LV RU

Rīgas starptautiskā autoosta - Krāpšana

Šorīt, 15.08.2019 autoostas kasēs iegādājos biļetes, kasierei skaidri pasakot, ka nepieciešamas 2 biļetes uz balviem šodienai. Kasiere pārjautāja, vai 15. Datumam, uz ko atbildēju apstiprinoši. Paskatījos biļetēs vai ir īstais reiss un laiks un devos uz autobusu. Tikai jau autobusā šoferis konstatēja, ka biļetes ir nevis 15.08.2019, bet gan 16.08.2019. Nācās pirkt vēl 2 biļetes pie šofera. Biļetes atgriezt nepaspēju, jo nevarēju nokavēt autobusu. Gribu brīdināt citus klientus par šādu rīgas autoostas kasieru apzinātu krāpšanu. Ja tiek skaidri pateikts, ka biļetes nepieciešamas šodienai un kasiere vēl pārjautā vai 15. Datumam, tad kā var iedot biļetes 16. Datumam. Rīgas starptautiskās autoostas pakalpojumus vairs neizmantošu.

15.08.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Si

Komentāri (24)

No Noboby 15.08.2019

Apzināta krāpšana vai cilvēciskais faktors uz kļūdas pieļaušanu? Vai tiešām liekas ka tas kompānijai ir izdevīgi atgriezt naudu par jau izsistu čeku? Padomā vēlreiz pirms sūdzies

Ri Rita2334 15.08.2019

Nav jau teikts ka atgriezīs naudu. Esmu braukusi ar sabiedrisko uz Balviem, autobusi veci un pārsvarā pustukši, domāju, ka šāda shēma ir izdevīga.

No Noboby 15.08.2019

Ja nemāk runāt, tad tā varētu būt. Kāpēc lai neatgrieztu naudu par nesniegtu pakalpojumu, kuru nesniedza viņu vainas dēļ?

Ri Rita2334 15.08.2019

Ir uzrakstīts elektroniskais iesniegums ar visiem attēliem. Bet uzreiz diemžēl samainīt biļetes nevarējām, jo bija jābrauc, jo tālākais ceļš arī ir izplānots. Vai tik neesat Autoostas darbinieks, ja no rīta lasāt sūdzības. Sūdzība uzrakstītas visās iespējamajās iestādēs un plašsaziņu portālos. Varbūt kasierei nav īstā darba vieta, ja ciparus atšķirt nevar, jo skaidri gaiši tika norādīs šīs dienas 15. datums un viņa vēl pārjautāja - vai uz 15. un atbilde bija - jā uz 15. 17,5 eiro nav maza nauda

Pi PIPARINSS 20.08.2019

pirmo reizi dzirdu, ka kāds perkot bileti uz tekoso reisu sauc datumus?

Ri Rita2334 15.08.2019

Plus, pēc tā, ka šoferis teica, ka neko darīt nevar un naudu neatgriezīs, ticības nav, tāpēc labāk brīdināt citus par šādām autoostas shēmām, jo sapratnes gadījumā sūdzības var arī dzēst.

Tu Turkey901 15.08.2019

Preci (biļetes) ir jāpārbauda neatejot no kases, tad arī interneta vidē neizskatīsies pēc muļķes mēģinādama kaut ko pierādīt bez pierādījumiem!

Ri Rita2334 15.08.2019

Bez kādiem pierādījumiem ? Man ir pierādījumi( visas biļetes)Ja kasē skaidri pasaku, ka biļetes vajag uz šodienu 15. augustu, tad arī sagaidu, ka biļetes man iedos. Turklāt 21. gs. Vajadzētu pastāvēt iespējai no biļetēm atteikties zināmu laiku iepriekš elektroniski. Un atstāt komentārus var arī neaizskarot citus cilvēkus, jo tas tikai norāda uz civlēka inteleaktuālo līmeni. Protams, daļēji mūsu vaina, ka nepievērsām uzmanību biļetes datumam, bet tā kā pati gadus atpakļ esmu pie kases vasarās strādājusi, uzskatu, ka tik neauzmanīgiem cilvēkiem tā nav īstā darba vieta, jo acīmredzot neatzīstat arī kasieres un autoostas vainu.

Tu Turkey901 15.08.2019

Jūsu vārds pret mēneša kasiera vārdu, kuram ticēs?!

Ri Rita2334 15.08.2019

Kāds vārds, ja ir visu biļešu foto( gan to divu, kuras nepareizi izsniegtas, gan to, kuras pirktas pie šofera), kā arī iesniegta elektroniskā sūdzība.

Ri Rita2334 15.08.2019

Lūdzu citus uzmanīties, jo šāda krāpšanās shēma laikam tiek piekopta bieži, jo autobusi nav pārbildīti un ir papildus vietas, līdz ar to cenšas izkrāpt naudu kā var. Paldies kasierei un autoostas vadībai par šo patīkamo shēmu, ticu, ka dzīvē viss nāk atpakļ! ;)

Tu Turkey901 15.08.2019

Kasieris apgalvos, ka vaina ir Jūsu un Jūs tā pateicāt - nepareizi!
Un tādējādi šī lieta tiks izbeigta, būsim reāli!
Kā arī, kasieriem ne silts, ne auksts no ietirgoto biļešu daudzuma, kāda tur vēl afēra?!

Ri Rita2334 15.08.2019

Ir gan afēra ja divas reizes pasaka, ka 15. augusts un iedod citu biļeti .. mēs vairs netaisāmies neko pierādīt vienkārši vēlamies citus brīdināt rūpīgi visu pārbaudīt, jo autoosta piekopj šādu krāpšanās politiku.

Ri Rita2334 15.08.2019

Spriežot pēc tā ka komentējat gandrīz vai katru sūdzību šajā portālā var padomāt, ka jums nav savas dzīves.

Tu Turkey901 15.08.2019

Spriežot pēc Jūsu apmātības ar kļūdaini iegādātu biļeti var padomāt, ka Jums nav se*suālās dzīves un esat frigīda!

Ri Rita2334 15.08.2019

Kāda apmātība nez vai jums patiktu pakāst vairāk kā 17 eiro ? Bet es jau nezinu varbūt esat miljonāre, kam nebūtu žēl.

Ri Rita2334 15.08.2019

Vismaz es varu iztikt bez aizskarošiem vārdiem, tā kā padomājiet pati.

Pacco_al 16.08.2019

Tā nav apzināta krāpšana, nedz rafinēta shēma, bet gan vienkārša kļūda, jo uz klaviatūras cipari 5 un 6 atrodas blakus. 8.75 maksā šī biļete un varēja nebraukt ar šo reisu (nākamais reiss 8:30), bet doties atpakaļ uz kasi un atgriezt naudu un protams, ka šoferis neko nevar līdzēt.
Man prieks Sintija, ka jūs esat tik perfekta un nekad dzīvē nekļūdāties, tiesa gan ar morālo inteliģenci ir ne pārāk, bet visā jau cilvēks nevar būt perfekts.

Ri Rita2334 16.08.2019

Uzņēmums naudu neatgreiž, ja kļūdu nepamani jau pie kases, pat atgreižoties neviens naudu atpakļ nedos. Protams, varbūt piecreiz jāatkārto ka vajag uz 15. datumu, ja pasaka divreiz. Un kas jums liek domāt par morālo inteliģenci, ja personīgi nepazīstat. Nez vai patiktu ja operācijā jums ķirurgs cilvēcīgi kļūdītos.

Mi minciite802 16.08.2019

Arī Jūsu pašas kļūda. Visur ir paziņojumi,ka biļetes ir jāpārbauda neatejot no kases. Ja ir radusies kļūda,to uzreiz var arī novērst, nevis tagad iet un vainot kasieri,ka Jūs nepārbaudījāt kārtīgi biļeti,un ka tur vot-16.08 datums. Visu var laikus novērst.

Ri Rita2334 16.08.2019

Vienkārši kāds nemāk darīt savu darbu. Tātad kasiere nav vainīga ja ? Arī zobuārsts ne to zobu saurbs tā nebūs viņa vaina, jo redziet kļūdījās un teiks vai tad pati nejutāt, ka ne to zobu urbju. Katram savs darbs, ja nemāk darīt tad jādara kas cits. Pie tam tur neredzējām tādus paziņojumus.un sūdzību tāpēc ievietojām, lai citiem tā negadās un visi uzmanīgi pārbaudītu biļetes.

Li Linda* 18.08.2019

Varējāt mierīgi atgriezt naudu, ja nebūtu slinkums. Visu varēja izdarīt. Jo atgriezt var līdz 2 stundām pirms reisa

Li Livva 18.08.2019

Šogad saskāros ar vēl vienu nepatīkamu lietu Rīgas autoostā, nopērku kasē biļeti, aizeju uz pieturu, bet tur parādās, ka reiss kavēsies, pēc 10 kavēšanas minūtēm devos uz info, lai uzzinātu cik ilgi kavēs un varbūt apmainītu biļeti uz nākamo, kas būs. Nē, šī nezin cik kavēsies, varbūt 5 min., varbūt 2 stundas, stāvi un gaidi. Ja tas autobuss atnāktu un aizbrauktu tai laikā, kad stāvētu rindā, lai samainītu biļeti, naudu zaudētu. Tagad pērku tikai pie šofera.

Pi PIPARINSS 20.08.2019

zinot cik slikti tur stradaa mikrafoni ,vareja but ka kasiere paarklausijaas tadu domu jus nepieļaujat?
man pasai reiz ta sanaca...prasiju kandavu,bet kasiere iedeva jelgavu un man arī kasiere parjautaja ,BET ES TA LAGI VINU NESADZIRDEJU un es atbildeju ka jā,labi ka ieskatijos biletee un pamaniju kludu.NEKADU PROBLEMU AR BILETES SAMANISANU NEBIJA...KASIERE IZSITA JAUNU BIĻETI.
Visi tak mes cilveki varam kļudities...parklausities,pārteikties.PIE KATRAS KASES STAV UZRAKSTITS NAUDU UN BILETI PARBAUDAM NEATEJOT NO KASES...UN TUR TACU IR ARI DISPLEJS KUR VAR REDZET KO PERK.
Vajadzeja pateikt lai šoferis mazliet uzgaida un nest biletes atpakal,butu nauda atgriezta...speciali tacu neviens nepareizas biletes nedos...KAM TAD VAJAG LIEKAS PROBLEMAS
TE JAU VARAK IZSKATAS KA PASI PERKOT VIEN AR DATUMIEM BUSIET KLUDIJUSIES,VAI KARTIGI NEIEKLAUSIJATIES KO KASIERIS JUMS VAICAA...JO PARBAUDOT BILETI KA VAR NEPAMANIT KA 15 DATUMA VIETA IR 16

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes