Šarlotes Poliklīnika Zobārstniecība - Klientu apkalpošana

''Kapēc Jūs šeit vispār zvaniet!? Ejiet tur kur pirms tam gājāt!''. Vēlējos pāriet no savas klīnikas uz Šarloties zobārstniecību tādēļ zvanīju lai painteresētos un pierakstītos, bet saņēmu vienkārši briesmīgu attieksmi! Tad saniknotā sieviete sāka mācīt kapēc neeju pie sava zobārsta, pat neuzklausot situāciju un ko vēlos no klīnikas sniegtajiem pakalpojumiem. Laikam jau jauni klienti nav vajadzīgi. Esmu vienkārši šokā. Zvanīju uz 6-7 vietām, bet tikai Šarlotes klīnikā saņēmu šādu attieksmi. Neiesaku.

Komentāri (6)

E ELLIO 10.05.2015

Nevienam zobārstam neizraisa sajūsmu pacienti, kas staigā no viena kabineta uz otru un tik meklē, kur piekasīties. No tādiem jāturas pa gabalu.

K Kode123 12.05.2015

Pilnīgi piekrītu sūdzības rakstītājai, situācija Šarlotē ir nenormāla, lai tiktu pie zobārsta, jāgaida rindā vairāk kā 2 mēneši, ja līdz ārsta apmeklējuma laikam sāk sāpēt zobs, ej sēdi rindā, vairāk kā pusotru stundu, un tad vēl nevari būt drošs vai zobu saārstēs līdz galam, jo ja izveidosies situācija, ka dežūrārsts vizuāli nevar noteikt vai ir caurums, tad nosūtot veikt rentgenu, neceri, ka atgriežoties ar saņemto rentgena uzņēmumu tev bojāto zobu salabos, bet gan ieteikts nākt citreiz, jo tev atvēlētais laiks ir beidzies. Nju un kur loģika, izsēdi nenormālu rindu, un tā arī paliec ar savu caurumu zobā? Un jā, Šarlotes zobārstniecībā jaunus pacientus nevajag, jo esot tik daudz pacientu, ka nevarot tikt galā!! Muļķīgākais tas, ja esi kārtīgs cilvēks, kurš vēlas veikt profilaktisko apskati, pie ārsta netiec, jo viss ir aizņemts, un kad jau ir zobu sāpes, lūdzu sēdi pie dežūrārsta, un maksā daudz vairāk, jo zobu problēma jau ielaista. Līdz ar to nesaprotu, kāpēc nav iespējas veikt savlaicīgu pārbaudi, un ja ir zobā caurums, tad salabot to laicīgi, nevis novilcināt līdz jau zobā ir iekaisums? Esmu vīlusies par esošo, visnotaļ idiotisko Šarlotes zobārstniecības poliklīniku. Iesaku meklēt citus Zobārstniecību, ja Jums rūp Jūsu zobu savlaicīga pārbaude un ārstēšana.

5 5nams 13.05.2015

Man jāatvainojas rakstītājiem, taču situācija šobrīd tiešām ir nepatīkama- pārejot uz jaunajām telpām ir izveidojušās lielākas rindas kā iepriekš strādājot Stabu ielā. Trūkst arī zobārstu, kas vēlētos strādāt ar bērniem. Reģistratūra cenšas piedāvāt cilvēkiem risinājumu- ja nevar gaidīt šos 2-3 mēnešus, meklēt vai kādā no citām poliklīnikām, kurām ir līgums ar valsti, nav ātrāks pieraksts. Ir arī nepatīkami, ka jaunu pacientu pieplūduma dēļ, mēs nevaram piedāvāt adekvātu pierakstu saviem ilggadīgajiem klientiem. Vienlaikus saskaramies arī ar cilvēku nevērību- neierašanos uz iepriekš pieteikto pierakstu(ap 20 pacientu dienā).
Pie dežūrārsta veidojas rindas, jo pieņemt 15-20 pacientu 5 stundu laikā ir sarežģīti, it īpaši, ja no citām zobārstniecības iestādēm pie mums nosūta pusaudžus ar ārstēt iesāktiem kanāliem un bērnus, kas nepakļaujas ārstēšanai, taču vecākiem nav naudas vispārējai anestēzijai.
Būtu jāmaina arī valsts politika, sadalot bērnus pa praksēm, kam ir līgums ar valsti, lai ārstniecības process būtu sekmīgāks un atbildīgāks(līdzīgi kā ar ģimenes ārstiem), pie tam tad katram ārstam būtu noteikts un saprotams pacientu skaits un atbildība par rezultātu.
Cerbā uz sapratni,
Maija Drīksne
Šarlotes poliklīnikas zobārstniecības nodaļas vadītāja

R Romija 28.05.2015

Rindas ir visās zobārstniecībās! Divi mēneši jāgaida gandrīz visur!
Nekad ne viena asa saruna nav bijusi vienpusēji! Pie katras asas vārdu pārmaiņas vainīgi ir abi un tāpēc sūdzības nav jāraksta. Galu galā par saviem zobiem katram ir jāuztraucas pašam, jārūpējas regulāri tad varēs mierīgi sagaidīt rindu, pat ja tā pienāk pēc pusgada. Ne viens zobs nesāk sāpēt pēkšņi.NEKAD!

M miss153 06.09.2018

Никому не советую ходить к зубному врачу. Не помню как конкретно звали моего доктора. Я пришла на проверку, мне сказали, что там есть маленькая дырочка в зубе и можно без укола обойтись и сделать. В итоге я не жаловалась ни на какие боли где-то полгода, и в один момент у меня начали болеть зубы при сжатии. Я пошла в другую поликлинику Doktors Millers Medent, где мне сказали, что дырочку мою и вовсе не заделали, а просто налепили пломбу. При чем как оказалось, что у меня были ДВЕ маленькие дырочки и так как они находились рядом, врач из Шарлоты решила поставить одну пломбу на два зуба! Когда пришла в Миллер, мне сняли пломбу и под пломбой был осложнённый кариес. Но даже когда зубы сделали, один не выдержал и пришлось удалять нерв, а со временем и со вторым зубом начались проблемы, пошёл гной. В Миллере мне отлично сделали эти два зуба. Поэтому идти туда или нет, решать вам

D Dace Brasliņa 01.04.2022

Viens, ka ilgi jāgaida, bet otrs, ka izrādās ir divi dažādi pieraksti. Pirmais ir uz apskati, bet otrais uz labošanu, to uzzini tikai ieejot zobārsta kabinetā. Gaidītais laiks vējā, jo jāpierakstās no jauna uz labošanu. Iesasaku zvanot 5x brīdināt, ka uz labošanu, jo izrādās, ka tas jādara pacientam!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes