SAMSUNG e-veikals - Slikts serviss

31.08.2022. Veicu apmaksu par Tv Samsung e-veikalā. Piegāde tika solīta no 09.09.2022. Sāku interesēties par savu pirkumu 15.09.2022. Zvanu centrā nevarēju saņemt konkrētu atbildi, kad tiks piegādāta prece. Jau trešajā reizē, kad veicu zvanu, tika solīts, kad prece ir noliktavā un tiks piegādāta. Apsolītajā dienā prece netika piegādāta. Atkārtoti sazinājos ceturto reizi un nesaņēmu atbildi kad tiks piegādāta prece. Preci neesmu saņēmis līdz pat šai dienai 26.09.2022. Interneta veikala mājas lapa izskatas labi un iedveš uzticību, bet realitātē tā nav. Iesaku pirms izdarīt pirkumu samsung e-veikalā ņemt vērā manu konkrēto pieredzi.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes