www.sudzibas.lv Rudolf design Slikts meistars,nekvalitatīvs darbs,kavēti termiņi,cilvēku apmelošana

Rudolf design - Slikts meistars,nekvalitatīvs darbs,kavēti termiņi,cilvēku apmelošana

Galdnieks. Nekaunīgs apmelotājs. Izgatavo nekvalitatīvu preci,kavē termiņus. Negodīgs pret klientu,savu vainu nekad neatzīst. Vainīgi vienmēr citi. Neuzķerieties uz viņu. Galdnieks veica preču izgatavošanu mana uzņēmuma klientiem, kad nevēlējāmies preci pieņemt,jo tā neatbilda mūsu prasītajai kvalitātei,sākās mūs kā pasūtītāju apmelošana. Esiet uzmanīgi nepasūsiet neko pie šī galdnieka!

I

Komentāri (3)

N Navsavarīgi 07.07.2017

Nu ko laikam jā atstāj skats no mana kā apmelotāja puses. Tu Inta Lapiņa nemaz nenojaut ka pati šādi roc kapu papakarlo.lv.

Atļaušos izstāstīt savu versiju notikušajam. Parpakarlo.lv jeb Māris Lapiņš pazīstams arī Mārlapiņi gada sākumā pasūtīja no mani 3 gultas, pirmo gultu Oša gultu es izveidoju un aizsūtīju klientam un Igauniju, klients burtiski tecēja no saņemtā to gultu var apskatīt mājas lapā https://www.rudolfdesign.lv/catalogue/masivkoka-gulta/ šo gultu es izveidoju pirms noteiktā termiņa, tad ķēros klāt gultai nr:2 https://www.rudolfdesign.lv/catalogue/ozola-gulta-200180/ pabeidzu 2 nedēļas pirms noteiktā termiņa, tas jau nekas ka šis Māris Lapiņš nepievērsa uzmanību klienta prasībām par to kādiem ir jābūt gultas patiesajiem izmēriem, ka klients viņam vairākkārt atgādināja ka viņam ir šaura guļamistaba un gultai ir jābūt 160x200, bet nu Mārim pajāt, savukārt es veidoju gultu pēc informācijas kura man ir iedota un savu vainu Māra nolaistajā lažā nesaskatīju ne kripatiņas, kad zvanīja klients un man stāstīja to ka gulta ir 20cm pa platu un viņš nevarot no tās izkāpt jo iekāpj sienā Mārim lai nešķita ka tā ir kāda problēma, uz ko savukārt es šo klientu izprotot, viņa situāciju aizbraucu pie viņa un šo gultu pārtaisīju paņemot tikkai naudu par ceļu, kamēr Lapiņa kungs kasīja nabu. Nu un tad ķēros pie gultas nr: 3 par ko viss šis kašķis ir sācies https://www.rudolfdesign.lv/catalogue/ozola-masivkoka-gulta-200x200x43/ ,teikšu godīgi šī gulta bija izaicinājums un pārbaudījums reizē. Šīs gultas veidošānā jau pašā sākumā sākās problēmas ar materiāla iegādi, ceru ka saprotat ka šādu materiālu nevar nopirkt veikalā tas ir jāmeklē pa gateriem un šo konkrēto materiālu spēja piedāvāt tikkai viens gateris visā Latvijā, jautāsiet kā tā? Nu vot tā visi citi kas piedāvāja šādas lameles tās piedāvāja garumā līdz 180cm, bet man vajadzēja vismaz 216cm, te arī atbilde, un gateris nav no tām vietām kur strādā žigli, kā rezultātā džekiem gaterī ar manu pasūtīto materiālu radās problēmas, viņiem saplīsa biezumēveles skaidu nosūcējs, tiem kas nezina, ja nenosūc skaidas ēvele aizrijās pati savās skaidās un ne ēvelē, protams šo te nosūcēju arī nevar tā hops un sataisīt līdz ar to neiedziļinoties sīkumos čaļi materiālu iedeva ar mēneša nokavēšanos, paši saprotiet ka mēnesis tas ir daudz un lai arī kā es gribētu es nespēju ieverot termiņus jo darba gaitā ir dažādi procesi kas prasa žūsanu ne mazāku kā 12-48 stundas, to es arī paskaidroju Mārim, es taisīju video lai argumentēti izklāstītu situāciju un teicu lai viņš ņem klientu aiz rokas un ved pie manis un tad viņš visu arī sapratīs, jā es piekrītu nokavēt termiņu par mēnesi nav ok, bet es tak tev iedevu atlaidi uz tā rēķina. Es 5 nedēļas vaiga sviedros strādaju ar šo gultu, šoreiz nedrīkstēja izmantot elektro instrumentus frēzes, ēveles u.t.t. jo pastāvēja iespēja izraut kādu koka gabalu tādēļ strādāju ar rokas ēveli, kaltu un smilšpapīru es savā mūžā nebiju ēvelējis tādu laukumu vairāk kā 6 kvadrātmetrus ar roku no ēvelēju, bet tas nav tik būtiski, jā es piekrītu ka neparedzēju dažādas nianses kas radās darba gaitā, bet tādēļ es darba gaitā cenu nemainīju, es esmu principiāls cilvēks, ja sarunāju tad sarunāju. Nu ko tajā dienā kad gulta bija gatava bija klāt šis spekulants ieradās ar tukšām rokām ne viņam bija kāds iepakojuma materiāls ne transports ar ko to gultu pārvadāt nekā, es saprotot ka ir ari mana vaina pie visa uzņēmos palīdzēt viņam ar transportu iedevu savu busiņu iepakojuma materiālu u.t.t. sākām jaukt darbnīcā ārā gultu lai vestu prom un proces gaitā es šim saku :" davaj tiekam skaidrībā ar naudām, tu man esi parādā 300 euro par darbu, tas ka es kļūdījos aprēķinos nekas traks cenu es tev no tā nemainīšu, bet iedošu vismaz 50 euro atlaidi par kavēšanos" uz ko šis sāka mirkšināt savas taukainās spīdīgās ačteles, tas jau nekas ka šis spekulants uz šīs gultas neko nedarot ir nopelnījis 800 euro(pēc saviem vārdiem), bet es svešā kabatā nelienu kā ir tā ir. Un te viņš man sāk ārstēt valodā tiešā, ka klients viņam ir ierubījis šočiku u.u.t. ka šis ir padirsis jau 500 euro no nopelnītā, es viņam: man pie kājas es tev atlaidi iedevu tas ka tu pats esi iebāzis savu galvu cilpā tā vecit ir tava problēma, īsak sakot vārds pa vārdam un es saprotu ka šis spekulants man negrib maksāt ne centa, un šinī brīdī man aizvērās, ka es 5 nedēļas esmu rāvies melnu muti un viņš man iedos neko! Pasūtiju viņu, iemetu sludinājumu Facebook un pārdevu gultu 2 stundu laikā, par kuru gandrīz vai saplēsās 3 sievietes, bet nu kura pirmā maļ tā arī dabūja, šo gultu. Nākošajā dienā es atradu šīs pašas gultas pirmo pasūtītāju satikos ar viņu tiešām lādzīgs cilvēks nevis krāns par kādu viņu pataisīja Maris, uzzināju ka šis nabags guļ uz grīdas jau kopš 14 februāra, noskaidroju ka Māris šis nav pārsūtījis ne vienu video ar argumentiem kāpēc notiek kavēšanās un uzzinu to ka patiesā gultas cena ir bijusi pavisam cita, ka no 800 euro peļņas Mārim peļņa ir tikkai 300 euro no kuriem 300 viņš ir pazaudējis jo par katru kavēšanās dienu viņam ir jāmaksa 10 euro u.t.t. Ar ko viss beidzās, klients pasūtīja gultu no jauna par tādu ciparu kādu es biju iedevis Mārim, jo kā jau es teicu es esmu principiāls cilvēks un ja kādu uzmetu tad uzmetu jo tam ir iemesls, šajā gadījumā Māris bija iedomājies mani uzmest ļoti nekaunīgi, sanāk ka es ar savu transportu aizgādāju gultu uzstādu un tad mani nostāda fakta priekšā un skandāls notiek pie klienta.Teikšu godīgi šitāds uzmetiena mēģinājums man uzsita asinis un tagad vēl šitā šmurguļa sieva mani pataisa par meli? Tas jau nekas ka šis šmurgulis ir pasūtījis pie manis detaļas 40 euro apmēra un tagad nebrauc tam pakaļ un izvairās no manis. Spriediet paši kuram taisnība un kā Jūs rīkotos manā vietā.

I Inta L 11.07.2017

God. Rūdolfa k-gs, daudz nekomentēšu (jo es tomēr esmu sieviete un leksika ar kādu pie mums vērsies, man nav pieņemama). Kā pats teici, karma "is the bitch" Es guļu mierīgi. Un palieku pie saviem vārdiem. Kā pats teici "Tādi jau tie meistari ir, var piečakarēt". Mums ir tik daudz tevis rakstītā un nofilmētā materiāla,kuri apgāž šeit rakstīto, tā kā apdomā, ko raksti...
Lai tev viss LABI, katrs mēs atbildēsim par saviem darbiem :)

J Janis Elsts 17.09.2017

Es esmu tas cilvēks, kas pasūtīja pirmo gultas versiju, diemžēl par vēlu uzzināja par tās eksistenci un nu visbeidzot Rūdolfa nosolītajā termiņā esmu ticis pie savas gultas. Un starpcitu - tas ir ļoti kvalitatīvi, detaļās pabeigts darbs. Ne katrs galdnieks spēj uztaisīt mēbeli uz ko gadiem pēcāk būs jāskatās un jālieto. No savas puses varu apliecināt, ka te nav problēma ar meistaru, te ir problēma ar individuālo komunikāciju. Neesmu radis gānīties, tāpēc pie šī arī palieku. Atziņa gauži vienkārša: sasolīji - izdarīji. Nevari izdarīt - nesoli.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes