www.sudzibas.lv SIA Ardi ļoti slikta tv kvalitāte

SIA Ardi - ļoti slikta tv kvalitāte

Ļoti slikta kvalitāte, bet katru mēnesi prasa diezgan augstu cenu par saviem pakalpojumiem, kaut arī rāda tikai 20 kanālus + vēl daži no tiem var nerādīt vairākas dienas. Un kad piezvani, tad operatore ir tik nikna, it kā viņu no mūžīgām pusdienām atrautu!

I

Komentāri (8)

A Agnija 16.08.2010

Mums piņķos arī nerāda ļoti bieži vai raustās tv

A aigars 14.07.2011

Piekrītu komentāriem. Arī Siguldā vairāki kanāli regulāri rāda sliktā kvalitātē. Diezgan bieži esmu zvanījis operatorei, bet tā vienmēr sāk ārstēt ar saviem padomiem par dzīvokļa kabeļa nomaiņu un dalītāja(splitera) bojājumu. Kad beidzot izdevās atsaukt meisteru tas konstatēja pastiprinātāja(Ardi īpašums) bojājumu. Neskatoties uz to vēl joprojām Tv tiek rādīta mainīgā kvalitātē. Savukārt abonēšanas maksa tiek iekasēta nemainīgā apjomā.

K Kaspars Jansons 10.10.2016

Atsakies ātrāk! Jo,kā atceries ,viņi ienāca Siguldā kā pirāti.Nogrieza visiem TV kabeļus un piespieda pieslēgties pie viņu kabeļu televīzijas.

A [email protected] 21.07.2014

Jau gadu no gada ar Ardi kompaniju ir problēmas, regulāri Siguldā - lauktehnikas rajonā raustas/nestrada tv vai daži kanāli.Ir bijis ka tv6 iet anglu valoda, uz ko tas meistars Andris pasaka kas man par dalu ka jums tur noteikts raidijums iet. Otra operatore muzigi nelaipna - pretiga attieksme, nebrinos ja vini driz bankrotes.Sobrid vakara, berns nedelu gaidijis savu filmu un se tev superiga Ardi tv neiet. Un vini jau nbrauks un nelabos, uzskata ka viniem tas nav jadara! Ka tik naudu iekaseet!
Vienreiz kad bija lietus - negaja tv, operatore pasaka - ka viniem no lattelekom nepienak signals, ka vini nav vainigi - lattelekoms vainigs.johaidi - kam es tos rekinus maksaju, ardi vai lattelekomam?

BondsBonds 22.07.2014

Piedod, bet... Taču cilvēkam ar kaut minimālu sajēgu jāsaprot, ka telefonopertore nav burvju feja.

K Kaspars Jansons 10.10.2016

Šodien piezvanīju ARDI operatorei un jautāju,kamdēļ man jau veselu nedēļu nerāda TV. Viņa paskaidroja,ka dēļ kaimiņu mājas nodegušā jumta ir atvienot kabelis uz mūsu māju un tuvākā laikā to atrisinās. Bet tiklīdz es pajautāju par abonēšanas korekciju,par nesaņemto pakalpojumu,man nelaipnā formā viņa atbildēja,ka drīzāk vajag pierēķināt klāt par papildus darbu un izejmateriāliem ,kas nepieciešami ARDI pakalpojumu nodrošināšanai. Tas teksts mani tik ļoti pārsteidza ,ka es sacīju- drīzāk es atteikšos no tādiem pakalpojumiem,uz ko man operatore nikni atbildēja- tad varat rakstīt atteikumu! Kā vispār ar tādu attieksmi var strādāt? Jeb,varbūt,tā ir ARDI "seja" ?!

J Jappa 11.12.2016

Diemžel ļoti slikta tv kvalitāte bieži nerāda paźūd ekrans.

E edgars9099890 19.09.2017

ņemiet LMT vied televīziju, vienkārši SUPER piedāvājumns!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes