Rīgas Pulēšanas Centrs - Slikts serviss

Pierakstījos uz auto salona ķimisko tīrīšanu 16.10.2018 datumā (automašina bmw 3 sērija) . Nakamajā dienā no rīta saņēmu auto - kopumā tīrīšana viduvēja par pakalpojuma maksu 80 eur. Salona bagāžas nodalījums nebija izpūsts, ko pēc mana norādījuma ātri izpūta, bet nākamajās dienās pamanīju, ka bardačoks arī nav izsūkts. Kopējais vērtējums - tiek tīrīts ķeksīša pēc bez pastiprinātas intereses uz augstāku pakalpojuma kvalitāti. Ar ķīmisko tīrīšanu viss skaidrs, nav pa visam slikti, bet par 80 eur varētu būt labāk, bet stāsts ar to nebeidzās. Brīdī, ka paņemu auto no ķīmiskās tīrīšanas piefiksēju, ka auto atslēga grūti liekas savā vietā, bet sākumā nodomāju, ka varbūt pats nepareizi esmu ielicis, bet apstājoties saprotu, ka atslēga grūti ņemas arī laukā. Kaut kā izņēmu atslēgu un saprotu, ka slēdzenes vietai nolauzts vāciņš (bilde pievienota) . Tā kā pirms salona ķīmiskās tīrīšanas šāds defekts nebija zvanu atpakaļ uz salonu, atbild tās vadītājs un saka, lai brauc atpakaļ pie meistariem, kuri tīrīja, tā arī izdaru. Ar meistaru izrunājam, ka visādi var būt - atslēgai nolietojums, neīstajā brīdī tas noticis u. T. T. , kas man viss liekas saprotams, bet nemaina faktu, ka tas noticis tieši pēc viņu pakalpojuma. Tā kā manam auto bija nepieciešams nopulēt lukturus, mēģinu panākt kompromisu - lai man tiek nodrošināta lukturu pulēšana bezmaksas vai vismaz ar atlaidi, kas uzņēmuma tīrajās izmaksās sastādītu 5-10 eur, kas salīdzinot ar slēdzenes maiņu (100-150 eur) ir tīrais sīkums. Sazvanos ar uzņēmuma vadītāju un izstāstu savu piedāvājumu. Uzņēmuma vadītājs solās parunāt ar meistaru, kurš veica ķīmisko un rīt man atzvanīt. Bet diemžēl šodien ir 04.11.2018 un zvanu joprojām neesmu saņēmis... Izlasot citas sūdzības, saprotu, ka neesmu vienīgais, kurš tā arī solīto zvanu no uzņēmuma vadītāja nav saņēmis. Ņemot visu iepriekš teikto vērā, saprotiet paši, ka aiz izslavētajiem vērtējumiem facebook, nemaz tik spīdoš un uz klientiem vērsts šis uzņēmums nemaz nav.

V

Komentāri (1)

E Elviss Grīnbergs 08.12.2018

Ui, ui, kādā putrā un dezinformācijā viss aiziet.
1) mums sūdzības par sliktu kvalitāti ir vidēji vienu reizi gadā. Viena 2016. Gadā, viena 2017. Gadā un viena 2018. Gadā. Tātad 1 auto no 1000 vidēji ar, kaut ko nav apmierināts.
2) visas situācijas tiek risinātas, arī jūsu gadījumā. Uzklausījām, izrunājām ar meistaru un vinš skaidri un gaiši pateica, ka te tiek meklēts variants kā pa lēto nopulēt lukturus, jo, ja ir automašīnai kāds defekts, kā jūsu gadījumā, tad par to ir jāziņo pirms procedūras veikšanas.
3) mums viss ir video novērošanas kamerās, viss tika izskatīts un pārbaudīts, nekādi defekti netika konstatēti auto atslēgas ievietošanas un izņemšanas brīžos, tādi kopā bija 4. Pārējā laika konsole ir pārklāta ķīmisjās tīirīšanas laikā.
4) neskatoties uz to, ka defekts jau bija pirms ierašanās pie mums, ar visu to mēs uzņēmāmies to risināt. Tā kā meistars, kurš taisīja ķīmisko tīrīšanu, arī strādā kā automehāniķis, ir sava serviss un visu laiku pasūta detaļas. Tad es ļāvu viņam to atrisināt ar klientu pa tiešo. Ko arī vinš apstiprināja, ka tas ir izdarīts, ka viss ir kārtībā un klientam nekādu pretenziju nav.

Tā kā nedezinformējam par situāciju. Ķīmiskā tīrīšana tiek veikta pēc visaugstākajiem standartiem, jo mūsu meistari tiek apmācīti Eiropas labākajos detailing centros - Vācijā, Belgijā, Nīderlandē Un Lielbritānijā.
Un, ja arī ir kāds atsevišķs cilvēcīgs gadījums, mēs 100% uzņemamies atbildību un visas situācijas risinam.

Rīgas pulēšanas centrs

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes