запчастей ( я даже приехал и попросил продать мне цепь) их надо ждать год?
Нужен ли мне он с таким сервисом?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes