www.sudzibas.lv RockCars No “viss perfekti” līdz 8 000 € remontos: mans stāsts par RockCars

Rockcars - No “viss perfekti” līdz 8 000 € remontos: mans stāsts par RockCars

Īsumā:

Automašīna, ko RockCars pozicionēja kā tādu, kurai “nebūs nepieciešami ieguldījumi”, trīs gadu laikā prasīja vairāk nekā 8 500 € remontos. Ņemot vērā šo pieredzi, neiesaku iegādāties automašīnu uzņēmumā RockCars. RockCars ne tikai sniedz maldinošu informāciju, noklusē būtiskus faktus un pārdod nekvalitatīvu produktu, bet arī atsakās risināt radušās problēmas un uzņemties atbildību. Pirms sadarboties, rūpīgi izvērtējiet, vai esat gatavi saskarties ar šāda veida situācijām.

Plašāks apraksts:

Pirms kāda laika iegādājos pie viņiem 2015. gada izlaiduma auto par 13 000 EUR. Pārdevējs apliecināja, ka transportlīdzeklis ir teicamā tehniskā stāvoklī — “sēdies un brauc” — un ka ieguldījumi nebūs nepieciešami. Tika norādīts, ka nav “slēptu zemūdens akmeņu” un nav bijuši kritiski remonti. Par automašīnas vēsturi pārdevējs detalizētu informāciju sniegt nespēja, uzsverot, ka viss esot atspoguļots servisa grāmatiņā. Vēlāk gan noskaidrojās, ka viņu pēdējie veiktie remontdarbi servisa grāmatiņā nebija fiksēti.

Pēc iegādes īsā laikā atklājās būtiskas tehniskas problēmas: turbīna salūza aptuveni pēc mēneša, motora defekts tika konstatēts pēc 2–3 mēnešiem, bet pēc gada radās problēmas ar ātrumkārbu. Centos panākt automašīnas atgriešanu vai kompensāciju par remonta izdevumiem, tostarp iesaistot juristu, taču pārdevējs no atbildības izvairījās.

Sākotnēji viņu skaidrojums bija: “Mēs neko nezinājām par motora defektu, tāpēc nevarējām jūs par to informēt.” Taču, sazinoties ar iepriekšējo īpašnieku, noskaidroju, ka automašīna pie viņiem tika nogādāta ar evakuatoru un ar nestrādājošu dzinēju. Pēc šīs informācijas atklāšanas pārdevēja pozīcija mainījās: “Tādā gadījumā mēs zinājām, defektu novērsām un jūs par to informējām.” Jāuzsver, ka automašīnas iegādes brīdī man līdzi bija vēl trīs personas, un neviens no klātesošajiem nedzirdēja nekādu informāciju par nesen veiktu motora remontu.

Tālāk pārdevējs apgalvoja, ka minētajā periodā esmu nobraucis “nenormāli lielus attālumus” un tas esot iemesls tam, ka auto salūzis. Es uzrādīju dokumentus, kas šos apgalvojumus atspēkoja, uz ko sekoja atbilde: “Tad atvainojiet, mēs kļūdījāmies, tomēr auto ir lietots — neko nekompensēsim un atpakaļ nepieņemsim.” Papildus tika norādīts, ka automašīnu esmu pārbaudījis servisā, tādēļ atbildība esot jāuzņemas man, nevis pārdevējam, kurš nav atklājis būtiskus faktus par automašīnas tehnisko stāvokli un vēsturi, ko standarta servisa pārbaudē ne vienmēr ir iespējams konstatēt.

Vērsos arī PTAC, taču saņēmu ieteikumu situāciju risināt tiesas ceļā, jo praktiska palīdzība no viņu puses šādā gadījumā varot būt ierobežota.

Atkārtošu vēlreiz — pirms sadarboties ar RockCars, rūpīgi izvērtējiet, vai esat gatavi saskarties ar šāda veida situācijām.

3 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

R

Komentāri (1)

K Kraslavietisss 2 st atpakaļ

auto marka? gads? degvielas tips?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus