LV RU
www.sudzibas.lv SIA FiXPOINT Slikts serviss.

AtrisinātaSIA FiXPOINT - Slikts serviss.

Laboja šis kantoris manam telefonam displeju, Displejs tika ielikts parāk dziļi. Palika asas kantes. Pēc 3 mēnešiem vairs negrib strādāt pilnvērtīgi. Atslēgšanas poga nestrādā. Valsts valodā runā tikai sekretāre, un arī ne īsti saprot ko es stāstu. Pats remontētājs kurš izikās ka telefoni tiek kautkur sūtīti nevis laboti turpat uz palodzes - nesaprata vispār neko latviski.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta 11.01.2017

Uzņēmuma SIA FiXPOINT pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Komentāri (6)

fixPoint 04.11.2016

Cienījamais Ronald!
Mūsu uzņēmuma politika ir kvalitatīvs serviss un garantijas remonta nodrošināšana saviem klientiem. Pēc šī principa mēs arī strādājam.
Mēs nesaņēmām nevienu sūdzību no jums vai lūgumu pēc garantijas remonta. Jūs nebijāt sazinājies ar mums.
Turklāt, mēs piedāvājām jums cenu par romentu, kas bija zemāka par tirgus cenu un kad jūs norādījāt uz trūkumiem (pēc jūsu domām), mēs jums iedevām vēl atlaidi, lai gan ekrāns tika ielikts absolūti pareizi. Bet, ja izskatām jautājumu no tehniskā viedokļa, un veiksim mērījumus ar iekšējo taustmēru, tad rūpnīcā ekrāns tiek likts uz skoča, kura resnums var sasniegt līdz pat 0,8 mm, bet mēs izmantojām jūsu telefonam speciālu līmi-hermētiķi, kura resnums var būt no 0,2 mm, tāpat arī displejs sastāv no no stikla, ar touch screen, matricu un apgaismojumu. Stikla biezums arī var atšķirties par dažām milimetra desmitdaļām, atkarībā no ražotāja partijas. Šīs milimetru desmitdaļas remonta gaitu neietekmē.
Otrkārt, mūsdienu viedtālrunis - ir kompleksa ierīce, kas sastāv no daudzām komponentēm, kas ir pakļautas dabīgam nolietojumam un lietotāja mehāniskās iedarbības. Mēs veicām jums rezerves ekrāna nomaiņu un dot garantiju mēs varam tikai par savu paveikto darbu. Savā atsauksmē Jūs nenorādāt uz to, kas tieši nedarbojās, izņemot atslēgšanas pogu (ar ko mums, starp citu, nav nekāda sakara, bet mēs būtu jums varējuši palīdzēt bezmaksas, ja vien jūs būtu vērsušies pie mums). Ja jums ir problēmas ar ekrānu, mēs dodam garantiju un īstenojam to arī dzīvē. Bet Jūs nesazinājāties ar mums.
Treškārt, meistars, kurš nerunā valsts valodā: Latvijas Republika var uzņemt cilvēkus, kuri ir citu valstu pilsoņi, kāds viņš arī ir, tajā pašā laikā viņš mīl šo valsti, kurā dzīvo, un mēģina iemācīties valodu, bet valodu mācīšanās nav viņa stiprā puse, tanī pat laikā viņš ir lielisks meistars, kas spēj atrisināt vissarežģītākos jautājumus un rast risinājumus visdažādākajām problēmām.
Ceturtkārt, visi remonti tiek veikti šajā pašā ēkā, speciāli aprīkotā telpā, kur atrodas viss nepieciešamais aprīkojums, lai veiktu kvalitatīvu remontu.
Sazinieties ar mums un mēs centīsimies atrisināt jūsu problēmu bezmaksas.
Paldies par uzmanību.

Ro Rolands1234567 04.11.2016

Displejs paliek melns kad pieliek pie auss,,,,noņemot - joprojām melns. Tātad beigt sarunu nav iespējams. Garantijas laiks jums ir veseli 2!!! mēneši. Un šis viss parādijās pēc 2 mēnešiem un vienas nedēļas. Ķīnas ekrāni?
Un mani nesauc Ronalds. Paldies.

fixPoint 07.11.2016

Cienījamais Rolands !

Tā problēma, kuru esat aprakstījis ir saistīta ar tuvināšanas sensoru (proximity sensor). Tas ir mazs sensors, kas atrodas zem displeja (telefona korpusā) un gaismas plūsmes pārklāšānas gadījumā tas dod signālu procesoram, kas tālāk dod signālu displeja apgaismojuma izslēgšanai. Displeju mainot, šo sensoru nemaina, tas palika Jūsu-oriģinālais. Ja remonta laikā tajā nokļūtu putekļi vai tas tiktu bojāts displeja maiņas laikā, tad tas nestrādātu uzreiz. Ja problēmas ar gaismas sensoru radušās pēc 2 mēnešiem un 1 nedeļas, tad tas varētu būt saistīts ar:

Pirmkārt, tas varētu būt tāpēc, ka sensors tika sabojāts, jo ir pakļauts dabiskai amortizācijai, tāpat kā visas telefona komponentes. Šādā gadījumā to vajag mainīt.

Otrkārt, dažreiz tuvuma sensors nestrādā mehaniskas ietekmes dēļ. Piemērām, telefons nokrita vai arī tas bija pakļauts deformācijas spriegumam kabatā. Tas var ietekmēt tuvināšanas sensora novietojumu. Tādēļ tas arī nereaģē. Šajā gadījumā sensors ir tikai jānovieto pareizajā vietā.

Treškārt, tas var nestrādāt programmēšanas dēļ, piemēram, ja tika zaudēti kalibrēšanas iestatījumi.
Jebkurā gadījumā, ir jāveic diagnostika, tad arī būs skaidrs kas notika. Mēs neatsakāmies no garantijas nosacījumiem un vienmēr cenšamies sniegt palīdzīgu roku saviem klientiem, bet mēs nevaram uzņemties atbildību par katru elementu, kas ir telefonā, ja mainām ekrānu. Iedomājieties, ka Jūs esat atbraukuši samainīt diskus un riepas savam auto autoservisā. Tie tika nomainīti, Jūs samaksājāt par darbu. Bet pēc mēneša nojūk dzinējs un Jūs esat apstājies šosejas malā. Vai tad Jūs rakstīsiet sūdzību ka autoservisā Jums sabojāja dzinēju?! Tas taču ir absurdi, vai ne?
Tā pat ir ar ekrānu. Mēs Jums nomainījām ekrānu un viss strādāja. Kas notika pēc 2 mēnešiem un 1 nedēļas mēs nezinām, bet labprāt veiksim diagnostiku, lai atrisināt Jūsu problēmu.

Negribam teikt, ka mūsu darbā kļūdas ir pilnīgi izslēgtas, nē. Jūs taču saprotat, ka arī pašam labākām profesionālim var gadīties kļūda. Atkārtoju, ka esam gatavi uzņemties finansiālu atbildību par remontu, ja bijām pieļāvuši kļūdu.

Re RealRR 23.04.2017

Reiz aizvedu telefonu uz diagnostiku uz šo konkrēto vietu, 1) latviešu valoda ir sveša šajā iestādē! 2) diagnostika bija nepieciešama jo telefons nemeklēja signālu sim kartei. Telefonu atstajot viss strādāja nevainojami ja neskaita zonu. Kad ierados pēc telefona man tika konstatētas jaunas kaites, ka batereju arī ir nepieciešams mainīt. Un telefonu pat nevarēja vairs ieslēgt. Atverot telefonu konstatēju ka batereja ir nomainīta pret nederigu! To es zinu ka faktu, nereti laboju telefonus pats, un šo konkreto biju vēris vaļa. Šāda veida iestāde čakarē cilvēkus, atklājot jaunus defektus ko pasi ir radījusi!

fixPoint 16.05.2017

Sazinieties ar mums un mēs centīsimies atrisināt jūsu problēmu bezmaksas.

fixPoint 16.05.2017

Nosauciet savu remonta numuru :)

Ro Rolands1234567 23.04.2017

Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu. ?
Es ignorēju jo neuzticos šim kantorim vairs. Nekas netika atrisināts. Sensoru viņi bija ielikuši nepareizi.

fixPoint 17.05.2017

Kā mēs varam palīdzēt atrisināt jūsu problēmu, ja jūs negribat, lai mēs labojam? Pat LG rūpnīcā liela daļa ir brāķēta, bet mēs neesam rūpnīca. Viss, ko mēs varam piedāvāt, tas ir bezmaksas remonts, lai gan nekur nav teikts, ka mēs esam vainīgi tajā, ka kaut kas nestrādā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay