LV RU
www.sudzibas.lv RSU Stomatoloģijas institūts Operācijas atlikšana uz nenoteiktu laiku

Rsu stomatoloģijas institūts - Operācijas atlikšana uz nenoteiktu laiku

Sākšu no paša sākuma, kad mamma saprata, ka ir šķībi zobi un jāiet likt breketes uz Stomatoloģijas institūtu. Gājām pie ārsta - Andra Ābeltiņa. Viņš paskatījās uz zobiem un pateica, ka problēma ir sakodienā, ka apakšējais žoklis ir pārāk daudz uz iekšu utt. Tad ārsts teica, ka vajag likt breketes, ar tām būs jānostaigā aptuveni 2 gadus, tad sekos žokļu operācija, lai izlabotu sakodienu. Tā kā man toreiz bija 19 gadi un šī žokļu kaite ir iedzimta, tad man šis pasākums tiks apmaksāts no slimo kases. Protams, būs jāmaksā par kaut kādiem operācijas izdevumiem (palāta utt), bet it kā nekas daudz. Super! Bet ar to stāsts nav galā. Uzlika breketes, diez gan ātri tika iztaisnoti visi zobi. Pēc aptuveni diviem gadiem visi zobi ir savās vietās un es esmu gatavs operācijai. Aizbraucu uz Stomatoloģijas Institūtam runāt par operācijas plānu. Bija septembris, kaut kāds padsmitais datums. Tad seko jautājums no ārsta- kurā dienā Jums būtu ērtāk - 7. vai 9. septembrī? Es biju izbrīnīts, ka būs jāgaida vesels gads rindā līdz notiks operācija. Bet nu labi, protams, ja viss par velti, tad jau var to gadu gaidīt. Es teicu, ka nav nozīmes kurā datumā. Datums bija ieplānots. Nu labi, neko darīt. Pacietīgi gaidīju, gāju ik pēc 2 - 3 mēnešiem uz brekešu regulēšanu/pievilkšanu, kas arī bija par velti līdz vienam brīdim, kad pienāca vecums- 21 gads. Nu labi, to jau arī it kā varētu saprast, bērns vairs neesmu, varu atļauties samaksāt. Sagaidījis operācijas datumu, braucu uz institūtu. Gāju visādas pārbaudes, skenerus, rezonances utt. Man izrakstīja rēķinu par 500 eur par operācijas plānošanu (tā to nosauca). Nu it kā nav jau tik daudz, ja viss pārējais bija par velti, kaut gan iepriekš nedomāju, ka būs tik daudz jāmaksā, bet nu ar to samierinājos. Tad atnāca ķirurgs paskatīties un novērtēt situāciju ar maniem zobiem. Gaidīju es pie kabineta pacietīgi, tad iesauca mani iekšā un parādīja manus zobu paraugus un pateica, ka operāciju nāksies pārcelt uz nenoteiktu laiku, jo viens zobs ir izlīdis uz āru, līdz ar to, taisot operāciju, nebūs pareizs sakodiens. Nu nopietni? Kā tas var būt, ka pēc trīs gadu breketes nesāšanas, "pēkšņi" ir izlīdis viens zobs un to pamana tikai operācijas dienā? Kā? Nu labi, rēķinu anulēja, teica, ka nav jēgas tagad maksāt. Tad ārsts teica, ka nāksies zobu "ielikt" savā vietā, tas aizņems kādus 4-6 mēnešus. Nu labi, naivi cerēju, ka operācija notiks pēc tiem 4-6 mēnešiem. Nu labi, neko darīt, visādi jau var gadīties. Protams, pēc 6 mēnešiem nekas nebija mainījies, jutu, ka zobs nekustās. Vismaz man tā likās. Tā nu es staigāju uz to brekešu regulēšanu un maksāju naudu. Tagad ir pagājuši tieši četri gadi, kopš man uzlika breketes. Un pēdējā tikšanās reizē man pateica, ka mēģinās mani pierakstīt uz operāciju, jo zobs it kā esot savā vietā, kaut gan, pēc manām domām, tas nav izkustējies no vietas. Nu labi, ārsti jau zina labāk. Nu ko, tagad sēzu un gaidu ziņu no ārta, kad viņš pateiks, ka ir sanācis pierakstīt uz operāciju, protams, rēķinos, ka vēl gads man būs jāstāv rindā no tā brīža, kad mani pierakstīs. Uz jautājumu- kas ir mēģināšana pierakstīt, ārsts skaidrojās, ka šobrīd ir ļoti samazināti budžeti utt. Bet kāpēc tad nevar tiešām ņemt un pierakstīties rindas galā, man nav ne jausmas. Tā arī man vēl šodien nav ne jausmas, kurā datumā vai drīzāk- pēc cik gadiem vispār man būs operācija...
Tagad es sāku domāt- vai tas bija to vērts?
Laikam teiciens- par velti ir tikai siers peļu slazdā, tomēr attaisnojas.

Komentāri (1)

intel 01.05.2017

Varēji mēģināt caur Rīgas 1. slimnīcas zobārstniecību, salīdzinot mājaslapas, es labprātāk maksātu tur nekā Stomatoloģijas institūtā, kur mājaslapā ir vispār knapi atrodama informācija un cenu izrakstā nav aprakstīti kādu ražotāju produkti tiek izmantoti, man piemēram arī gribās zināt kāda veida implantu materiāli tiek izmantoti, bet informācija nekāda, tā kā tas būs ļoti izškiroši kur izvēlēšos maksāt 2000 EUR par to.

Liekas ka SI vispār nerūp par to ko klienti domā, nekādā veidā nevar sazināties caur e-pastu ar ārstiem kas tur strādā, vai vispār ar atbildīgajiem par ārstēšanas procesu. Ir tikai info epasts kur neko vispār nevar uzzināt kā tikai vakances un preses relīzes ...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes