www.sudzibas.lv RIMI Super Lidoņu Slikta pārdevējas attieksme

RIMI Super Lidoņu - Slikta pārdevējas attieksme

Ļoti slikts veikals.

Svētdien, 2025.g. 13.jūlijā plkst. 10:50 pie pašapkalpošanas kasēm strādāja blondā dāma brillēs ar vidēji gariem balinātiem matiem.

Kad noskenēju savas preces, samaksāju par tām, paņēmu čeku, vienai no precēm atkārtoti ieskenējās svītrkods, kad vilku to ārā no kases kastes.

Skeneris sāka pīkstēt, un es, lai atvieglotu darbu kasierei, pateicu viņai par šo kļūdu. Uz ko viņa sāka man pārmest kā mazai meičai, ka: "Tas ir ļoti-ļoti slikti!", itkā viņa nevēlās vai nemāk pildīt savus darba pienākumus.

Nu kauns! Kauns vien ir par šādu attieksmi...
Jums (blondā dāma,) būtu jākaunās par to! Ja es strādātu Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, es jūs noteiktu atlaistu no darba! Visu izdarītu, lai man jūs nav jāredz šajā veikalā!

A

Komentāri (15)

krāslavietiss 6 st atpakaļ

"Tas ir ļoti-ļoti slikti!"
Par šo frāzi neviens neatlaidīs. Un preci atkārtoti noskenējāt Jūs. Pareizi, ļoti slikti vienu preci skenēt divas reizes!

A Aleksaaaaa 6 st atpakaļ

Jums ir slikta attieksme pret cilvēku, ja jūs spriežat par cilvēka darbībām, izejot no tā cik reizes skeneris skenē preces. Marazms un tikai!

✅ПТН ХЛО 6 st atpakaļ

Neņem galvā. Tas ir vietējais Vaņka, komentē visu, dzenoties reitingam.

A Aleksaaaaa 6 st atpakaļ

Paldies par atbalstu). Diemžēl, šādu "krāslāviešu" uz zemeslodes ir daudz.

krāslavietiss 3 st atpakaļ

Atbild čalis, kurš maņjako vienu meiteni 16 gadus, ir chat gpt vergs un aizkakā katru sūdzību pa 5 reizēm ar savu "neprasīto" palīdzību. Ā un vēl ludomāns ir putina fans nr1. Kurš te ir kara atbalstītāju pulkā?

✅ПТН ХЛО 1 st atpakaļ

krāslavietiss tavu lēto viedokli, neviens nav prāsījis. Ej tālāk un rausti govīm tesmeni.

Uz gāgu! Uz gāgu! Uz gāgu! :D Ej mazgā govīm pakaļas, prieka pēc!

✅ПТН ХЛО 1 st atpakaļ

aizvaidznietiss :D

Tas ideāli atspoguļo to, kas ir tavā galvā un bildē!

A Aleksaaaaa 6 st atpakaļ

Nevajadzētu spriest par to, par ko nezinat @krāslavietiss.
Par pārdevēju jau tika nodota informācija Rimi birojam, lai viņi vismaz pārbauda pārdevējas kompetenci klientu apkalpošanas kvalitātes ziņā.

Ķengaragā tavu Ludomānu sauc par "damavo"!

C Cilvēks16 6 st atpakaļ

Kāpēc, ņemot samaksātās preces tās liekat uz skenera? Protams,tas ir slikti,ja kasierei jāiet anulēt tā prece.
Par katru anulēto čeku ir jāraksta pamatojums.
Tāpat arī nesaprotu, kāpēc daudzi pircēji joprojām nesaprot, kurā pusē nolikt noskenēto preci. Kontrolsvari jau ir metāliski un var saprast kur novietot. Vēl novietojot preces uzliek maku,cimdus u.t.t. pacilā maisiņu,kāds vēl uzspiežas uz kontrolsvariem. Līdz ar to kasierei jāpamet citi darbi un jāiet apstiprināt kļūda.

krāslavietiss 3 st atpakaļ

Super adekvāts cilvēks ar sakarīgu situācijas redzējumu!

krāsIavietiss 2 st atpakaļ

Kasiera darbs ir ne katram pa spēkam. Ir tuvi čomi, kas gan tur, gan šur gadiem šansē.

Pie kājas, kranci!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes