www.sudzibas.lv SIA Colin's Baltija / Colin's džinsi Džinsi neatbilst nekādām kvalitātes prasībām, naudu neatmaksā pat pēc neatkarīgas ekspertīzes atzinuma

SIA Colin's Baltija / Colin's džinsi - Džinsi neatbilst nekādām kvalitātes prasībām, naudu neatmaksā pat pēc neatkarīgas ekspertīzes atzinuma

SIA "Collin's Baltija" pieder vairāki apģērbu veikali dažādos tirdzniecības centros, šī gada martā Colin's veikalā savstarpēji nesaistīti tika iegādāti vairāki pāri džinsu bikšu. Visi džinsi saplīsa 2 mēnešu laikā kopš iegādes brīža. SIA "Collin's Baltija" atteicās atmaksāt naudu, ļoti sliktā valodā prasīja veikt darbības, ko šādos gadījumos nedrīkst veikt, piemēram, apģērbu tīrīšanu (prece jāiesniedz tāda, kāda tā ir, lai boājumus nepalielinātu), sarakste bija gara. Rezultātā bikses tika iesniegtas neatkarīgam vērtējumam, kura 04.07.2012. atzinums bija, ka džinsiem ir ražošanas defekti, jo tie būtībā šūti no apģērbam nepiemērotiem materiāliem, pati šūšana veikta nekvalitatīvi un kopējais bikšu nolietojums ir 10%.
10.08.2012. SIA "Collin's Baltija" tika iesniegta prasība izmaksāt radušos zaudējumus kopā ar neatkarīgu ekspertu slēdzienu, šī prasība bija jāapmierina ne ilgāk kā 7 dienu laikā. Šobrīd ir jau 74. (!!!!!!) diena, nekādas reakcijas no SIA "Collin's Baltija" nav bijis, sektretāre tikai taisnojas ka neviena nav uz vietas, ka visi ir atvaļinājumos.

Citiem potenciāliem pircējiem norādīšu, ka minēto kvalitātes problēmu dēļ, šīs preces netiek pārdotas citās Eiropas Savienības valstīs (veikali ir tikai Latvijā un Igaunijā), preces paredzētas pārsvarā Āzijas tirgum, kurā patērētāju interešu aizsardzība ir pilnīgi cita. SIA "Collin's Baltija" ir cieši saistīta ar vairākiem citiem līdzīgiem tirdzniecības uzņēmumiem, piemēram, SIA "Advins" (dāvanas un suvenīri), attiecīgi ja likumus rupji pārkāpj viens uzņēmums, tad nav šaubu, ka arī saistītajos uzņēmumos notiek tas pats un attieksme visur vienāda — pie tā, ka esi nopircis no viņiem nekvalitatīvu preci, pats vien esi vainīgs.

Ja viņu birojā vai veikalos sastopat kādu ar normālām latviešu valodas zināšanām, atstājiet šai personai dzeramnaudu! Viņa uz kopējā fona to būs pelnījusi!

E

Komentāri (2)

E eMZē 30.01.2013

Pēc 9 mēnešu cīņas, iesaistot Patērētāju tiesību aizsardzības centru no viņiem visa nauda (tiesa, vairākos maksājumos) atgūta. Secinājums — problēmu gadījumā jums būs ļoti nopietni jācīnas par savām tiesībām.

A advins_customer 13.01.2014

starp citu ir slikta pieredze ar precu iegadi SIA "Advins" - konkrēti maks, kuram pēc viena mēneša saplīsa aiztaisāmais mehānisms un veikals atteicās to mainīt/labot.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes